Lol...quote:well, i reckon your girl is worth more or less 29 camels, 7 goats and 9 sheep
Bij gebrek aan vriendin mn ex maar gedaanquote:well, i reckon your girl is worth more or less 43 camels, 0 goats and 0 sheep
Hier ook maar even mijn ex gedaan.quote:well, i reckon your girl is worth more or less 41 camels, 3 goats and 9 sheep
volgens mij nietquote:Op woensdag 15 april 2009 10:40 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Lol...
Ik betwijfel of meer goed is
Geniaal ook: "i can sometimes swallow her food"quote:well, i reckon your girl is worth more or less 55 camels, 9 goats and 9 sheep
Dat eten haalde de score omlaag bij mij denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geniaal ook: "i can sometimes swallow her food"![]()
Same herequote:Op woensdag 15 april 2009 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat eten haalde de score omlaag bij mij denk ik![]()
Deed nooit koken, tja
Vraagt om een fotoquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Appletree het volgende:
Ik ben werkelijk geen fuck waard hier als ik de rest mag geloven: 33 camels, 6 goats and 0 sheep. Weet ik iig dat de kans dat ik verkocht ga worden toch niet de moeite waard is.
Mezelf "gepakt" (quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef piekartz87 het volgende:
en voor de dames:
http://gay.evilsun.org/
quote:Your boyfriend is 30.2% Gay!
Your boyfriend is only a bit gay, which is the perfect amount of gay you should have in a boyfriend.
You should definitely keep him.
Je durft je uitslag niet te posten hè.. waarschijnlijk moet dinges kamelen tóe geven om je kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij leeftijd moet je 12 invullen, krijg je veel kamelen voor!
well, i reckon your girl is worth more or less 29 camels, 3 goats and 9 sheep.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Appletree het volgende:
Ik ben werkelijk geen fuck waard hier als ik de rest mag geloven: 33 camels, 6 goats and 0 sheep. Weet ik iig dat de kans dat ik verkocht ga worden toch niet de moeite waard is.
Ehm gebaseerd op islmatische standaarden.... hmmmmquote:Op woensdag 15 april 2009 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
well, i reckon your girl is worth more or less 29 camels, 3 goats and 9 sheep.
Wat een kutwijf
Nee, had hem voor mezelf niet ingevuld vanwege de gebrekkige antwoordenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je durft je uitslag niet te posten hè.. waarschijnlijk moet dinges kamelen tóe geven om je kwijt te raken.
quote:well, i reckon your girl is worth more or less 42 camels, 9 goats and 9 sheep
Neh. Te weinigquote:Op woensdag 15 april 2009 16:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, had hem voor mezelf niet ingevuld vanwege de gebrekkige antwoorden. Ik wil helemaal geen serveerster, schoonmaakster of zakenvrouw zijn
.
Maar omdat je het zo graag wil:
[..]
Ja, alles zo vrouw-onvriendelijk mogelijk invullenquote:Wat is het maximale aantal kamelen dat je kan krijgen? Iemand al geprobeerd?
12quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neh. Te weinig.
[..]
Ja, alles zo vrouw-onvriendelijk mogelijk invullen.
quote:well, i reckon your girl is worth more or less 90 camels, 8 goats and 9 sheep
Fijn te weten haha volgende maand 9 jaar getrouwdquote:Your boyfriend is 22.2% Gay!
Your boyfriend is only a bit gay, which is the perfect amount of gay you should have in a boyfriend.
You should definitely keep him.
Hoi, neukenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
12
40
redhead
curly
a naughty, naughty girl
sometimes go out without my permission
5-7 times
cleans my plates after she cooks for me
she's fine there
[..]
quote:Your boyfriend is 17.5% Gay!
Your boyfriend is totally straight.
How boring for you.
quote:well, i reckon your girl is worth more or less 83 camels, 7 goats and 0 sheep
voor dat aantal kamelen kun je een mooie nieuwe vriendin halenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |