Toch nog wat gevoel voor hem of zijn ze vervelend?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
me ex en zn nieuwe vriendinnetje
ik zou zeggen, Neequote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij zo'n bedrijging voor hem dan ? ff vrienden aspect daar gelaten maar in de vorm van status/looks e.d ?
En wat zou hij zeggen?quote:
dawgstar! P.I.C.quote:
dawg!quote:
Me zoontje moest vandaag afzwemmen maar ze hebben me niks verteld.... dus ik heb het mooi gemistquote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch nog wat gevoel voor hem of zijn ze vervelend?
Het ging over sex en iemand vermoorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
Huh waar komt dat wurgsex nu ineens zo vandaan uit de TT ? fantasietje van Nouk i.c.m Snuit ?
ik maak me dus druk om het feit dat hij boos op me is hierom, en dat hij de mening van een stelletje kleuters meer waardeerd dan mijn woorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou me nergens druk om maken, je hebt niks gedaan.
Tjezus...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Me zoontje moest vandaag afzwemmen maar ze hebben me niks verteld.... dus ik heb het mooi gemist![]()
die vuile rotzak... komt omdat we toen ie moest afzwemmen voor A met haar " woorden" hebben gehad...
Nee hoor, Nouk die wil het niet openlijk bespreken, maar al helemaal niet prive doen...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
Huh waar komt dat wurgsex nu ineens zo vandaan uit de TT ? fantasietje van Nouk i.c.m Snuit ?
Je zoontje? Zo, die kwam even uit de lucht vallen!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Me zoontje moest vandaag afzwemmen maar ze hebben me niks verteld.... dus ik heb het mooi gemist![]()
die vuile rotzak... komt omdat we toen ie moest afzwemmen voor A met haar " woorden" hebben gehad...
beetje lullig jahquote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooie snorreboy danquote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat een naaistreek! Dat vind ik echt een klotestreek, het is ook jouw zoon en jij wilt dat soort momenten ook meemaken en trots op hem zijn en dat ontneemt hij je. Wat een zak zeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat is wel echt niet coolquote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hij woont bij mij.... ze hebben em van school gehaald en zijn toen stiekem met hem gaan afzwemmen... maar het ergste is dat me ex met mijn nichtje samenwoont van 21quote:Op woensdag 15 april 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zoontje? Zo, die kwam even uit de lucht vallen!
Balen dat hij je daar niet over inlicht. Woont hij bij hun?
Ja 't is kut maar hij beseft zichzelf straks ook wel dat t onnodig is wat hij doetquote:Op woensdag 15 april 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me dus druk om het feit dat hij boos op me is hierom, en dat hij de mening van een stelletje kleuters meer waardeerd dan mijn woorden.
en druk maken is een groot woord, het ergste is dat ik gisteren niks te zeggen had. en nu vol zit met dingen te zeggen maar het er niet uit kan komen omdat ik nog op kantoor zit, ik los dit liever vandaag op dan morgen
Ja hij heeft het gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje lullig jah
heeft hij t wel gehaald?
Oow dat maakt deze naaistreek nog groter! Krijg jij daar geen post over? Of gaat dat via school?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hij woont bij mij.... ze hebben em van school gehaald en zijn toen stiekem met hem gaan afzwemmen... maar het ergste is dat me ex met mijn nichtje samenwoont van 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |