Heeft niets met gierigheid te maken hoor. Vind 40 euro gewoon wel erg veel voor een reiniging.( en ik had toendertijd een wat groter draagvlak)quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef Hpzone het volgende:
Waarom koop je zo'n dure jas als je vervolgens te gierig bent om 40 euro aan schoonmaakkosten te betalen?
Besef je wel dat je jas zich dan gaat gedragen als zeem: hij zuigt zich he-le-maal vol!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm, allemaal succesloos...Zal toch de stomerij worden begin ik zo te vermoeden...
Thnx anywayz!!!
mss dat ik er dadelijk een uurtje mee door de regen ga lopen. Who knows!?!
Hahaa, gekkie!! Was ook maar een geintje hoor!! Het is echt veuls te vies, nat, grijs en duister buitenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Besef je wel dat je jas zich dan gaat gedragen als zeem: hij zuigt zich he-le-maal vol!heb 1 keer in de regen gefietst met m'n suède jas (uiteraard per ongeluk) en ik was er echt niet gelukkig mee, dat ding wordt loei zwaar!
Tja, het was bij een voetbalwedstrijd gebeurt. Zag wel dat het over de jas ging, maar was er snel bij. Alleen daarna vergeten dat het gebeurt wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef Electrocute het volgende:
Je had het eigenlijk meteen met wat lauw water moeten afnemen. Aangezien het daar nu een beetje laat voor is zou ik inderdaad de zelfstoom methode proberen in de douche. Daarna eventueel afborstelen met een (zachte) nagelborstel, maar alleen als je jas al helemaal droog is. Jas afnemen met een sopje van wat lauw water met een flinke scheut citroensap kan helpen om de vlek wat lichter te maken. Je hebt alleen niet gezegd wat voor kleur je jas is. Met donkere kleuren moet je dat geintje niet uithalen
Het mooie aan de jas, was juist dat er al een mooie "waas" van donker en licht in zit. Maar die vlek(ken) nu...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Electrocute het volgende:
Deppen (niet wrijven of boenen!) met een beetje schoonmaakazijn wil misschien wel helpen, maar heb je kans dat je je hele jas moet behandelen, omdat er een klein kleurverschil kan ontstaan. Aan de andere kant, last van een kleurverschil heb je toch al
Sja, Heineken hè, dan vraag je er omquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het mooie aan de jas, was juist dat er al een mooie "waas" van donker en licht in zit. Maar die vlek(ken) nu...
[ afbeelding ]
Erger nog!! Het was bavariaquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:39 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Sja, Heineken hè, dan vraag je er om
quote:huilie, wat is 40eu nou
Nieuwe generatie zwerver hoor. Op internet bedelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Erger nog!! Het was bavaria![]()
@ sok
[..]
Ik zal je ff mn rekeningnummer laten weten. Jij kan ze schijnbaar wel ff missen.
Foute generatie, sukkels die grappig proberen te zijn op fok!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Nieuwe generatie zwerver hoor. Op internet bedelen
jaag dat ding gewoon naar de stomerij. Je zult die vlek er heus niet uitstarenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Foute generatie, sukkels die grappig proberen te zijn op fok!
Zout op, kneus.
Goede link. Ik moet nodig mijn schoenen even schoonmaken en vroeg me al af waarmee. Ik was bijna een winkel gaan opzoeken om wat advies te krijgen, maar zie nu dat het gewoon met een borsteltje kan dat hier in huis ligt.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je hem zelf kunt semi-stomen door em in de douche te hangen. En uit eigen ervaring weet ik dat er rubberen suède-borsteltjes bestaan waarmee je de suède kan borstelen en vlekken voor een groot deel kunt verwijderen (dit heb ik zelf ook wel eens gedaan met mijn suède jasje). Ik denk dat die borsteltjes gewoon verkrijgbaar zijn bij een schoenenzaak of schoenenmaker. En mocht dat niet voldoende zijn om de hele vlek te verwijderen dan kun je hem altijd nog professioneel laten stomen
Edit: zelfs scapino heeft ze
Ik poog het nog een keer met stomen, en anders krijgt stinksok zn gelijk...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:03 schreef saaw het volgende:
Babyshampoo schijnt te helpen [aldus omaweetraad], misschien het proberen waard?
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik poog het nog een keer met stomen, en anders krijgt stinksok zn gelijk...
Jasje is me toch teveel waard om er teveel aan te gaan klooien.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hahaa, gekkie!! Was ook maar een geintje hoor!! Het is echt veuls te vies, nat, grijs en duister buiten![]()
YWquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goede link. Ik moet nodig mijn schoenen even schoonmaken en vroeg me al af waarmee. Ik was bijna een winkel gaan opzoeken om wat advies te krijgen, maar zie nu dat het gewoon met een borsteltje kan dat hier in huis ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |