Beter in je tuin dan...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Een half tropisch regenwoud in je tuin.
Nâh, ga maar vast sparen want Lies kan ook wel wat tropisch hardhout in haar tuin gebruiken.quote:
die mods tegenwoordig....... ze geven niet eens antwoord....quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
leg eens uit..... wordt je gekieteld? of wat?
Er ligt nog hout genoeg hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ga maar vast sparen want Lies kan ook wel wat tropisch hardhout in haar tuin gebruiken.
Maar dat loopt vanzelf weg met al die houtwormquote:
"Loopt vast wel los?"quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dat loopt vanzelf weg met al die houtworm
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dat loopt vanzelf weg met al die houtworm
hoe is het met de pijn in het bekkie?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Loopt vast wel los?"
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend, vraag maar aan Lies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poker jij ook?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, zit links en rechts te lezen en naar pokeren te kijken.
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is bijna vrijdag, en woensdag, en koninginnenach/dag![]()
Nee, poker zelf niet. Dan hou ik namelijk geen tijd meer over om te kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poker jij ook?
Ik wel, op pokerstars. Ik ben zo slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |