quote:Okee, veel meergranenpasta met een ietsiepietsie kaas dan!
Op donderdag 6 maart 2003 21:06 schreef Dutchbodybuilding het volgende:[..]
Ja, als je aan sumo wilt doen misschien
Nee, je moet juist zo veel mogelijk vetvrije massa opbouwen...
quote:neem dan Parmese kaas (soor poederachtige kaas in een zakje heel veel smaak) doe er verder wat tormaat, ui, prij, paprika, kruiden en tonijn door
Op donderdag 6 maart 2003 21:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Okee, veel meergranenpasta met een ietsiepietsie kaas dan!
quote:Is al beter... maar waar blijven de eiwitjes?
Op donderdag 6 maart 2003 21:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Okee, veel meergranenpasta met een ietsiepietsie kaas dan!
-ui en prei voor de spijsvertering
-(rode)paprika voor de mineralen
-tomaat voor de kleur en het vocht
-kruiden voor de smaak (Italiaanse kruiden)
-Tonijnmoot uit blik voor de eiwitten
-eventueel nog wat eiwit poeder
ipv van normale kaas: een beetje Parmese kaas
zo beter?
quote:mits je die spiermassa niet overdrijft
Op vrijdag 7 maart 2003 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
Wellichtd at het naar een sportschool gaan een optie is. Als het er niet bijkomt door eten kun je natuurlijk altijd je spiermassa gaan ontwikkelen. Vinden vrouwtjes nog mooier dan een rolletje vet ook
Ik ben zelf in een dikke 4 jaar tijd van de 58kg naar de 80kg gegaan (6& bf). Dit door ipv hd te gebruiken te gaan trainen en sinds 1 1/2 jaar echt goed te gaan eten (= sleutel tot succes!!!!!).
Hier mijn voedings- en trainingsschema, misschien heeft iemand er wat aan.
http://home.planet.nl/~geem0005/voedingsschema.doc
http://home.planet.nl/~geem0005/trainingsschema.doc
Ik ga iig nog door tot zeker 95kg. Moet lukken binnen 2 jaar.
Even het eetscheme van Mr. J. bekijken...
Shit man! Jij eet echt reteveel! Dat is voor magere mannetjes totaal niet haalbaar! Ik begin met ontbijten rond 10 uur... vanaf dat moment eet ik 6 tot 8 boterhammen op een dag, dan zit ik echt wel vol. Dan nog normale avondmaaltijd en 2 shakes. Dan kan er echt NIKS meer bij. Damn, kon ik dat maar eten zeg....
Bovendien, waar haal je de tijd vandaan? Ik train 3 keer in de week, maar meestal wordt het maar 2. Al dat eten heb ik ook al geen tijd voor, want ik moet werken en studeren. Kan dus overdag onmogelijk allemaal hapjes gaan klaarmaken enzo. Neemt de hele dag in beslag!
[Dit bericht is gewijzigd door vanwel op 06-08-2003 16:43]
Maar jij bent ook wel wat aan de lichte kant. Vergelijkbaar met mij een paar jaar geleden. Wat eet jij op een dag?
Vervelende is dat je moeizaam opgebouwd gewicht weer snel kwijt kan raken. Met dit weer kan ik geen hap door mn keel krijgen en zie ik mn spieren slinken waar ik bijsta . Ga deze dagen ook niet naar fitness, want dat is toch zinloos.
aar er is wel iets aan te doen hoor. Als je wat beter gaat eten en nog wat aan krachttraining gaat doen (kracht, GEEN cardio!), dan kan je ook best wat aankomen. Misschien niet heel snel en ook geen 10 kilo, maar met een paar kilootjes spier erbij is alles altijd direct ee nstuk acceptabeler hoor!
quote:aarghhh
Op woensdag 6 augustus 2003 18:01 schreef Wrinex het volgende:
* Wrinex is 1,93 en slechts 65 kilootjes (schoon?) aan de haakis nogal tenger
quote:wat bedoel je daarmee...?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:15 schreef CherryLips het volgende:[..]
aarghhh
quote:beetje... mager?? toch?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:24 schreef vanwel het volgende:[..]
wat bedoel je daarmee...?
quote:solly, was niet zo bedoeld.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:38 schreef vanwel het volgende:
Ehm ja, maar dan hoef je dat nog niet op zo'n manier kenbaar te maken lijkt me. Beetje tactvol brengen zou misschien wel aardig zijn...?
Ben de laatste tijd weer veel aan het trainen en mezelf ook aan het dwingen om meer te eten (gezond, dat wel) en ik moet zeggen dat je alleen daarvan gewoon lekkerder in je vel gaat zitten. Nu moet ik nog de discipline opbrengen om regelmatig in de sportschool te zitten, ik klooi nu thuis wat aan met gewichten, werkt wel wat, maar niet het gewenste resultaat.
Trouwens, ik las laatst in de krant dat iemand dergelijke problemen had en toen is gaan roeien, zal het helpen als je dagelijks achter een roeimachine gaat zitten?
quote:Omdat te mager zijn prettiger is dan te dik zijn?
Op zondag 10 augustus 2003 13:20 schreef audioslaaf het volgende:'Kwou dat ik last van dat probleem had
![]()
Ik denk ook dat het aan je lichaamsbouw ligt, sommige mensen worden sneller dikker dan anderen. Ik zat er eerst ook mee, maar nu boeit het niet meer
maar het vele eten daar ben ik mee gestopt werd er gek
van het was echt een obsessie geworden.
ik train nog wel 3x per week. maar eet niet meer als een mongool,
mijn lichaam wil gewoon geen maasie erbij lijkt het wel.
het meest wat ik gewogen heb ik 84kg en toen at ik echt veel.
quote:Ga flinke liefdesverdriet krijgen.....Komen de kilootjes er zo aan :y
Op dinsdag 9 april 2002 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja das weer eens heel wat anders:)Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik 1.78 ben en maar 50kg weeg... ik heb zeker geen anorexia (kots nooit ook) ben gezond en eet (vind ik) genoeg.
Pas had ik 4 boterhammen, genoeg cola, kitkats, gebakken aardappels. bier, chips en hapjes op en was ik die dag 1.5 kilo aangekomen.. maar na 10 uur slapen was het er weer af ook..
Ik eet gemiddeld wel dit:
3 boterhammen sochtends, 2 in lunchpauze + wat kopen in supermarkt
2 kitkats ofzo bij 2 glazen cola smiddags
vlees, bord vol eten en toetje.. (soms 2 borden vol, komkommer erbij dus bijna 2x zovele dan normaal)
en savonds weer zelfde als smiddags en in weekend hapjes en bier.
Is dit noch te weinig? is er bepaald soort eten dat ik meer moet eten? dus eten waarvan je eerder aankomt en ook niet al te ongezond is?
want ik heb dan wel een snelle vertering maar lijkt me toch niet dat het niet hoger kan dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |