Volgens mij heb jij je nooit echt geestelijk ingespannen, je bent niet voor niets ontslagen door je baas.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
De doktorzei dat ik me geestelijk niet mocht inspannen. Kan fok niet als geestelijke inspanning zien ;-)
Doet de recessie toch nog wat goed: Mensen als jij uit het dagelijks leven houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
De doktor zei dat ik me geestelijk niet mocht inspannen. Kan fok niet als geestelijke inspanning zien ;-)
Ik heb al 2 dagen in bed gelegen. De dok zei dat ik eraf en toe wel even uitmocht om te internetten ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent vast niet bij de dokter geweest, anders was je wel in je bed gebleven met de gordijnen dicht en het licht uit. En nee, dan geen sex hebben
Suuuuuuuuure he did.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen in bed gelegen. De dok zei dat ik eraf en toe wel even uitmocht om te internetten ofzo.
Zal een zware hersenschudding geweest zijn dan...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen in bed gelegen. De dok zei dat ik eraf en toe wel even uitmocht om te internetten ofzo.
Oeh, da's maar 3 maanden WW, of niet? Of had je daarvoor ook voor een andere werkgever gewerkt?quote:
Daar geloof ik echt geen reet van; het licht van een monitor is licht wat je beter kan vermijden met een hersenschudding.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik proef hier een stukje jaloezie.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef Rosbief het volgende:
TS ligt dagelijks met z'n vriendin op bed te krikken omdat dat het enige pleziertje is dat ze nog hebben in hun schamele leventje.
ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik proef hier een stukje jaloezie.
Hersenbeschadiging lijkt mij meer op z'n plaats.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Niemand die het stukje ook ECHT leest!!! Met een hersenschudding is het niet maakelijk schrijven of woorden maken.
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik proef hier een stukje jaloezie.
Geloof me, je hebt niks aan zo'n opblaaspop.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een beetje wel ja![]()
Ik wil ook een vriendin, ah toe nou TS, mag ik jouw vriendin een keer lenen?
Daarvoor heb ik al ruim 10 jaar arbeidshistorie. Ik werk al onafgebroken sinds begin 1998 uiteraard. Nooit eerder ww of ziektewet of wat dan ook hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oeh, da's maar 3 maanden WW, of niet? Of had je daarvoor ook voor een andere werkgever gewerkt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik werk al onafgebroken sinds begin 2008.
Hrmm je hebt geen werk, ligt in de kreukels, kunt je zelf niet helpen... moet ze daarom huilen? Of omdat je nu op een loser lijkt en dat je al thuis bent als ze haar series wil kijken.. hmm, sterkte met haar, en alles.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Osramp het volgende:
Vriendin is het ook allemaal wat teveel geworden, barstte gisteren in tranen uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |