Nou, mij zou dat niet zoveel uitmaken. Ik kan er de humor wel van in zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef remlof het volgende:
Leuk geweest, wat zou je ervan vinden als zoiets met het FOK!forum zou gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nou, mij zou dat niet zoveel uitmaken. Ik kan er de humor wel van in zien.
Klacht: Mensen die topics afsluiten met een vraag.Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Hier verder zou ik zeggen: "Hier verder!"quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef genakt het volgende:
terechte klacht
onze pracht topics zijn nu weg
dat christelijk forum was niksquote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier verder zou ik zeggen: "hier verder!"
Hoe zou jij het vinden als iemand zo over je zou praten?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
Remlof heeft sowieso wel een beetje de neiging users als kleine kinderen te behandelen. No offence verder, maar ik vond de 'hoe zou jij het vinden als' opmerking enorm kinderachtig.Niet dat dat topic dat niet was natuurlijk.
Ja, maar... stel, hypothetisch hè. Hoe zou jij het vinden als je vriendin door 3 Turken in elkaar wordt geramd?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
Remlof heeft sowieso wel een beetje de neiging users als kleine kinderen te behandelen. No offence verder, maar ik vond de 'hoe zou jij het vinden als' opmerking enorm kinderachtig.Niet dat dat topic dat niet was natuurlijk.
Het zou me werkelijk aan m'n reet roesten hoe zo'n internetheld (ik dus) over me denkt. Als moderator/admin moet je ook wel tegen kritiek kunnen hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als iemand zo over je zou praten?
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
M'n opa is overleden aan gesloten topics, doe ff normaalquote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef Veive het volgende:
[..]
Eens.
Ondanks dat mijn opa overleden is aan kanker zou ik het beter vinden om een topic te sluiten op de volgende manier:
Opkankeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |