quote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
Je had beter op je hoofd kunnen vallen, dat was voor de doktoren een goede gelegenheid geweest om je eindelijk een fatsoenlijk gezicht te geven.
TS is travestiet?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:02 schreef Skylark. het volgende:
Ligt het aan mij of ligt er vrouwenkledij op je bed?
Wat is dat nou voor een kut opmerking?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Emimich het volgende:
Een schande dat er geen Baron Pils meer verkocht wordt, zoals ik altijd plachtte te zeggen: geen Baron Pils zonder Baron Pils.
Je bent niet echt bang dat een bekende van je meeleest of wel danquote:Op woensdag 15 april 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
Kanker wat ben ik fucking lekker!
1. Dat is mijn ouders hun bed, waar ik hendig vaak op klaarkom
2. Ik heb expres mijn enkelsokjes geshowed, want ik wilde graag dat men eensch weer ongegeneerd mij kon afzeiken
3. Dat rozige op dat bed is een cheil vestje van mien moeke
4. Ik ga vanavond mijzelf aftrekken op die foto's. Immers, mijn linkerhand (aka trekhand) doet et nog
5. Morgenochtend krijgen jullie denk ik ff een cheile feauteau van mien ringvingert te zien
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent niet echt bang dat een bekende van je meeleest of wel dan![]()
En je oudersquote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die kennen mij niet anders, laatst zag een klasgenoot me hier posten en ging die in mijn fobo kijken
Hij is vast de enige die internet heeft daar in Leek.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent niet echt bang dat een bekende van je meeleest of wel dan![]()
En toen dacht ik zovan wtf is links jouw vingerhand?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
en ik mijn ringvinger geeneens in een 16 jarige mossel kan steken ofseaux
Ah eindelijk iemand die onze rickokun irl kent!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef kloas_wokkel het volgende:
jij hebt ook op de lindenborg gezeten ofniet ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die onze rickokun irl kent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |