quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef nokwanda het volgende:Heb net mijn haar heel kort geknipt (stekeltjes) en er blondeermeuk ingedaan. Heb wel nog een pakje rood en bruin staan, dus ik kan nog alle kanten op.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb Snwot\y naar de DA gebracht. Het gaat helemaal niet goed met hem. Hopelijk mogen we hem vanavond weer ophalen.
Dat "wijven met korte kapsels houden niet van sex" topic is zo'n bullshitquote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef nokwanda het volgende:
Dat blond werd dus niks. peentjeskleur. Nu zit er weer knalrood in. Volgens een ander topic in NWS ben ik nu een sexloos mormel
Ik vind jouw lef hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef nokwanda het volgende:Mooi shit FR. Heeft ie ook last van de warmte of zo? Kan dat bijdragen aan zijn toch al niet lekker zijn?
Q, ik knip mijn haar al jaren zelf. Ga heel af en toe eens naar de kapper en tussendoor doe ik het zelf. Als het een paar keer scheef gegaan is maak ik die fout gewoon niet meer. ik gebruik een spiegel voor de achterkant en ik kan met beide handen knippen.
En als het eens mis gaat...ach, met dit warme weer groeit het bijna harder dan gras. Hey... groen is ook wel een leuk idee
Jaaaa, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef nokwanda het volgende:
En ik menstrueer. En wel NU
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef nokwanda het volgende:
Als jij nou een foto post van je nieuwe bikini dan bewijs ik dat ik..... nah... lama
pics!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef nokwanda het volgende:Ik ben geen gozert. Ik heb tietjes. Heel leuke tietjes
quote:
Dat lange waarbij ik eens in de twee weken een goodhairday had en twee weken per maand zeker geen enkele goodhairday kon verwachten? ja, hey leuk, laat ik dat weer eens doenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, Nok, NEE! Ik wil dat je dat andere kapsel weer neemt
ik zie geen probleemquote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat lange waarbij ik eens in de twee weken een goodhairday had en twee weken per maand zeker geen enkele goodhairday kon verwachten? ja, hey leuk, laat ik dat weer eens doen![]()
Twee mailtjes zijn verzondenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi
Geen haast hoor, maar je maakte me nieuwsgierig!
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Oh god, oh-oh, een première om half tien in de ochtendRaap me op!
Lief van je, maar ik heb van zaterdag op zondag waarschijnlijk al erg weinig slaapquote:Op woensdag 15 april 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een Disney film he.
Wil je ook?
Ik kan nog wel een kaartje voor de eerste rij regelen met mn chiwallieconnecties![]()
Bling je de Bink en verkleed je haar als sjiwallie
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn poepig!
Dat woord heb ik net van Q geleerd
Nou vooruit!quote:
Gestemd, maar ik ben NIET poepigquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn poepig!
Dat woord heb ik net van Q geleerd
Inkoppertje: zo zie je er ook uit met je nieuwe haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb een rare koppijn nu. Alsof ik een te strakke badmuts op heb.
Geen echte trouwjurk. Een zijden jurkje met verschillende lagen stof die je op verschillende manieren kunt dragen. Veel kleuren en zo. Ik ga nog shoppen voor schoenen. Hakjes in een knalkleur of zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Harajuku. het volgende:Je hebt wel echt een jurk genomen?
Nou, dat is iig iets dan
nou precies. Ik dus ook niet. Al die bijproducten die erin zitten en nergens op slaan. Ik snap niet dat mensen werkelijk in zo'n reclame trappen en hun beest elke dag die troep geven.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Pedigree mogen mijn honden nog niet naar kijken, troep dat het is.
Chico krijgt een paar keer per jaar een jumbone omdat ie daar zo achterlijk dol op is, maar die is dol op alles wat slecht voor m is ( patat, chips, ijs en jumbones).
Zolang ie het allemaal kan hebben krijgt ie het met mate, maar ik zou m voor geen goud elke dag zo een vies ding geven hoor ...
Ik wil gaan slapen, maar de honden willen keten, dus ik ga nog maar even een speelkwartier houden hier
Dat heb ik ook altijd na het blonderen. Helemaal kut is dat mn haar ervan aan de achterkant helemaal naar de tering van gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nu in nijmegen. Hoorde net van vriendje dat het daar een pestweer is, dus die gaat morgenvroeg pas rijden. Hier is het nog niet losgebarsten.
Mijn haar is idd wel zo kortHet was echt peentjeskleur. leek nergens op. ja... op peentjes.
Het kan best zijn dat mijn hoofdhuid te strak aanvoelt door eerst blondeer en daarna verf. Is niet echt super voor je huid.
En mijn poezen zijn vandaag ook opeens scheetbeesten. hebben ze al tijden geen last van gehad. Nee, ze krijgen geen ander eten. Alleen zat Mudhle straks aan mijn pina innocentia (:P Pina colada zonder alcohol).
Likken... niet normaal meer. Ze leek verdorie Lassie wel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Die "vriendin" is gewoon even oud als ik.
Magoe, ik ben een stuk ouder dan jij volgens mijn![]()
Tis inmiddels ook geen vriendin meer hoor, zulke dingen kunnen niet goed blijven gaan natuurlijk.
Hier is het helemaal geen mooi weer.
Bewolkt.
Ik moest net letterlijk naar de bakker hollen voor broodjes voor mijn baas die pleite moest.
Niks nie lekker buiten, en we gaan zo door het park om carnibest te halen, ik wilde mezelf nog wel op de terugweg trakteren op een ijsje, maar daar is het geen weer voor dus
En "Baas heb je 50 euro in mn ding gedropt" is geen optie?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Normaal heeft ie alleen groene briefjes, maar ja, heel netjes, als het echt zo is, ik weet het 98 % zeker hoor.
Ik zit nu de hele tijd te denken wanneer ik voor het laatst gepind heb en wat ik allemaal nog gekocht heb deze week, maar ik smijt zo met geld tegenwoordig dat ik t echt niet meer weet
-Neequote:Op donderdag 16 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar wat als ie t dan niet gedaan heeft?
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief oh oh...kun je weer wat leuks van doen zaterdag![]()
Bij mijn vorige werkgever deden ze altijd heel overdreven met secretaresse-dag...ik was niet eens secretaresse, maar altijd buitensporige en leuke cadeaus en een spietsj van de directeur over onze onmisbaarheid en bla bla enzo...
En dan een half jaar later op 1 ochtend 18 van m'n collega's ontslaan, omdat het financieel wat minder ging
Al iets wijzer over wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst wel iets gekocht op een tupperwareparty. En ik ben nog jonger dan jullie gok ik. Ik was ook echt opzoek naar bekers die absoluut niet zouden lekken in mijn tas en ik weet dat die van de tupperware echt niet lekken.
En Snowy mag straks naar huis![]()
![]()
![]()
En Nokwanda ben benieuwd naar je jurk
Awembawé! Ja he?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wow Nok! Gaaaaaaf!
Past ook echt heel goed bij je
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 16 april 2009 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk zijn wij het eens...kan tochnieandershe?
Bleeegh...moet zo koken, zou spinazie worden...maar daar heb ik dus echt geen zin in.
Heb uberhaupt geen zin in koken![]()
afijn, ing eet vanaaf patatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing wil afvallen, want Ing heeft een nieuwe bikini![]()
Ik denk dat ik maar ff wacht tot mannetje thuis is en dan de beslissing aan hem overlaat
2 of 5quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan iets bruiner graag!!!! met iets langer haar, hoge hakjes in een leuk kleurtje en sierraden of zoiets
Neuj...ben niet zo'n patatfan.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Maes het volgende:
Optie 3 Nok, ik ben het ermee eens!
Wat een geweldige NokjurkSchoenen moeten hoog (hak) en dramatisch
![]()
Hoorde ik iets over Tupperware? Ik heb een kapot deksel, levenslange garantie toch??
Oi, daar zou ik ook echt pissig om wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes had het lef om een half uur geleden te bellen om te zeggen dat hij niet komt eten. Hij gaat uit eten met zakenrelatie. Op zich vind ik dat niet erg maar de afspraak is dat dit soort dingen besproken worden en niet gemeld. Weet hij veel of ik voor vanavond plannen had. (Heb ik niet maar dat is niet de issue).![]()
Ik ga wel mee a.s. maandag, kunnen we lachen. Oja en dat meld ik dan ook een half uur van te voren
Gelukkig. Maar weet je nu wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
nou nok dat wordt zonnebanken. staat je wel goed de jurk.
snowy is thuisga hem zo maar weer ors geven
Nee hijs nog nie op kantoor geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik ben wel donders nieuwsgierig of je al weet of dat geld eventueel van je baas was ofnie
OMGquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef hannaah het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Wat een problemen heb ik in mijn leven he
[weet je dat er donderdag avond a.s. een verslag er van op de t.v.komt bij RTL 5 om 23.45 uur.mt.
de bontkraagjes??quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, ik zou voor de blingblingkraagjes gaan
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat dus tussen deze:
[ afbeelding ]
Maar dan met niks er onder en overdreven bling halsbanden er bij.
En deze:
[ afbeelding ]
De tweede zijn veel meer glam maar ik denk dat het toch de eerste worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en vanmorgen ging ik voor de gein es op de weegschaal; BMI van 22,4!![]()
U heeft een gezond gewicht![]()
En nu m'n buikje er nog af sporten
Duh...dat ligt natuurlijk niet aan de weegschaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik wil ook wel zo'n weegschaal!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Gisteravond voordat ik op bedje ging kwam op VH1 een clip van Lisa Stansfield voor bij met All around the world (kutnummer) en ik moest direct aan Nok denken
Neeheeee....ze deed me qua uiterlijk aan je denken schatquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Leuk dat je bij een kutnummer aan mij moet denken.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Hoe was jouw uitje? Zag het die avond ook nog ergens op tv voorbij komen. heb nog naar je uitgekeken.
Wat goed van Ziggy!quote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey Cat22, succes ermee! Hopelijk vindt Siets dit wel lekker! Zo vervelend als ze zo moeilijk eten
Trouwens, ik heb Ziggy gisteren de nieuwe smaak (tuna) van Royal Canin gegeven en na een week van amper eten heeft ze meer op dan ooit!(Een heel zakje, das echt veel voor haar). Misschien lust Siets dat ook.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat tof dat het leuk was! Heb je nog meer pics?
Wat hadden de nakies nou uiteindelijk aan?
Honden zijn dan volgens mij toch makkelijker, minder geregel om ze mee te nemen dan om iemand in je huis te zoeken en zo volgens mij. Ik kan met gemak met 4 honden in het OV uit de voeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga weleens weg, maar laat de katten dan achter bij EW. Dit team heb ik een keer voor 4 dagen bij een oppas achtergelaten. Dat was heel okay want het oppaskoppel kwam hier logeren. Maar zelfs dan mis ik ze best wel en zij mij. Als ik eens echt lang op vakantie zou gaan zou ik dat wel erg goed moeten regelen. Echt wel iemand in huis laten logeren of zo.
Joh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
En als ie echt wild wordt slaat ie er gewoon op los he![]()
Karel, de held, heeft de hele tijd bij jou in de keuken rondgehangen of onder de bank gezeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen mepte hij niet volgens mij?
En Karel zat ieg onder de bank, dat weet ik wel zeker, die komt niet koekeloeren bij vreemden
Poezekittens of mensenkittens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Haha, ik had gedroomd dat Ziggy en Spider allebei zwanger warenEn Ziggy moest dus geopereerd worden want ze was er al te oud voor. En we dachten dat Lucky de dader was
En later in mn droom bedacht ik me dat Spider een mannetje was en dus niet zwanger kon zijn, maar kennelijk gewoon dik. Dus
Ik wil kittens denk ik
Dan was het Billy. De aandachtshoer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ie mepte als je niet aaide moet het Billy geweest zijn ja![]()
quote:Misssss, kittens genoeg in het asiel he!
Poezekittensquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Poezekittens of mensenkittens?![]()
Leuke foto's/filpmjes weer...entertainend genoeg voor m'n pauze
Jaaa, ik zit er weer over te denkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ie mepte als je niet aaide moet het Billy geweest zijn ja![]()
Misssss, kittens genoeg in het asiel he!
maar MM zegt dat Londen handiger is omdat we die taal spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, allebei geweest, allebei leuk
Kan je je geen buil aan vallen. Parijs is misschien wat romantischer! En Disney natuurlijk!
Vliegen is eng ja [ afbeelding ] Vind ik. Maar de meningen zijn daarover verdeeld.
Tis allebei wel heel kort vliegen, dus dat valt dan weer mee. Of je gaat met de trein.
Wat is er zo leuk aan Londen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Vliegen is net zo eng als de straat over steken.
Ik vind zelf niks aan Parijs en helemaaaaaaaal niks aan die Fransen ( en dan spreek ik nog wel redelijk goed Frans dus dat is het probleem niet ).
Ik ben gek op Londen![]()
Maar dat is echt puur persoonlijk.
Disney vond ik ook niet echt de moeite, twas dat mn broertje het toendertijd echt leuk vond dat ik dr ook van kon genieten.
Die was 8 of zo toen
nergensquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Naja Londen is een wereldstad en New Castle niet![]()
Wat vinden jullie leuk om te doen?
Waar zijn jullie al eens geweest waar jullie het leuk vonden?
Nee! Linkje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Londen.![]()
Rondwandelen, mensen kijken, The Tube, Hyde Park, London Walks, ice cones with a flake,musicals
, The Globe, St. Pauls cathedral, Camden lock etc... etc.. etc...
Parijs vind ik niks aan, al is Disney wel weer erg leuk. Daar moet je je gewoon onderdompelen in de Disney mania. Als je dat niet kunt is er weinig aan waarschijnlijk.
Vliegen stelt echt niks voor, in Londen ben je binnen een uur. En je kunt tickets kopen voor een prikkie bij Raynair of Easyjet. Heb je al eens rondgekeken in de Londen topics in TRA?
Maar dat duurt weer zo lang.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Naar Londen met de boot is trouwens ook erg leuk, als trip an sich vind ik hoor.
Ik denk niet dat MM boten een succes vindtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat hangt dr dus van af.
Als je met je lief romantisch op pad gaat en schijnbaar nooit ergens komt is het mss wel veel leuker dan een beetje op eigen houtje door grote vreemde steden je eigen verloren lopen
Oh platenzaken shoppen in Londenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
nergensMM gaat niet zo heel graag van huis
![]()
Maar ehm, ik vind shoppen leuk. Uit eten gaan. MM mag ook wel graag shoppen. Comics shoppen, LP's shoppen, ect.
Hehequote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 14:31 schreef Greys het volgende:
MissBliss, gewoon weer meegaan met de uitreiking straks, dan komt het goed!
Oh nee wacht, als het Dierenthuis woont kan je daar niet adopteren, dammit![]()
Ik spreek vloeiend engels, MM ook. In het frans kom ik niet verder dan "ik hou van je" en " mijn naam is Denise"quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh platenzaken shoppen in Londen![]()
Dat deed ik als puber al zo graag.
Dan gingen we naar Londen met mn oom en tante, werden mn zusje en ik gedropt bij HMV of Virgin en uuuuuuuuuren later weer opgehaald![]()
Kan ook in Parijs hoor, maar in Londen is het leuker en qua taal is het voor jullie denk ik echt wel prettiger
wil? je moet. Je hebt niet eens wat te willenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Naja, ik wil sowieso mee met de uitreiking! Dat vond ik keitof
London #17quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
wil? je moet. Je hebt niet eens wat te willen
Nee, ik haat musueaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Naja als jullie niet echt veel reis ervaring hebben is het dan wellicht wel prettiger om naar Londen te gaan.
Een lekkere sightseeing tour doen met zo een bus, wat rondwandelen, platenzaken doen, donuts eten etc etc, je hoeft je daar echt niet te vervelen ( musea zijn denk ik ook niet julli pakkie an denk ik?).
Oh Greys, zullen we samen met de boot naar Londen gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Heer G smst net dat ie morgen onverwachts naar Kopenhagen moet voor een project.
Het vliegtuig gaat om 7.00 uur vanaf Schiphol, dus half zes daar zijn. Dan moet ie kwart voor vijf weg morgenochtend. Ik voorzie een vroegertje
Q, ga lekker wel met de boot joh! Leuk! Dat is aan boord al hartstikke leuk en kom je 's morgens vroeg aan. Dan met de trein naar Londen
Ik ook maar dr mogen geen honden meequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh dat zou ik zo doen ja!
Het is al zo leuk aan boord, lekker beetje eten en uit het raam loeren en aan een tafeltje hangen. Dan in zo'n lullig hutje een tukkie doen 's nachts en dan uit je nest getoeterd worden omdat je bijna aankomt! En dan shoppen.
Of naar York! Ook zo geweldig!
Zoiets moeten we maar een keer plannen!
De vorige keer in York heb ik heel de dag met een grote koperen emmer/ouderwetse pot rondgezeuld om thuis naast de open haard te zetten om houtblokken in te doenDie vond ik in een achteraf zaakje dat oude inboedels opkocht
Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en warm eten moet je ook niet in een hotel nemen, gewoon alleen ontbijt en dan zelf ergens lunchen en avondeten scoren, veel leuker, en hoef je je niet aan malle etenstijden te houden
Duurt de boot niet vet lang dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh dat zou ik zo doen ja!
Het is al zo leuk aan boord, lekker beetje eten en uit het raam loeren en aan een tafeltje hangen. Dan in zo'n lullig hutje een tukkie doen 's nachts en dan uit je nest getoeterd worden omdat je bijna aankomt! En dan shoppen.
Of naar York! Ook zo geweldig!
Zoiets moeten we maar een keer plannen!
De vorige keer in York heb ik heel de dag met een grote koperen emmer/ouderwetse pot rondgezeuld om thuis naast de open haard te zetten om houtblokken in te doenDie vond ik in een achteraf zaakje dat oude inboedels opkocht
Wat is een goed budget?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:Londen centrum is bezaaid met hotels met bad hoor.
Denk dat je eerst maar eens een budget moet bedenken.
Naja Londen is nu an sich lekker goedkoop, weet ik veel wat jullie er aan uit willen geven?quote:
Klinkt wel vet leuk jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea dat is net LEUK, zo lang op die boot , zeker met je lover!
Of met een stel vriendinnen of wat dan ook.
Wij hebben altijd de grootste lol gehad op die stomme boot tussen Hoek van Holland en de UK![]()
In de disco, gieren van het lachen in je hut, of op van die goedkope stoelen met je vriendje samen onder een deken in een hoekje slapenOf gewoon ergens op de grond.
Tis echt te leuk gewoon
Wat je kunt missen.quote:
nee, dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja Londen is nu an sich lekker goedkoop, weet ik veel wat jullie er aan uit willen geven?
Echt heel leuk, serieus!quote:
inclusief ontbijt? das 35 euro per nacht. Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat je kunt missen.![]()
Als je met z'n tweetjes zo'n 70 euro per nacht (totaal) kunt missen voor een hotelkamer met bad vlakbij het centrum heb ik nog wel een tip.
Nou, toch eens met MM over hebben danquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt heel leuk, serieus!
En dr is een casino op die boot en een bios en een disco en barretjes en restaurants.
Tis echt net of je op wereldreis gaat zeg maar![]()
Als student gingen we altijd met veel drank ergens in zo een gang op de grond liggen uno-en met zn allen en dan vielen we een voor een in slaap waar we lagen
Aan eten en zo hetzelfde als wat je hier uit geeft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, dat vroeg ik nietlaat ik het anders stellen ;
Om leuk een paar dagen londen te doen, en zelf je lunch + avond eten te dokken, wat is dan nodig qua budget.
Hotel niet meegerekend.
Da's inclusief continentaal ontbijt (broodjes) en per nacht per persoon dus 35 euro. Vond ik een hele redelijke prijs voor de kwaliteit van het hotel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
inclusief ontbijt? das 35 euro per nacht. Vind ik wel meevallen.
Of is dat duur? Ik heb er echt geen verstand van!
Lunchen hoeft van mij ook niet echt luxe. Maar ik wil toch niet 3 dagen lang mac, pizzahut of KFCquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan eten en zo hetzelfde als wat je hier uit geeft.
En je kan het zo goedkoop of duur maken als je wil hoor.
Ik eet net zo lief drie dagen Pizzahut, Mc Donals en goedkoop chinees buffet om dan meer geld uit te kunnen geven aan shoppen en andere dingen. Lunch kopen bij een supermarkt of zo is ook erg leuk, ze hebben daar hele andere dingen en veel lekkers .
Fish en chips uit een krant is net zo leuk als luxe lunchen ergens vind ik.
nah, vliegtuig komt dan nog wel. MM wil ook over niet al te lange termijn naar the US of Aquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Het leuke aan die boot vind ik gewoon echt het hele reisgebeuren.
En al helemaal als je nooit op reis gaat.
Mss kan je ook met de boot heen en met het vliegtuig terug?
Dan heb je alles in 1 keer es meegemaakt!
Oke! Das dus niet duur dan! Tip?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's inclusief continentaal ontbijt (broodjes) en per nacht per persoon dus 35 euro. Vond ik een hele redelijke prijs voor de kwaliteit van het hotel.
Je kunt altijd goedkoper maar dan moet je wel heel veel van dieren (kakkerlakken, vlooien), water (lekkages) spanning (kortsluiting), kleine ruimtes (kamer in de kelder) etc. houden.
Oké dit is overdreven, maar bij elke aanbieding voor een eenpersoonkamer onder de 50 euro (daar zoek ik op) was er wel iets aan de hand met het hotel.
Of je hebt een goed hotel en bent een uur aan het reizen voor je in het centrum bent.
Het klinkt echt heel erg leukquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Qtje, je moet je 's avonds op die boot melden (meestal gaat ie om acht uur ofzo als ik het wel heb) en dan ga je je tassies in de hut gooien (en even samen een foto in de badkamerspiegel maken en je kapot lachen om datgeen dat voor 'douche' moet doorgaan) en dan ga je lekker wat eten en naar buiten kijken als de boot gaat varen. Daarna ga je lekker nog een beetje over de boot wandelen, buiten op het dek kijken - ook leuk en romantisch als het donker is maar pleur er niet vanaf
) want er is veel te zien. Je kunt ook naar de film in een kleine bioscoop, naar het casino of gewoon lekker wat drinken. Daarna wurm je jezelf in een stapelbedje en ga je lekker snurken en als je wakker wordt ben je al in Engeland! Echt heel erg leuk!
Balen dat er geen honden mee mogen (ja, in je auto ja op het autodek de hele nacht, dat doe ik dus echt niet want je mag er ook niet om de zoveel uur even gaan kijken!) anders had ik het vaker gedaan!
Vorig jaar hadden we een kevermeeting in Lavenham en gingen we met de kevers op de boot
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
Op die boot toen we naar Lavenham gingen mochten er trouwens wel honden aan boord, maar die moesten dan in een speciale kennel-afdeling aan boord. Waar je dus ook niet tussendoor heen mocht. Als ik er langs liep richting dek en ik hoorde er eentje blaffen dan brak mijn hart bijna
Central Park Hotelquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh zouden dan honden mee mogen???
Ik ben nu ff op zoek naar die da in België voor een afspraak voor Chico zn ogentest voor zijn dekking eindelijk.
Daarna zal ik es gaan kijken hoe dat met die Eurostar en honden zit!
Kun je niet doen alsof je heel blind bent en vier geleidehonden nodig hebt?quote:Dieren
We laten u met genoegen weten dat geleidehonden welkom zijn aan boord. Spijtig genoeg zijn dit nog steeds de enige dieren die met Eurostar kunnen meereizen: olifanten, cobra's en vossen mogen nog altijd niet mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kun je niet doen alsof je heel blind bent en vier geleidehonden nodig hebt?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
Oh dan zenuw ik met je mee voor 12 mei.
Vervolgonderzoek in het ziekenhuis n.a.v. een Pap3a uitslag van uitstrijkje![]()
"Baloe! NIET de zee in!"quote:
Yep, want mij belden ze ook, nog voor de verstreken 'termijn' dat ik zelf had mogen bellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben maanden geleden voor mn 35 jarig jubileum uitstrijkje geweest en helemaal vergeten te bellen voor de uitslag
![]()
![]()
Nu durf ik niet meer.
Twas ook voor dat gedoe toen, weet je wel, en ik was zoooo pissed.
Maar als dr iets niet goed geweest was hadden zij mij toch wel gebeld inmiddels neem ik aan![]()
Ik duim heel erg met je mee
Kan ik nu dan veilig niet bellen???quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep, want mij belden ze ook, nog voor de verstreken 'termijn' dat ik zelf had mogen bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |