Hou je het wel in de gaten? Als het samen gaat met sterretjes zien en/of hoofdpijn zou je even je bloeddruk moeten laten nakijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Karin![]()
![]()
Nijna het klinkt wel heavy hoor dat verhuizen, maar goed, wat moet moet dan maar inderdaad, wel goed je rust nemen hoor!
Bluh ik voel me niet helemaal lekker. Ben moe maar vooral enorm kortademig en heb een gevoel net boven mn buik op het onderste stuk van mn borstkas alsof ik iets te straks aan heb ofzo. Heel vervelend
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hou je het wel in de gaten? Als het samen gaat met sterretjes zien en/of hoofdpijn zou je even je bloeddruk moeten laten nakijken.![]()
En weer terug in lurk
Ohh BE goed dat je het zegt, ik moet maandag toch naar de vk, zal het besprekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom Lijnloos!
Innepin, is het een tricot-band, of zo'n echt verstevigingsding voor je bekken?
Als het het laatste is moet je daar wel een beetje mee uit kijken. Ze zijn wel heel prettig, maar ze maken je eigenlijk banden en spiersysteem wel lui.Vaak worden die echte alleen in overleg met fysio's enzo gebruikt.
Mss even melden/overleggen met de vk de volgende keer.
ROcka, fijn dat het geen blaasontsteking is!
Ja, daar. Hij doet het echt zo ontzettend leuk! En hij neemt er echt de tijd voor. We hadden eigenlijk een echo van een half uur, maar uiteindelijk zijn we echt langer bezig geweest. Even een pauze tussendoor van een half uurtje, omdat ze met haar armpje de hele tijd voor haar gezichtje lag, en dan weer verder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:16 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk miss_sly! Ben je bij die op ijburg geweest? Daar hebben wij in juni een pretecho met mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |