Hoax.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef ManianMan het volgende:
ik bedacht ik ga maar eens naar huis om het huiswerk af te maken.
Bwehehequote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dus jij zo van: dat winkelkarretje, wat doe je!
die jongens zo van: we hebben er toch 50 cent ingegooid!
Naar het ziekenhuis toe in een winkelwagentje!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Scootmobiel het volgende:
Je hebt nog geluk gehad dat het alleen maar bij schreeuwen bleef, en dat ze jou niet óók nog begonnen te slopen, haha...![]()
Die ettertjes van tegenwoordig laten zich niks meer zeggen, voor je het weet lig je in het ziekenhuis...!
Ja, ik heb geluk gehad. Anders had ik hen wel even op het politiebureau afgezetquote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Scootmobiel het volgende:
Je hebt nog geluk gehad dat het alleen maar bij schreeuwen bleef, en dat ze jou niet óók nog begonnen te slopen, haha...![]()
Die ettertjes van tegenwoordig laten zich niks meer zeggen. Je hoeft sommigen alleen maar aan te kijken en voor je het weet lig je al in het ziekenhuis...!
Snel, pak je paraplu, nog stoerder!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef Agiath het volgende:
Wat een verhaal, ik zit helemaal te shaken achter mijn laptopje.
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel durf te posten in zo'n cool topic.
Ik moet even liggen, het wordt me allemaal iets te veel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dus jij zo van: dat winkelkarretje, wat doe je!
die jongens zo van: we hebben er toch 50 cent ingegooid!
Ik heb ze tenminste tegen de vlakte gewerktquote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef boskameel het volgende:
[..]
Snel, pak je paraplu, nog stoerder!
Beetje moeilijk als je al in het ziekenhuis ligt, hè....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Ja, ik heb geluk gehad. Anders had ik hen wel even op het politiebureau afgezet
Ja en waarom? Omdat ik kwaad toekijk hoe een stelletje pubers een winkelkar aan het slopen zijn. Kijken of ze later dat ook leuk vinden als ze bij een supermarkt werken omdat ze geen studie hebben voltooid. Ik schreeuw tegen ze omdat ik het niet goed keur dat ze en een winkelkar slopen en mij uit schelden.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je hebt mazzel dat ik et niet was ik had je kankerhard geklapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |