Maar om dan meteen daarna in de ochtend wat oefeningen doen? Beter de rest van de dag carbs laden en dan pas trainen.
Komt door het vele eten over de dag denk ik.
quote:Als weefsel 'indrukt', weegt het niet minder.
Op vrijdag 5 september 2003 16:11 schreef rencstyle het volgende:owja.. en nog iets.. als je jezelf gaat wegen en meten moet je dit 's ochtends doen! dit omdat 's ochtends je weefsel zn normale grootte en gewicht heeft. Als je gaat lopen etc. Drukt je weefsel zich langzaam in mekaar.. dit merk je als je je aan het eind van de dag gaat meten en wegen. Je bent dan vaak 1 of 2 kilo lichter en je bent vaak 2 soms wel 3 cm. kleiner. Je gewicht schommelt dus niet zo erg zoals zovelen denken maar dat ligt gewoon aan de verschillende moment van wegen & meten. Natuurlijk schommelt je lichaamsgewicht wel.. maar dit voor de duidelijkheid.. het schommelt niet zo erg dat het in een dag 2 kg omlaag is gegaan als je 's ochtends nog bijv. 75 kg was en 's middags opeens 73 weegt
quote:true.. maar doordat het 'inkrimpt' word je wel 'kleiner'
Op vrijdag 5 september 2003 16:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als weefsel 'indrukt', weegt het niet minder.
.
quote:Jij komt zeker om in de bananenschillen
Op donderdag 9 oktober 2003 00:37 schreef jo0st het volgende:
ik eet altijd bananen
stuk of 600
werkt altijd
quote:nee ik heb een hele grote tuin
Op donderdag 9 oktober 2003 00:42 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Jij komt zeker om in de bananenschillen
?
Ik (21) ben zelf 1.75 en woog tot voor kort zonder kleren 58 kilogram. Daar was ik zeker niet tevreden mee, natuurlijk veel te licht. Ik zag er niet ongezond mager uit maar toch knaagd het af en toe aan je. Maar ja dat was tot voor kort. Ga ik net op de weegschaal staan en wat zie ik daar? 62 kilo, dat gaat de goeie kant op Nog 8 kilo en ik zit op me streefgewicht van 70 kilo rond. Ik heb er eigenlijk helemaal niks voor gedaan behalve wat regelmatiger eten.
Zit nu op een BMI van 20.2 dat is wel redelijk goed volgensmij.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 11-12-2003 23:55]
quote:Drie keer per week naar de sportschool werkt nog altijd het beste en geeft het mooiste resultaat.
Op donderdag 11 december 2003 23:50 schreef Frasier het volgende:
Schopje.Ik (21) ben zelf 1.75 en woog tot voor kort zonder kleren 58 kilogram. Daar was ik zeker niet tevreden mee, natuurlijk veel te licht. Ik zag er niet ongezond mager uit maar toch knaagd het af en toe aan je. Maar ja dat was tot voor kort. Ga ik net op de weegschaal staan en wat zie ik daar? 62 kilo, dat gaat de goeie kant op
Nog 8 kilo en ik zit op me streefgewicht van 70 kilo rond. Ik heb er eigenlijk helemaal niks voor gedaan behalve wat regelmatiger eten.
Want 70 kilo met een bierbuikje is nou ook niet echt wat je wil denk ik?
quote:Ik druk sowieso elke dag een aantal keer op en fiets op een gemiddelde doordeweekse dag zo'n 15/20 kilometer dus dat zit wel goed.
Op donderdag 11 december 2003 23:55 schreef Spyder het volgende:[..]
Drie keer per week naar de sportschool werkt nog altijd het beste en geeft het mooiste resultaat.
Want 70 kilo met een bierbuikje is nou ook niet echt wat je wil denk ik?
quote:Net schrijf je dat je er niks voor doet (behalve wat regelmatiger eten). En van fietsen krijg je misschien wel beenspieren maar je bovenlichaam blijft naar verhouding te dun.
Op donderdag 11 december 2003 23:57 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik druk sowieso elke dag een aantal keer op en fiets op een gemiddelde doordeweekse dag zo'n 15/20 kilometer dus dat zit wel goed.
quote:Dat doe ik er niet extra bij, zo leefde ik altijd al. Maar qua figuur klaag ik ook niet.
Op vrijdag 12 december 2003 00:02 schreef Spyder het volgende:[..]
Net schrijf je dat je er niks voor doet (behalve wat regelmatiger eten). En van fietsen krijg je misschien wel beenspieren maar je bovenlichaam blijft naar verhouding te dun.
quote:Beetje onlogisch. Als je niks verandert in je bewegings-/eetpatroon, kan ook je gewicht niet veranderen.
Op vrijdag 12 december 2003 00:05 schreef Frasier het volgende:[..]
Dat doe ik er niet extra bij, zo leefde ik altijd al. Maar qua figuur klaag ik ook niet.
quote:Eetpatroon is wel veranderd.
Op vrijdag 12 december 2003 00:08 schreef Spyder het volgende:[..]
Beetje onlogisch. Als je niks verandert in je bewegings-/eetpatroon, kan ook je gewicht niet veranderen.
quote:Dan neem je dus toe door vetreserves en daarvan kun je niet bepalen WAAR ze komen te zitten. Bij mannen is dat meestal rond op de buik. Ik ken ook een mager iemand die met meer eten wat wilde aankomen, die kreeg alleen een dikke buik ervan maar verder bleef hij mager.
Op vrijdag 12 december 2003 00:10 schreef Frasier het volgende:[..]
Eetpatroon is wel veranderd.
Spieren opbouwen werkt echt veel beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Spyder op 12-12-2003 00:14]
Ik ga nog wel een keer heel het topic doorlezen maar ik moet nu bieren.
quote:Moeten we hier nu nog inhoudelijk op ingaan?
Op vrijdag 12 december 2003 00:14 schreef kill_bill het volgende:
shakes van de Mac
en je bent zo een paar kilootjes zwaarder
Zou sporten helpen?
Maar het is ook ooit 61 geweest, en toen was ik niet veel kleiner....
Door de goede tips daar ben ik al wat aangekomen. Van 65 naar 70 in ongeveer 2 weken.
Dit is wat ik vroeger at:
12u Belegd brood
18u Avondeten
en nog iets tussendoor
Dit is wat ik nu eet:
9u - 100g Kwark, Shake
12u - Middageten
15u - 450g Kwark
18u - Belegd brood, Ei
20u - Shake, Banaan
22u - Kommetje zilvervliesrijst, kipfilet
In het weekend is dit wel een stuk minder
En een abonnement in de sportschool aangeschaft
nu train ik nog licht omdat ik niet beter kan
maar na een maand ga ik me toeleggen op kort en zwaar trainen
(dat zou beter zijn)
It can be done!
quote:ja maar jij at blijkbaar eerst extreem weinig, wat jij nu opgeeft eet ik zo ongeveer ook wel. En vaak nog een pak chocolade koekjes...
Op woensdag 28 januari 2004 12:16 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
ik heb overlaatst ook zo'n topic geopend: Hoe gewicht bijkomen?Door de goede tips daar ben ik al wat aangekomen. Van 65 naar 70 in ongeveer 2 weken.
Dit is wat ik vroeger at:
12u Belegd brood
18u Avondeten
en nog iets tussendoorDit is wat ik nu eet:
9u - 100g Kwark, Shake
12u - Middageten
15u - 450g Kwark
18u - Belegd brood, Ei
20u - Shake, Banaan
22u - Kommetje zilvervliesrijst, kipfilet
In het weekend is dit wel een stuk minderEn een abonnement in de sportschool aangeschaft
nu train ik nog licht omdat ik niet beter kan
maar na een maand ga ik me toeleggen op kort en zwaar trainen
(dat zou beter zijn)It can be done!
quote:vroeger at ik weinig maar wel veel vettigheid, en met periodes af en toe wat weight gain shakes, en ik dacht ik daardoor zou bijkomen
Op woensdag 28 januari 2004 12:36 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja maar jij at blijkbaar eerst extreem weinig, wat jij nu opgeeft eet ik zo ongeveer ook wel. En vaak nog een pak chocolade koekjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |