Meki?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die moraalridders ? Ik vind hooliganisme leuk om te zien en toen ik zojuist een stukje daarover liet zien aan zo'n figuur dat politie-agent wil worden vraagt die waarom ik geweld verheerlijk![]()
![]()
Ik ken ook een gast die bij de ME wilde. Hij is er mee gekapt omdat hij heel veel rondjes moest rennen in het bos!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Biels het volgende:
Een paar bekenden van mij zitten nu in het opleidingstraject, en die heb ik daar nog nooit over huilen. Dientengevolge kent TS alleen maar prutsers.
opleidingstrajectquote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Biels het volgende:
Een paar bekenden van mij zitten nu in het opleidingstraject, en die heb ik daar nog nooit over huilen. Dientengevolge kent TS alleen maar prutsers.
Hihi, je bespot agenten, wat grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 16:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
opleidingstraject![]()
Moet je opleiding volgen om politie te worden ? Wat leer je daar bomnnetjes uitschrijven voor foutparkeerder
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef Bob-B het volgende:
Heet het nog politie tegenwoordig? Ik dacht dat het "Fotostudio Justitie" heette tegenwoordig.
steward of stadswacht ben je vergetenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef mirved het volgende:
Sommige kicken op macht. Maar kunnen het niet verkrijgen door een gebrek aan intelligentie en andere eigenschappen. Je enige keuzes zijn dan: politieagent of uitsmuiter.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Linkje van die hooligans?
Ts heeft gelijk, beter maken ze die mensen af voor et te laat is
Ik had een compilatie van russische skinheads die immigranten aanvielen, maar dan geen softe compilatie maar een keiharde. Ik ben de link helaas kwijtquote:
Mooi filmpjequote:
Het zijn volgens mij niet zozeer de mensen die politieagent willen worden, maar degenen die door de selectieprocedure heengekomen zijn. Een vriendin van me doet de sollicitatieprocedures en die krijgt toch regelmatig kandidaten die er bijvoorbeeld bijna op los beginnen te meppen bij een rollenspel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die moraalridders ? Ik vind hooliganisme leuk om te zien en toen ik zojuist een stukje daarover liet zien aan zo'n figuur dat politie-agent wil worden vraagt die waarom ik geweld verheerlijk![]()
![]()
heeft je vriendin een snor ?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij niet zozeer de mensen die politieagent willen worden, maar degenen die door de selectieprocedure heengekomen zijn. Een vriendin van me doet de sollicitatieprocedures en die krijgt toch regelmatig kandidaten die er bijvoorbeeld bijna op los beginnen te meppen bij een rollenspel.
geen ideequote:Op woensdag 15 april 2009 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Waarom rennen ze alleen op et laatst allemaal weg?
Daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen, waarschijnlijk plakt ze er gewoon eentje op elke ochtend voordat ze naar haar werk gaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
heeft je vriendin een snor ?
dat is verplicht bij de politie een snor hebben
waarom laat ze de agressieve faalhazen door de selectie ?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen, waarschijnlijk plakt ze er gewoon eentje op elke ochtend voordat ze naar haar werk gaat.
Dergelijk gedrag betekent een kruisje in het vakje ongeschikt hoor, net als van die types die beginnen in de trant van 'jij vrouw, jij naar mij luisteren'.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom laat ze de agressieve faalhazen door de selectie ?
Denk dat die juist niet door de selectie komen. Agressieve faalhazen delen waarschijnlijk jouw fascinatie voor hooligan-filmpjesquote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom laat ze de agressieve faalhazen door de selectie ?
hooliganisme is a way of lifequote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk dat die juist niet door de selectie komen. Agressieve faalhazen delen waarschijnlijk jouw fascinatie voor hooligan-filmpjes
oh je bent een politie-agentquote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook voor mensen die achter hun computertje filmpjes kijken?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef Gotrick het volgende:
Mensen die altijd maar een hekel aan de politie hebben...![]()
![]()
Echt, waarom?! Ben je zo'n grafmongolische crimineel of wat? Als de politie niet zo administratief was had ik er ook wel bij gegaan, ja om mensen te helpen en dat tuig op te pakken![]()
Wat mij ook tegenhoud om bij de politie te gaan is het feit dat onze wetgeving gewoonweg krom is.
Ik zou liever in Amerika bij de politie willen, daar mag de politie tenminste nog wat doen.
Ik durf te wedden dat je zelf ook de politie belt als je familie aangevallen word![]()
nee bel ik gewoon de rest van de familiequote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef Gotrick het volgende:
Mensen die altijd maar een hekel aan de politie hebben...![]()
![]()
Echt, waarom?! Ben je zo'n grafmongolische crimineel of wat? Als de politie niet zo administratief was had ik er ook wel bij gegaan, ja om mensen te helpen en dat tuig op te pakken![]()
Wat mij ook tegenhoud om bij de politie te gaan is het feit dat onze wetgeving gewoonweg krom is.
Ik zou liever in Amerika bij de politie willen, daar mag de politie tenminste nog wat doen.
Ik durf te wedden dat je zelf ook de politie belt als je familie aangevallen word![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee bel ik gewoon de rest van de familie
Neen, voor de Recherchequote:Op donderdag 16 april 2009 09:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Voor een stoute politie-agent zeker? En daarna voor een stoute zuster?
Algemeen bekend, ME'ers kicken sowieso op geweld. Die hebben een slechte dag hoor als ze de hele dag niks te doen hebben. Meestal verzinnen ze daar dan zelf wel wat op.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik sprak zaterdag een ME'er die heel trots aan het vertellen was dat ie 2 Fortuna Hooligans nekkies had gegeven.......... echt wtf. Vent van in de 40.
Maar ja, dan is er een groep bij en dan krijgen ze een grote bek.
Jajaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik sprak zaterdag een ME'er die heel trots aan het vertellen was dat ie 2 Fortuna Hooligans nekkies had gegeven bij opstootjes pasgeleden met zijn gummyknuppel.......... echt wtf. Vent van in de 40.
Maar ja, dan is er een groep bij en dan krijgen ze ineens een grote bek. Die ME'ers vinden het schijnbaar leuk om te knuppelen, terwijl ze ih dagelijks leven geen reet voorstellen.
Het liefst had ik hem zijn tanden uit de bek gerost. Gelukkig konden ze me nog net tegenhouden ! Had mijn shirtje al uit !
Jongen, het zijn gewone politie-agentjes die ze een extra taak bij de ME gegeven hebben. Oftewel: Meestal MBO'ers met het verstand van een hark.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Jaja![]()
Ik geef die MEer groot gelijk, kut voetbal eikeltjes die de stad moeten slopen omdat hun clubje verloren heeft.
Als die hooligans in de eerste instantie geweld niet zouden verheerlijken hoeven de MEers dat in de tweede instantie ook niet te doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen, het zijn gewone politie-agentjes die ze een extra taak bij de ME gegeven hebben. Oftewel: Meestal MBO'ers met het verstand van een hark.
Poltie zou geweld niet moeten verheerlijken. Meestal zorgen ze zelf door hun aanwezigheid en gedrag voor meer kwaad bloed dan wanneer ze er niet zouden zijn. Achja: De rechtstaat hier in NL is sowieso de tyfus.
Kinderen die politie agentje spelen meteen afstraffen! 'Wat wil jij later worden'? 'Politie agent pappa'! 'Wat'!!!!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
![]()
haha ik zie je al staan met je bierpensquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik sprak zaterdag een ME'er die heel trots aan het vertellen was dat ie 2 Fortuna Hooligans nekkies had gegeven bij opstootjes pasgeleden met zijn gummyknuppel.......... echt wtf. Vent van in de 40.
Maar ja, dan is er een groep bij en dan krijgen ze ineens een grote bek. Die ME'ers vinden het schijnbaar leuk om te knuppelen, terwijl ze ih dagelijks leven geen reet voorstellen.
Het liefst had ik hem zijn tanden uit de bek gerost. Gelukkig konden ze me nog net tegenhouden ! Had mijn shirtje al uit !
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha ik zie je al staan met je bierpens
Waarschijnlijk wel ja, maar het is natuurlijk volstrekt zinloos. Tegen de tijd dat die petten op komen dagen heb je ze niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef Gotrick het volgende:
Je kunt het inderdaad beter houden bij de stoere jongen uithangen op Fok!.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:Het liefst had ik hem zijn tanden uit de bek gerost. Gelukkig konden ze me nog net tegenhouden ! Had mijn shirtje al uit !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |