Dat meen je niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Dawwa het volgende:
(HBO Accountancy)
Het gaat alleen maar over geld, niets anders, geld, cijfers, geld, cijfers, geld!![]()
![]()
joh echt, mbo-bouw past beter bij je.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Dawwa het volgende:
Wat een walgelijke opleiding (HBO Accountancy), waarom heb ik het toch ooit gekozen? Wat bezielden me toen?
Het gaat alleen maar over geld, niets anders, geld, cijfers, geld, cijfers, geld!![]()
![]()
Ik was denk ik een geldwolf toen ik me ervoor aanmelden. Maar had nooit verwacht dat het zo SAAI zou zijn, geen wonder dat er een zwaar te kort is aan accountants. Wie wil er nou een worden?quote:
hahauehaeuhuaehuahauehauhhahahauhuaeuaaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:31 schreef jagga het volgende:
mijn vriend zoog gisteren ook en dat vond ik helemaal niet erg
Op je anus laten zuigenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:31 schreef jagga het volgende:
mijn vriendin zoog gisteren ook en dat vond ik helemaal niet erg
nee brandweerman worden zoals jouquote:
bullshitquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Geld maakt niet gelukkig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen met een uitkering.
Gelukkig maken ze geld.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar toch maak je er gebruik van he, pauper.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |