Jeetje... je beweert dat je in de randstad, tussen de vliegtuigen, de 1000en auto's per halve minuut die schiphol passeren, met al die smog zon ziet? GAAF!quote:
wat maak je daar de wc's schoonquote:
Interieurverzorger.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die passen nooit allemaal in/op die auto
Kijk eens waar de andere locatie is?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje... je beweert dat je in de randstad, tussen de vliegtuigen, de 1000en auto's per halve minuut die schiphol passeren, met al die smog zon ziet? GAAF!
Ik zie allemaal broekies van 17quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is zijn corps, studentencorps.
[ afbeelding ]
quote:
Hoe noem je dat dan truffelbarbie?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:31 schreef MaddoxX het volgende:
[..]en dan noem je dat werk, opzouten flikker. weermanbrand
Zo heb ik het nooit bekekenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
En wat loop je nou te zeiken trouwens. Als er een melding komt kan je én naar buiten, én je komt nog bij een warmtebron ook.
Ik ga zo maar even een terrasje pakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef Gupje het volgende:
Het is nog steeds mooi weer en ik zit hier nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |