14.gifquote:Op woensdag 15 april 2009 13:44 schreef Rosbief het volgende:
Is niets aan te snappen, iedereen snapt het, iedereen irl life weet dat het friet is.
Alleen hier op fok zitten een paar stumperds die het patat noemen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:44 schreef Rosbief het volgende:
Is niets aan te snappen, iedereen snapt het, iedereen irl life weet dat het friet is.
Alleen hier op fok zitten een paar stumperds die het patat noemen.
Ik vond hem zo goedquote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging gebeuren, had mijn naam er groter op moeten zetten
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef D. het volgende:
Zouden patat-roepers ook een een patatpan hebben waarin ze hun patat pataturen om daarna met een beetje patatsaus op te eten?
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef D. het volgende:
Zouden patat-roepers ook een een patatpan hebben waarin ze hun Franse patatjes pataturen om daarna met een beetje patatsaus op te eten?
Wat is dan de noodzaak van die toevoeging van het woord 'oorlog'? Zijn dat de uitjes? Want anders ben je lekker inefficient bezig.... en da's gewoon dom.quote:
Was het maar waarquote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef Titus-Pullo het volgende:
Het is nu wel bewezen, het is friet.
And so ends this nexus friet/patat war.
Frituren is een algemene bewerking die je op vele soorten voedsel kan toepassen, klapjosti...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef D. het volgende:
Zouden patat-roepers ook een een patatpan hebben waarin ze hun Franse patatjes pataturen om daarna met een beetje patatsaus op te eten?
Pommes lijkt anders ook op patatquote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef A-mineur het volgende:
Het komt uiteindelijk van het franse woord "pommes frites" dat lijkt op friet, dus het is friet, end of discussion *close all topics*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |