Dan ben je geen ballahquote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef RickoKun het volgende:
Ja lul, mijn telefoon kan em niet scherper maken!
Keer grote versterker op me voet gekregen. Me teennagel zag er toen ook zo uit. Kon em na een paar dagen van me teen af halen. Maar groeit wel weer terug hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef RickoKun het volgende:Ja, echt roze ziet ie er niet meer uit, eerder lijkblauw
Wel weer mooi toch!? Mijn lieve nageltjes!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Keer grote versterker op me voet gekregen. Me teennagel zag er toen ook zo uit. Kon em na een paar dagen van me teen af halen. Maar groeit wel weer terug hoor
achja, wie ben ik nou!? he, raptorix?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef raptorix het volgende:
Wat een pauper ben jij met je matige Steven Brown text imitaties, ik hoop dat je vinger er af moet.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar ging mijn teennagel doorheen
EN DANK U JOS EN DE MEDEFOKKERTS![]()
![]()
HIER EEN UPDATE!!!! NSFWIk moest bijna kotsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar ging mijn teennagel doorheen
EN DANK U JOS EN DE MEDEFOKKERTS![]()
![]()
HIER EEN UPDATE!!!! NSFWKANKER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |