quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe! koop morgen de Telegraaf maar!
Bij jij de vriendin van Darco uit CBML?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe!
Je bent nu al mijn favoriet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
_doe wel vrijwilligerswerk met ouderen via de Zonnebloem,
.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef Bunker-Renate het volgende:
heb er nog steets zin an,en als ik doodga kan ik terugkijken op een mooi leven!
Ai.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe!
LOL, ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij jij de vriendin van Darco uit CBML?
Nee, de maden moeten niet door de kutquote:Op donderdag 16 april 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Kut.
Kut.
Kut.
Zo'n lief koppie en dan toch maden moeten eten. Ach erme!
Hé maar als ze eraan doodgaat kan ze terugkijken op een mooi leven!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Kut.
Kut.
Kut.
Zo'n lief koppie en dan toch maden moeten eten. Ach erme!
Je gaat niet dood van maden etenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé maar als ze eraan doodgaat kan ze terugkijken op een mooi leven!
Die laat nog eerder haar groeien op zijn kop.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van maden eten.
PS: Denk je dat we Danny aan de maden krijgen? Of gaat ie gewoon 3kg afvallen in de bunker?
Wat een enorm slecht persbericht stueren jullie rond zegquote:Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)
Meer info omtrend mij: www.peter-thebunker.hyves.nl
Bunkereeeeen.....!!!
Grtz Peter Nuninga
Neuh, die gaat 3 kilo afvallen dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van maden eten.
PS: Denk je dat we Danny aan de maden krijgen? Of gaat ie gewoon 3kg afvallen in de bunker?
Als ie maden gaat eten op video, krijgt ie een bak bierquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, die gaat 3 kilo afvallen dan.
No way aan de maden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |