Mensen die daar achter blijven hangen zijn dan toch nog triester?quote:
Ja dat weet ik, maar je hebt van die momenten waar het niet mogelijk is om in te halen, of dat diegene in het midden van de fietspad fietst en dan ook nog 5 km/h, zo sloom dat diegene bijna van zijn fiets valt. dat is pas triestquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen die daar achter blijven hangen zijn dan toch nog triester?
En dan vraag je je af of ze zich nou moeten scheren of niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
Ik doe dat weleens bij meisjes![]()
En dan ga ik voorover over m'n stuur hangen zodat ik met m'n neus zowat tegen hun kontjes hang.
Zo zag ik laatst een meid fietsen die trager fietste dan een omatje op de stoep langs haar liep. Intrigerend.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:42 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je hebt van die momenten waar het niet mogelijk is om in te halen, of dat diegene in het midden van de fietspad fietst en dan ook nog 5 km/h, zo sloom dat diegene bijna van zijn fiets valt. dat is pas triest
Dat jouw moeder zich scheert wil nog niet zeggen dat alle meisjes dat doenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan vraag je je af of ze zich nou moeten scheren of niet?
lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
Ik doe dat weleens bij meisjes![]()
En dan ga ik voorover over m'n stuur hangen zodat ik met m'n neus zowat tegen hun kontjes hang.
Als hij net zo zacht spuugt als hij fiets, spuugt hij in z'n eigen gezicht.quote:
Gewoon een flinke trap tegen de fiets geven.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Castillion het volgende:
Mensen die voor je fietsen en je er niet langs laten zijn kutter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |