En om nou te zeggen dat hij iets te showen heeft.quote:
quote:
Nee he je woont toch niet in de buurt van alkmaar he. Vrijdag heb ik voor ruim een jaar genoeg gehad nu zijn andere aan de beurt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Het rommelt in de verte en het bliksemt hier als een dolle![]()
![]()
Wees maar gerust ik woon in de buurt van Rotterdam, bij jou komt het niet vanavondquote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee he je woont toch niet in de buurt van alkmaar he. Vrijdag heb ik voor ruim een jaar genoeg gehad nu zijn andere aan de beurt.
Die ziet er uit als een keigave Supersoaker.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef Dementor het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Lekker sproeien.
Dat is goed nieuws, lekker meeroken met de burenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ruik nu gewoon de rook van de buren binnen![]()
Mijn reukorgaan is aan het herstellen
Doe maar wildquote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef Dementor het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Lekker sproeien.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, lekker meeroken met de buren![]()
Hoe is het met je eigen roken of niet-roken, je was toch gestopt en toen toch weer een peukie gerookt?
Ja, alles leuk en aardig maar ik heb nog steeds geen pica's van de tuin gezien.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ziet er uit als een keigave Supersoaker.
Dat je er maar maar mee moet spuiten
Die heeft vast en zeker een hele grote autoquote:
Goed van jequote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]ramen zijn nu dicht
Heb sinds laatste keer niet meer gerookt en aangezien er niets te roken of rookgerelateerds in de buurt is gaat dat ook niet gebeuren![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of dat wel zo verstandig is om te posten.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, alles leuk en aardig maar ik heb nog steeds geen pica's van de tuin gezien.
Houwen zo Manu.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo verstandig is om te posten.
Straks zoomt een gek in op een foto en zie ik die het komende jaar minimaal 1 keer per dag voorbij komen.
Wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Het is je tuin toch maar en niet Juud of jijzelf?
Hmzzzzzzzzzzz dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo verstandig is om te posten.
Straks zoomt een gek in op een foto en zie ik die het komende jaar minimaal 1 keer per dag voorbij komen.
We kunnen natuurlijk wel google-streetview af gaan struinen, kijken of we kunnen vinden waar Dementor zijn huis woontquote:
Ik ken nog een sprookje over een bankquote:Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is je tuin toch maar en niet Juud of jijzelf?
Nog zo'n neurootquote:
Noem het wat je wil.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog zo'n neuroot![]()
Ik ben ff mijn senseo ontkalken
Waar is je foboquote:
Dat kan nog niet overal in Nederland. Wrs staat Apeldoorn als laatste op de kaart geintje hoor Tom.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
We kunnen natuurlijk wel google-streetview af gaan struinen, kijken of we kunnen vinden waar Dementor zijn huis woont
Schoonmaakazijn FTW.quote:
R'dam-west, nu een onwijze donderslag, schrok echtquote:
Komt niet hier vandaan dus dan komt het hier misschien nog.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
R'dam-west, nu een onwijze donderslag, schrok echt.
Oh, dat is ver weg van 030. Dat is maar goed ook, ik ben als de dood voor onweer.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar word je niet vrolijk vanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb in RLS-SC een paar weken geleden een foto van mijn tuin gepostquote:
Zelfs Spijkenisse staat er al opquote:Op woensdag 15 april 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan nog niet overal in Nederland. Wrs staat Apeldoorn als laatste op de kaart geintje hoor Tom.
Daar komt het niet vanavondquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat is ver weg van 030. Dat is maar goed ook, ik ben als de dood voor onweer.![]()
Ga bankhangen en zappen....fijne avond FOK!kers en voor straks, slaap lekker.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Ah, nu komt het onweer ook het haagse binnen donderen.
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Hele donkere lucht net!
Onweer!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef Marrije het volgende:
En ik ben niet eens alleen thuis, mn man is er ookMaar die slaapt.
Nog wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Dementor het volgende:
We zitten hier nog gewoon buiten in de tuin met een vuurtje.
Bij jullie gaat het niet onwerenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nog wel ja![]()
Tuin is heul mooi en bijna klaar.
Die strijkplank achteropquote:Op woensdag 15 april 2009 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze.. Moet ie me wel bevallen als ik vanavond ga kijken.
Tof, lekker strakquote:
En de vijver zit vol met vissen en het is zo lekker om je stoel er naast te zetten en te kijken wat de vissies en de kikkers en de salamanders doenquote:
Ik zei toch niet dat ik hem al in kom voor mijn neus had staan?quote:
Ga halen, je maakt het toch niet om weg te gooien?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik hem al in kom voor mijn neus had staan?
Nee, hij is klaar, maar ik ben te lui om hem op te gaan halen.
Ik heb het nu voor me staan!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga halen, je maakt het toch niet om weg te gooien?![]()
Een half tropisch regenwoud in je tuin.quote:
Beter in je tuin dan...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Een half tropisch regenwoud in je tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |