ja jij gebruikt hem een keer en is die meteen lekquote:
heul niet, we hebben niet eens een contract besprokenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in ons mondelinge contract is afgesproken dat dat niet gaat gebeuren
we hebben een mondelinge overeenkomstquote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
heul niet, we hebben niet eens een contract besproken
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jij gebruikt hem een keer en is die meteen lek
klinkt best fout ''mondeling''quote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we hebben een mondelinge overeenkomst
jaquote:
Dat zijn wel de beste overeenkomstenquote:
alleen homo's vinden soap series leukquote:
hoezo schat hebben die beter papierenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Goede TT, goede OP
Ow en inkopen boeken is ook al saai
En ik zie sollicitaties voor secretaresse vacature hier binnenkomen.. dat ik denk: hoe durf je zo´n brief met zo veel taalvauden erin te versturen
Ben benieuwd wie die functie gaat vervullen, als het een van de kandidaten uit mn klapper is dan zie ik het donker in
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen homo's vinden soaps leuk
tenzij jij een andere soap bedoeld
[ afbeelding ]
quote:
huur een neger inquote:Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
ik heb honger zeg, het probleem is ik wil ei met spek, alleen heb ik geen zin om dat te maken
iemand een oplossing
?
uhuquote:
Juist nietquote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo schat hebben die beter papieren
oj goedemorgen
of een bananen plukkerquote:Op woensdag 15 april 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
uhu... laat em meteen wat katoen meenemen..lekker goedkoop
serieus...ik zou gewoon met 1888 bellen.. of nee.. 1850, die hebben lekkere wijven..zelf gezien op tvquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Runx het volgende:
[..]
of een bananen plukker? kan die meteen bananen meenemen hebben we meer aan dan katoen
maar eerst moet ik even reviews opzoeken op internet wie het beste ei met spek kan maken
klinkt als een allochtoonquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist nietgeen ervaring, slechte papieren en een brief vol taalfouten
hihihihih ja gheil man, straks krijg ik die wijven aan de lijnquote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
serieus...ik zou gewoon met 1888 bellen.. of nee.. 1850, die hebben lekkere wijven..zelf gezien op tv
Nog net niet.. de whalla ontbreektquote:
das wel keigaaf manquote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Runx het volgende:
[..]
hihihihih ja gheil man, straks krijg ik die wijven aan de lijn
naja meestal zegt de naam genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog net niet.. de whalla ontbreekt
nee, ik bel toch altijd zonder broekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das wel keigaaf man
moet je wel je broek aanlaten he
vandaar dat je altijd even weg looptquote:Op woensdag 15 april 2009 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, ik bel toch altijd zonder broek, ik heb een fobie ik kan niet bellen met broek aan
waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das wel keigaaf man
moet je wel je broek aanlaten he
er staat alleen Karim M.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
Is er een wet ingevoerd tegen naakt bellen ofzo?
[..]
er staat alleen Karim M.
en de foto heeft een zwart balkje voor zn ogen![]()
Maar wel handig, hij heeft al zijn sofinummer op het bordje voor zn borst mee gefotografeerd
whahahahquote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
Is er een wet ingevoerd tegen naakt bellen ofzo?
[..]
er staat alleen Karim M.
en de foto heeft een zwart balkje voor zn ogen![]()
Maar wel handig, hij heeft al zijn sofinummer op het bordje voor zn borst mee gefotografeerd
toch een slimme jongenquote:
huh nee, jullie lopen altijd weg als me broek omlaag trekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vandaar dat je altijd even weg loopt
gangbang bedoeld die vastquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch een slimme jongen
Hij schrijft ook: Als ik niet kan, dan stuur ik mijn broers en neven wel
Kijk, daaraan merk je dat ik vrouw ben, ik doe inkopen inboeken en fok!ken tegelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ben wat werk verrichten..tjoow
Shit, dan is de brief voor Goldfinger bedoeld ipv voor deze baasquote:
nou ik kan ook wel dingen tegelijk doen heur, ik krab aan me ballen en met de andere hand type ikquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk, daaraan merk je dat ik vrouw ben, ik doe inkopen inboeken en fok!ken tegelijk![]()
dan maak jij toch meer kansquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist nietgeen ervaring, slechte papieren en een brief vol taalfouten
gaat de clip eindelijk in premierre ja ?quote:
ik werk hier al op een andere functiequote:
ja vandaag gaan we zang opnemen, die is vandaag wel klaar, en deze week clip opnemen, er komen zulke vette dingen in voor er zijn zelfs speciale costum made shit besteldquote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaat de clip eindelijk in premierre ja ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ik kan ook wel dingen tegelijk doen heur, ik krab aan me ballen en met de andere hand type ik![]()
dat is werelds, ik kan niet wachten, na maanden lang slecht slapen, weinig eten, F5-en op fok, komt eindelijk de verlossingquote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja vandaag gaan we zang opnemen, die is vandaag wel klaar, en deze week clip opnemen, er komen zulke vette dingen in voor er zijn zelfs speciale costum made shit besteld
whahaha , wel ?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
WL ben jij een neger of een katoen plukker, of een bananen plukker ?
shit doe ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ik kan ook wel dingen tegelijk doen heur, ik krab aan me ballen en met de andere hand type ik![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit doe ik ook![]()
ben ik nou een allochtoon
dat moet je knippen niet plukkenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha , wel ?
ik ben geen neger hoor , behalve als je katoen als wiet beschouwd
nee ik wil en neger huren die ei met spek voor mij kan makenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha , wel ?
ik ben geen neger hoor , behalve als je katoen als wiet beschouwd
graag gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is werelds, ik kan niet wachten, na maanden lang slecht slapen, weinig eten, F5-en op fok, komt eindelijk de verlossing
quote:
huh? nee een vrouwquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit doe ik ook![]()
ben ik nou een allochtoon
een echt baas plukt het gewoon.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je knippen niet plukken
whahahhaquote:Op woensdag 15 april 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik wil en neger huren die ei met spek voor mij kan maken![]()
en de meeste negers zijn katoen plukkers of bananen plukkers, en kunnen dan heel goedkoop katoen of bananen meenemen
jij dan ookquote:
ja wist je het niet een allochtoonse vrouw met snor en konthaar op me rugquote:
mijn droomvrouw dusquote:Op woensdag 15 april 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wist je het niet een allochtoonse vrouw met snor en konthaar op me rug
tja kan je net zo goed met een aap gaanquote:
gaat T ook zingen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef Runx het volgende:
vanavond om half 7 komt en kammeraad van me met zijn laptop met fruity loops, we nemen het eers op mijn comp op en daarna beetje bewerken etcen iets later komt thomas ook nog
en ik denk eind deze week dat we gaan opnemen
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
tja kan je net zo goed met een aap gaanvoelt het zelfde aan
hihiihih hij wil niet maar stiekem moet die dat doen als achtergrond zagerquote:Op woensdag 15 april 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaat T ook zingen ?
(T zeg ik omdat het meer ganxta is , aiiiiiiight )
ja idd, vindt ik ook. gewoon erop staanquote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef Runx het volgende:
[..]
hihiihih hij wil niet maar stiekem moet die dat doen als achtergrond zager
ik zing het hele lied, maar wil graag dat meneer T als achtergrond zingt anders moet ik twee stemmen gaan doenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, vindt ik ook. gewoon erop staan
wat voor genre wordt het ?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zing het hele lied, maar wil graag dat meneer T als achtergrond zingt anders moet ik twee stemmen gaan doen
soort offquote:
das best makkelijk. kijk maar naar Yes-R (stiekem T zn idool)quote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
soort off, ik moet nog leren op de beat te zingen
ok negersequote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Runx het volgende:
ik ga ei met spek maken![]()
ik vlieg straks wel weer voor bij
laat me raden, je hebt een frisse neus genomen ?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt een frisse neus genomen ?
jij kan mensen voor je laten werkenquote:
whehequote:
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jij kan mensen voor je laten werken
je hebt werkpaarden , en je hebt sierpaarden zei mn lieve moedertje altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
Sommige dingen moet ie toch nog zelf doenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
Je hebt ook oude sierpaarden, die eigenijk nieteens meer goed voor de slacht zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden , en je hebt sierpaarden zei mn lieve moedertje altijd
wil je daarmee zeggen dan GF zo'n paard isquote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ook oude sierpaarden, die eigenijk nieteens meer goed voor de slacht zijn
Neuh dat hoor je mij niet zeggen...quote:Op woensdag 15 april 2009 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
wil je daarmee zeggen dan GF zo'n paard is![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh dat hoor je mij niet zeggen...
GF heeft zo z´n kwaliteiten
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ook oude sierpaarden, die eigenijk nieteens meer goed voor de slacht zijn
blijven fietsenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige dingen moet ie toch nog zelf doen
Jeej mn scooter wordt gemaakt
Mn vent leent gisteren mn scooter en toen ie naar huis wilde komen startte het ding niet meer
Startrelais wrs kapot. Gelukkig heeft mn schoonma er eentje gehaald. Schade nog geen 5 euro
Maar door het fietsen van vandaag krijg ik wel weer een mooie kont.. denk dat ik de scooter nog even laat staan voor dat stukje
Ik heb toch gezegd dat ik het niet over jou hadquote:
Doe ik ook, morgen zal ik wel spierpijn hebbenquote:
djeezus wat een tong:oquote:
toen had ik al gepostquote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik het niet over jou had
[..]
Doe ik ook, morgen zal ik wel spierpijn hebben
dan masseer je haar toch evenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen had ik al gepost![]()
als je vrijdag maar geen spierpijn hebt
Dat mag tijdens werktijd niet, maar je geeft me wel een idee voor na werktijdquote:
dat kan hij er toch voor doenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag tijdens werktijd niet, maar je geeft me wel een idee voor na werktijd
Wie een massagetafel op het werk heeft staan mag zwaaien![]()
wrs ben ik de enige
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag tijdens werktijd niet, maar je geeft me wel een idee voor na werktijd
Wie een massagetafel op het werk heeft staan mag zwaaien![]()
wrs ben ik de enige
De vraag is: wat moet ik terug doen?quote:
Whehehehequote:
ik weet wel wat hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De vraag is: wat moet ik terug doen?
Haal je rok maar uit de kastquote:
dat mag niet tijdens werktijdquote:Op woensdag 15 april 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De vraag is: wat moet ik terug doen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
meen je dat nou?
en dat voor een cafe
oh nee, paardenclub he
paardencafequote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
meen je dat nou?
en dat voor een cafe
oh nee, paardenclub he
die heb ik geenquote:
alleen als het niemand opvaltquote:
Ik ben er dan ook ter compensatiequote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
paardencafe
zijn de dames die er komen zo lelijk
lekkere reclame maakt ze voor je GF
komt van een telefoontje van een bassisschool die dacht dat wij een paardenclub waren.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
paardencafe
zijn de dames die er komen zo lelijk
lekkere reclame maakt ze voor je GF
Kastjes genoeg, jij hebt de lopers.. ik zou zeggen: ga op jachtquote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik geen![]()
zal die van michel lenen![]()
Nee mevrouw, wij doen niet aan dierensexquote:Op woensdag 15 april 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt van een telefoontje van een bassisschool die dacht dat wij een paardenclub waren.
vroeg of we ook pony's hadden
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt van een telefoontje van een bassisschool die dacht dat wij een paardenclub waren.
vroeg of we ook pony's hadden
arme kindjes bijna op schoolreisje naar een parenclubquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
verslik me bijna in het laatste hapje brood
wat heb je gedaan? haar doorgestuurd naar de sm-club![]()
ik zou zeggen kreun hard je er geen zin in hebtquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen als het niemand opvalt
[..]
das mooiquote:Ik ben er dan ook ter compensatie
en GF heeft een mooie vrouw![]()
er rijden genoeg treinenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
Geen zin meerte druk
![]()
Iemand iets bot en roestigs voor me om m'n slagader mee door te jassen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
er rijden genoeg treinendie zijn bot en roestig
of je komt hier gewoon postenquote:
belofte maakt schuldquote:Op woensdag 15 april 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kastjes genoeg, jij hebt de lopers.. ik zou zeggen: ga op jacht
dat kreunen valt toch niet opquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen kreun hard je er geen zin in hebt
[..]
das mooi
Ik heb vast nog wel ergens een stuk metaal in de tuin liggenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
Geen zin meerte druk
![]()
Iemand iets bot en roestigs voor me om m'n slagader mee door te jassen?
Heb je nou serieus gekeken?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belofte maakt schuld![]()
maar hij heeft die rok niet in zijn kastje liggen
Ik zou wel willen, maar ik heb geen idee watquote:
ik verslikte me toen ook in me koffie.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
verslik me bijna in het laatste hapje brood
wat heb je gedaan? haar doorgestuurd naar de sm-club![]()
Nou je bent al bezigquote:Op woensdag 15 april 2009 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb geen idee wat
nja het is wat lastiger, maar je kan altijd wel iets over neger, allochtonen en belgen zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb geen idee wat
wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je nou serieus gekeken?
En ik heb niets beloofd.. ik suggesteer alleen maar
Nou verslik ik me in de cola...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het is wat lastiger, maar je kan altijd wel iets over neger, allochtonen en belgen zeggen
owjah het is rokjes dag
[ afbeelding ]
Is het rokjes dag ja? heb er nog geen gezien vandaagquote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het is wat lastiger, maar je kan altijd wel iets over neger, allochtonen en belgen zeggen
owjah het is rokjes dag
[ afbeelding ]
He verrek...da's waar ookquote:
neequote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf?
suggestie is aanleiding geven tot dromen
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah het is rokjes dag
[ afbeelding ]
moet je in het vorige topic kijken, daar staat een pic van mijn jurkjequote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het rokjes dag ja? heb er nog geen gezien vandaag
[..]
He verrek...da's waar ook![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou verslik ik me in de cola...
wie heeft die mooie tekening van GF gemaakt?
Gevoel voor timing heeft ie welquote:
ik heb godver nog geen één rok gezienquote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah het is rokjes dag
[ afbeelding ]
quote:
yep echt welquote:
sm ingesteldquote:
Ik ga meteen ff kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je in het vorige topic kijken, daar staat een pic van mijn jurkje
vaak wordt gezegd dat ik juist een slechte timing hebquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je in het vorige topic kijken, daar staat een pic van mijn jurkje
zeggen bijna alle vrouwen over de mannenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak wordt gezegd dat ik juist een slechte timing heb
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het rokjes dag ja? heb er nog geen gezien vandaag
hier wel een paar, maar het was niet om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb godver nog geen één rok gezien
ze werkt vrijdag pas weerquote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
we wachten nog steeds op de echte pics
altijd als je vraagt of ze er zin in hebben tochquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeggen bijna alle vrouwen over de mannen
dat wordt maandag mooie foto's bekijkenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
dat wordt maandag mooie foto's bekijken
Je hoeft er ook niet over te schrijvenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
hier wel een paar, maar het was niet om over naar huis te schrijven
nja die moeite was het ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet over te schrijvenFoto's mag ook
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
Dan zal ik als ik thuis ben ook maar een rokje aandoen
Maar met de bus naar mn schoonouders dan... fietsen gaat zo moeilijk in minirok
kijk dat horen we graagquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet over te schrijvenFoto's mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft alleen geen rokje aan, nou ja , who cares
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Happens vaak genoegquote:
over foto's gesprokenquote:
gaat juist heel makkelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
Dan zal ik als ik thuis ben ook maar een rokje aandoen
Maar met de bus naar mn schoonouders dan... fietsen gaat zo moeilijk in minirok
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat horen we graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft alleen geen rokje aan, nou ja , who caresnee dat maakt idd niks uit
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Komt die zaadstok nu meequote:Op woensdag 15 april 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
over foto's gesproken![]()
waar blijven de foto's van die roemeense chickies![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Happens vaak genoeg
Ik heb getuigen
ow niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Komt die zaadstok nu mee
Ik zei al dat ik daar geen tijd voor gehad heb daar
hij is daar lekker op vakantie geweest. gewoon 2 weken lekker relaxen en bier zuipenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ow niet?
wat moest je daar doen dan? werken
we hebben een getuigequote:
6 weken, kei en keihard werkenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is daar lekker op vakantie geweest. gewoon 2 weken lekker relaxen en bier zuipen
levert het je nog iets extra's op dan?quote:
ik weet van niksquote:
BAKKEN met geld!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
levert het je nog iets extra's op dan?
jij bent van de net niet te korte rokjes?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet van niks
tenminste van op de fiets he
hoop je?quote:
Ik zit nooit op de fiets bij hemquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent van de net niet te korte rokjes?
Jaquote:
hier draagt ze zo vaak rokjesquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent van de net niet te korte rokjes?
en minderquote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier draagt ze zo vaak rokjes
jah jij stookt gewoon lekker de temperatuur opquote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier draagt ze zo vaak rokjes
kan je nagaan, er zitten 52 weken in één jaarquote:
nou werk ik toch best veel, maar ik haal 52 weken werken in een jaar nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, er zitten 52 weken in één jaar
ow van die dingenquote:
en veel minderquote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jij stookt gewoon lekker de temperatuur op
dan wil je wel rokjes dragen
lapjes stof van 20 cm breed ja :´)quote:
ik las hetquote:
Oh jah?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ze draagt ook rokjes als ze niet hier werkt.
ben ik ook getuige van geweest
ja heb daar meerdere getuigen vanquote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh jah?
Of bedoel je als ik ga stappen bij jullie?
Oh ja dat klopt dan welquote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja heb daar meerdere getuigen van
quote:
zie je , je hebt nog tijd overquote:Op woensdag 15 april 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou werk ik toch best veel, maar ik haal 52 weken werken in een jaar nog niet
af en toe moet ik gewoon even naar buitenquote:
HUP LL HUP LLquote:
waarmee kunnen we je motiveren??quote:
Die gebruik ik voorlopig om te slapenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , je hebt nog tijd over![]()
* -Madskillz28TH doet rits open...quote:
jij hebt de OP toch gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wat een bloedgeile OP hebben we toch![]()
godver , wat een slootluchtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH doet rits open...
niet?
je moet ook niet in een sloot springenquote:
hmmm.. eigengeilerij .. hmmmquote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hebt de OP toch gemaakt
wat een eigengeilerij zeg
Ja dusquote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
de rest zit nog te f5-en op de vorige pagina ?
je telt niet goedquote:
quote:
Pippi, in je mand!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hihi.. 3 maal 3 is 6 maar dan omgekeerd
wellusquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hihi.. 3 maal 3 is 6 maar dan omgekeerd
jahwelquote:
hoe wil je ook een touw vast knopen aan een postquote:Op woensdag 15 april 2009 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jahwelalleen is er geen touw aan vast te knopen
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, op verzoek
[ afbeelding ]
ja kut inet is supertraag hier.quote:
heul niet.. hyperhyperhyperhyperhyerhyperquote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef tripack het volgende:
mads heeft te veel suiker op volgens mij
tsssquote:
wel dusquote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul niet.. hyperhyperhyperhyperhyerhyper
[ afbeelding ]
quote:
ik heb ei gegeten en het is niet eens meer passenquote:
Nou wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en dit is 8
-edit- kijken of LL hem nu wel snapt
Vertel.. wat is de borgsom?quote:
voor deze keer vergeef ik je wat je mijn zoon hebt aangedaanquote:
En wat vond mn zus ervan?quote:
was het wel een paasei dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ei gegeten en het is niet eens meer passen
nicequote:
ei met spekquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
was het wel een paasei dan?
want normale eieren mag je wel eten he
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HUP LL HUP LL![]()
![]()
bijna weer afgewerkt
zijn zus ? dat mag heul nietquote:
quote:
mooie toevoegingquote:
thnxquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even een balkje , ze wil niet herkend worden
lekkuhquote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even een balkje , ze wil niet herkend worden
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Goldfinger, ken je runx zn vriendin al ? met cumshot en al
[ afbeelding ]
kut proxyquote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ja toen had ik al me semen opgespaardquote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
zus of zusjequote:Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
"Oops! Access is forbidden"
En ja, ik heb een hele knappe zus
zus, 33 en mag ik nietquote:
grote zussen ook altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zus, 33 en mag ik niet
ze stond eerst in mn fobo.. k moest haar eruit halen
ik vraag me af waarom?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zus, 33 en mag ik niet
ze stond eerst in mn fobo.. k moest haar eruit halen
ze is bang voor mijquote:
daar zei je niet zulk soort gekke dingenquote:
iddquote:
Omdat ze niet met haar kop op een internetsite wilt staan..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom?hyves dan? wij hebben het niet van jou
jij bent dus meer de mannelijke van de 2?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is bang voor mij![]()
Dat voordeel heb ik al mn hele leven
Ze was vroeger altijd bang dat ze klappen van me kreeg
tsss..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ze niet met haar kop op een internetsite wilt staan..
hyves enzo doet ze dus ook niet aan
Jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent dus meer de mannelijke van de 2?
en LL is al lekker, moet je nagaan hoe heet haar zus dan isquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
p00p kan wel in de cache van google dingen opzoeken.. zo kwam hij ook aan foto's van een andere Fok! user
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en LL is al lekker, moet je nagaan hoe heet haar zus dan is![]()
Da_p00pb0xquote:
Iedereen zn meningquote:
jij weet niet eens waarom ik lachquote:
nee bedoelde..quote:
gaat ik hier niet zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
nee bedoelde..
van wie had hij foto's gevonden dan
Ik trek mn conclusies aan de hand van jouw postsquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij weet niet eens waarom ik lach
mijquote:
nee die had ik toen gevondenquote:
welke ik heb niks gedaanquote:
ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nee die had ik toen gevonden![]()
hee, maar dan heb ik je billen al gezien
jah toen in de eftelingquote:
Oh jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nee die had ik toen gevonden![]()
hee, maar dan heb ik je billen al gezien
Dat zeg ik ook nietquote:
en maandagavondquote:
vrijdag weer liveshowquote:
das wel erg sneu zo vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
p00p kan wel in de cache van google dingen opzoeken.. zo kwam hij ook aan foto's van een andere Fok! user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |