*zucht*quote:
Ik heb zelf die afstandsbediening ook, met drie ontvangers, 16 euro bij de Gamma.... zag ze laatst ook bij Blokker voor dat geld... dus das 6 euro meer dan je wil uitgeven, plus extra ontvangers en hij is nieuw...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
*zucht*
Denk je dat ik achterlijk ben? Zo kan ik iedereen in V&A wel naar een winkel/supermarkt/bouwmarkt sturen, want daar hebben ze het ook vast wel![]()
Ik probeer hier voor een redelijke prijs een losse afstandsbediening te scoren. Misschien heeft iemand nog wat liggen. En een complete set met AB kost al snel 30 euro.
Als je me niet kan of wilt helpen, reageer dan niet alstublieft. Bedankt.
Is dat de officiële Klik Aan Klik Uit?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:41 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb zelf die afstandsbediening ook, met drie ontvangers, 16 euro bij de Gamma.... zag ze laatst ook bij Blokker voor dat geld... dus das 6 euro meer dan je wil uitgeven, plus extra ontvangers en een nieuwe
Jazeker... Klik Aan Klik Uit noemt het alleen wel hun introductie/promo set o.i.d... maar ik zag ze nog steeds voor die prijs liggenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat de officiële Klik Aan Klik Uit?
Op de site van hen staat ie voor 30 euro namelijk.
Succesquote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef Gunner het volgende:
Ok, dan ga ik toch eens bij de Gammel kijken
Toch bedankt voor de antwoorden
Mwoh, ze zitten hier op hetzelfde industrieterrein dus dat scheeltquote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Dennis121 het volgende:
Bel ze anders eerst ff voor je er heen gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |