abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68063573
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wel als het 11 jochies van 11 zijn die 11 grote broers hebben die staan toe te kijken of zo zijn opgetrommeld denk ik
en 11 grote families met dezelfde denkwijze als die van die eerste 11 kinderen van 11 jaar vanwege een gebrek aan scholing in het moeder/vaderland van de 11(x2) opa's en oma's van die 11-jarige jochies.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:15:23 #177
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68063583
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
Verder is het te hopen dat de politie op een bepaald moment passende actie onderneemt, voordat buurtbewoners zelf compleet door het lint gaan. Zoiets is een jaar of wat geleden in een andere Utrechtse wijk al eens gebeurd. Een buurtbewoner was de overlast door reljeugd (allochtoon én autochtoon) zo spuugzat dat hij helemaal doordraaide en agressief werd. Waarop de politie hem dan maar doodschoot.
Zie hier de Nederlandse politie in optima forma. Wat een stelletje losers.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 16 april 2009 @ 10:16:04 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68063611
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

en 11 grote families met dezelfde denkwijze als die van die eerste 11 kinderen van 11 jaar vanwege een gebrek aan scholing in het moeder/vaderland van de 11(x2) opa's en oma's van die 11-jarige jochies.
Overigens, in die kringen zijn ze allemaal directe familie van elkaar.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 10:16:21 #179
8781 crew  Frutsel
pi_68063624
De politie is ook te druk...
Poging tot inbraak op ons bedrijf gister... politie gebeld... twee uur later kwamen ze... ze waren best druk, ze kwamen van een verkeerscontrole... en tja, lullig allemaal enzo
We moesten alleen ff naar het buro voor aangifte, dat kon niet terplekke... Ben je dus weer zoet mee, kost het bedrijf weer tijd en dus geld

Wat ik wil zeggen is dat het aangifte doen vaak veel tijd/werk in beslag lijkt te nemen en veel mensen ervaren dat als "het is toch nutteloos".
pi_68063717
Het 'recht in eigen hand nemen' mag zeker niet, maar er mag wel meer niet. Het momentum voor grootschalige tegenacties is nog niet groot genoeg in Nederland zo te zien, want die zijn er nog niet geweest. Reken er maar op dat een bepaalde groep mensen het hele gebeuren binnenkort spuugzat is en gewoon als een ouderwetseknokploeg met stokken, steekwapens en vuurwapens gewoon eens een wijk schoonveegt.

Mag niet, maar weet zeker dat dit wereldwijd aandacht voor het probleem zal opleveren, en tevens heel veel applaus vanwege het feit dat men eindelijk zelfs eens actie onderneemt om de doorlopende afbraak van de (Nederlandse in dit geval) samenleving naar een te doen stoppen.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:19:54 #181
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68063753
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat ben je toch een simpele ziel. Enig idee wat er gebeurt met een autochtone volwassene die een 11-jarig jochie "finaal de kanker trapt"?

Nog even afgezien van al dat tuig wat je vervolgens achter je aan krijgt. Want zo'n actie overleef je niet.
Een 11 jarige is wellicht een beetje te gortig. Anderzijds, ik zie geen beletsel om mensen iets aan te doen die mij in mijn eigen huis bedreigen. Als je daar al niet meer voor jezelf op kunt komen kun je net zo goed meteen in het trapgat gaan hangen.
quote:
De politie

De politie doet niks, neemt zelfs geeneens aangifte op als je pech hebt. Die is zelf bang voor de mocrootjes, aangezien die ook hun gezinnen opzoeken. Dat is al jaren zo. JIj komt zeker zelf niet uit zo'n buurtje?
Ik heb een groot deel van m'n leven in zulke buurtjes gewoond. Weinig last gehad vanaf het moment dat ik ook stoere vrienden kreeg.

Dat bedoel ik... 95% van dat stoere gedrag komt voort uit het feit dat niemand een poot naar ze uitsteekt. Niemand omdat het zulke leipe mocros zijn.

Eerder domme mocro's die nog niet helemaal doorhebben hoe alles in elkaar steekt.

Maar je kunt je toch niet in je eigen huis zo laten bedreigen en dan maar vertrekken? Ik zou eerder sterven dan dat te doen.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:22:28 #182
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68063814
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het 'recht in eigen hand nemen' mag zeker niet, maar er mag wel meer niet. Het momentum voor grootschalige tegenacties is nog niet groot genoeg in Nederland zo te zien, want die zijn er nog niet geweest. Reken er maar op dat een bepaalde groep mensen het hele gebeuren binnenkort spuugzat is en gewoon als een ouderwetseknokploeg met stokken, steekwapens en vuurwapens gewoon eens een wijk schoonveegt.

Mag niet, maar weet zeker dat dit wereldwijd aandacht voor het probleem zal opleveren, en tevens heel veel applaus vanwege het feit dat men eindelijk zelfs eens actie onderneemt om de doorlopende afbraak van de (Nederlandse in dit geval) samenleving naar een te doen stoppen.
Welnee. Alle autochtonen met een beetje actiekracht hebben dit soort wijken al lang geleden verlaten en die interesseert het ook geen ruk meer. Die doen hun plicht door PVV te stemmen en verder basta.

De enigen die er nu nog wonen zijn de kwetsbaren: de bejaarden, gehandicapten en wat jongeren die zich nergens mee bemoeien. Zie jij die bejaarden een knokploegje beginnen?
pi_68063836
Ik zie het zo'n vaart nog niet lopen, indahnesia.com
Nederlanders druipen liever met de staart tussen de benen af. In de reportage van gisteren was zelfs te zien dat een echtpaar/stel met een volgeladen auto de wijk verliet. Dit zullen steeds meer mensen doen, zodat er ghetto's overblijven. Daarna komt er één of ander wijkvernieuwingsproject waarbij oude woningen worden platgegooid in ruil voor nieuwbouw. De problemen verplaatsen zich dan naar een andere wijk en daar begint het verhaaltje weer van voor af aan.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:25:05 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68063894
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Een 11 jarige is wellicht een beetje te gortig. Anderzijds, ik zie geen beletsel om mensen iets aan te doen die mij in mijn eigen huis bedreigen. Als je daar al niet meer voor jezelf op kunt komen kun je net zo goed meteen in het trapgat gaan hangen.
[..]

Ik heb een groot deel van m'n leven in zulke buurtjes gewoond. Weinig last gehad vanaf het moment dat ik ook stoere vrienden kreeg.

Dat bedoel ik... 95% van dat stoere gedrag komt voort uit het feit dat niemand een poot naar ze uitsteekt. Niemand omdat het zulke leipe mocros zijn.

Eerder domme mocro's die nog niet helemaal doorhebben hoe alles in elkaar steekt.

Maar je kunt je toch niet in je eigen huis zo laten bedreigen en dan maar vertrekken? Ik zou eerder sterven dan dat te doen.
Je begrijpt nog nier helemaal hoe Nederland werkt, zie ik.

Als burger mag je hier helemaal niks. Als jij een inbreker je huis uitslaat, gaat hij aangifte van mishandeling doen en mag jij voor de rechter verschijnen. En terwijl je dan in de bak je "zonde" zit te overdenken, wordt je gezin geterroriseerd door de inbreker en zijn familie.
pi_68063904
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie het zo'n vaart nog niet lopen, indahnesia.com
Nederlanders druipen liever met de staart tussen de benen af. In de reportage van gisteren was zelfs te zien dat een echtpaar/stel met een volgeladen auto de wijk verliet. Dit zullen steeds meer mensen doen, zodat er ghetto's overblijven. Daarna komt er één of ander wijkvernieuwingsproject waarbij oude woningen worden platgegooid in ruil voor nieuwbouw. De problemen verplaatsen zich dan naar een andere wijk en daar begint het verhaaltje weer van voor af aan.
Helaas loopt het zo'n vaart niet, want het wordt steeds duidelijker dat Nederlanders (de oorspronkelijke dus) helemaal geen Calvinist zijn, maar lafbekken. Spijtig dat steeds weer bevestigd te moeten zien. Het grote voordeel is dat ik dit alles vanaf 13.000 kilometer afstand volg en ik me er dus niet dagelijks aan hoef te ergeren hoe Nederlanders zich laten kleineren e.d..
pi_68063933
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Je hebt makkelijk praten. Misschien ben jij mans genoeg om jezelf in je eigen huis te verweren, maar er zijn zat mensen die dat niet kunnen. Laten we als voorbeeld even een 65-jarige lesbische vrouw nemen, die door een groepje van vijf 15-jarige reljongeren wordt bedreigd. Zo'n vrouw moet zichzelf maar ophangen als ze niet bij machte is om zich te verweren?

Rare gedachten houd jij erop na.
pi_68063942
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als burger mag je hier helemaal niks. Als jij een inbreker je huis uitslaat, gaat hij aangifte van mishandeling doen en mag jij voor de rechter verschijnen. En terwijl je dan in de bak je "zonde" zit te overdenken, wordt je gezin geterroriseerd door de inbreker en zijn familie.
Daar ligt een oorzaak van de huidige lafheid van de gemiddelde Nederlander. Door een overschot aan regeltjes is men bang gemaakt om ook maar een vinger uit te steken, terwijl een vlakke hand in iemand zijn/haar gezicht en een fikse scheldkanonnade wellicht het best werkt om dit soort problemen vroeg in de kiem te smoren.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:27:52 #188
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68063971
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat ik mag of niet heb ik me nog nooit iets van aangetrokken gelukkig
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:29:14 #189
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064024
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Helaas loopt het zo'n vaart niet, want het wordt steeds duidelijker dat Nederlanders (de oorspronkelijke dus) helemaal geen Calvinist zijn, maar lafbekken. Spijtig dat steeds weer bevestigd te moeten zien. Het grote voordeel is dat ik dit alles vanaf 13.000 kilometer afstand volg en ik me er dus niet dagelijks aan hoef te ergeren hoe Nederlanders zich laten kleineren e.d..
Wat een onzin. Het komt niet door lafheid, maar door het individualisme. Met een club van 100 man en de politie achter je is het makkelijk om zo'n bende aan te pakken. Maar zie hier maar eens zo'n club bij elkaar te krijgen. Mensen zijn met hun eigen dingen bezig, vinden dat ze wel wat beters te doen hebben, en de problemen van de buurman moeten toch vooral de problemen van de buurman blijven.

Ik zou jou nog weleens willen zien in zo'n buurtje, als slachtoffer van 20 van dit soort intimiderende crimineeltjes. Eens kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. Lekker makkelijk praten als buitenstaander.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:30:45 #190
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064065
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat ik mag of niet heb ik me nog nooit iets van aangetrokken gelukkig
Dus je geeft hier toe dat je ook zo'n criminele randgroepmocro bent, die altijd overal mee wegkomt?
pi_68064155
Het is altijd makkelijk praten als buitenstaander. Ik stelde eerder in dit topic (enkele minuten gelden dan ook het onderstaande voor:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:

Verder zit ik in Indonesie, waar men gewoon voor zichzelf opkomt en 'bepaalde mensen met slecht gedrag' (inbrekers, moordenaars, verkrachters) zonder al te veel problemen doodsteekt, in de fik steekt of lynched. Mag niet, maar het is wel effectief. Ik zal de laatste zijn die dat stuk van de Indonesische 'cultuur' wil veranderen, want het werkt zeker afschrikwekkend.. niet geheel onbelangrijk.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:42:52 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064401
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is altijd makkelijk praten als buitenstaander. Ik stelde eerder in dit topic (enkele minuten gelden dan ook het onderstaande voor:
[..]
Op die post had ik al een antwoord geformuleerd:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Welnee. Alle autochtonen met een beetje actiekracht hebben dit soort wijken al lang geleden verlaten en die interesseert het ook geen ruk meer. Die doen hun plicht door PVV te stemmen en verder basta.

De enigen die er nu nog wonen zijn de kwetsbaren: de bejaarden, gehandicapten en wat jongeren die zich nergens mee bemoeien. Zie jij die bejaarden een knokploegje beginnen?
quote:
Verder zit ik in Indonesie, waar men gewoon voor zichzelf opkomt en 'bepaalde mensen met slecht gedrag' (inbrekers, moordenaars, verkrachters) zonder al te veel problemen doodsteekt, in de fik steekt of lynched. Mag niet, maar het is wel effectief. Ik zal de laatste zijn die dat stuk van de Indonesische 'cultuur' wil veranderen, want het werkt zeker afschrikwekkend.. niet geheel onbelangrijk.
En terecht ook. Ik zeg ook niet dat het slecht is om op deze manier voor jezelf op te komen. Integendeel juist. Ik zeg alleen dat dat je in Nederland onmogelijk wordt gemaakt. Dat heeft dan zogenaamd met "beschaving" ofzo te maken, oftewel politiek correct links wilde dit soort toestanden niet meer en heeft alles in het werk gesteld om dit te voorkomen.

Echt, je gaat gewoon voor jaren de bak in hoor, als je zo'n ventje of een inbreker goed te grazen neemt. Zelfs de moordenaar van je eigen kind mag je met geen vinger krenken, want daar staan hele zware straffen op hier in Nederland.
pi_68064511
Ja, je mag niemand met een vinger aanraken inderdaad. Ik zou in Nederland bijnabang zijn om mijn eigen dochter aan te raken (heb ik nog niet overigens ). Voor je het weet zit je in de cel wegens vermoedelijke aanranding o.i.d.
pi_68064515
Ik denk dat als je op FOK aankomt met Indonesie, grootste Islamitische land, als maatstaf hoe je problemen oplost met jongeren je aan het verkeerde adres bent. Het is ook niet echt het land wat als voorbeeld dient voor Nederland, maar eerder andersom. Wat democratische rechtstaat betreft dan he!
X
  donderdag 16 april 2009 @ 10:49:15 #195
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064624
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, je mag niemand met een vinger aanraken inderdaad. Ik zou in Nederland bijnabang zijn om mijn eigen dochter aan te raken (heb ik nog niet overigens ). Voor je het weet zit je in de cel wegens vermoedelijke aanranding o.i.d.
Je lacht, maar zo gaat het dus wel. Als je je eigen kind op fysieke wijze straft (bijvoorbeeld door ze een welgemikte trap onder hun gat te geven), dan heet dat tegenwoordig "kindermishandeling" en kun je echt de grootste problemen krijgen.

Welkom in het Nederland van 2009. Al was het 10 jaar geleden ook al zo. Allemaal met dank aan linkse, zogenaamd "beschaafde" politici
pi_68064636
Indonesie is geen islamitisch land. Indonesie is een seculier land met het grootste aantal Moslims in 1 land en het grootste aantal Christenen in 1 land in heel Azie. Verder kent men hier een soort islam die sinds 1500 al niet meer beinvloed is door 'achterlijken' uit het Midden-Oosten, maar kent men een zeer gematigde vorm van de Islam die vermengd is met duizenden jaren animisme en andere lokale cultuur.

Wat moet een Indonesier met Nederlandse regelgeving en Nederlandse rechtsstaat? Die doorgeschoten bedoeling moet je juist niet verspreiden maar beperken. Complete waanzin is het in Nederland op bepaalde fronten, daarom doet men niets aan de huidige problemen.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:51:15 #197
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064691
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesie is geen islamitisch land. Indonesie is een seculier land met het grootste aantal Moslims in 1 land en het grootste aantal Christenen in 1 land in heel Azie. Verder kent men hier een soort islam die sinds 1500 al niet meer beinvloed is door 'achterlijken' uit het Midden-Oosten, maar kent men een zeer gematigde vorm van de Islam die vermengd is met duizenden jaren animisme en andere lokale cultuur.

Wat moet een Indonesier met Nederlandse regelgeving en Nederlandse rechtsstaat? Die doorgeschoten bedoeling moet je juist niet verspreiden maar beperken. Complete waanzin is het in Nederland op bepaalde fronten, daarom doet men niets aan de huidige problemen.
Ik snap dat je voor "jouw" land wil opkomen, maar ook in Indonesië is alles niet koek en ei met die islam.
pi_68064704
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je lacht, maar zo gaat het dus wel. Als je je eigen kind op fysieke wijze straft (bijvoorbeeld door ze een welgemikte trap onder hun gat te geven), dan heet dat tegenwoordig "kindermishandeling" en kun je echt de grootste problemen krijgen.

Welkom in het Nederland van 2009. Al was het 10 jaar geleden ook al zo. Allemaal met dank aan linkse, zogenaamd "beschaafde" politici
Die smileis waren om het leed een beetje te verzachten daar ik iemand ken die er problemen mee gehad heeft om zijn eigen dochter aan te raken in het openbaar. Perfect voorbeeld van de bekrompenheid van de stereotype Nederlander.

Hier kun je je kind gewoon een pak rammel geven als dat nodig is. Alleen een tik op het hoofd mag niet, maar dat is voortgekomen uit de cultuur, staat nergens in een wet gelukkig. Zo achterlijk zijn ze hier niet.
pi_68064782
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik snap dat je voor "jouw" land wil opkomen, maar ook in Indonesië is alles niet koek en ei met die islam.
Absoluut waar, maar het zijn altijd de kleine groepen die het voor een ander verpesten toch? Gelukkig is het al sinds 2004 stil met bomaanslagen en verliezen Islamitische partijen in de verkiezingen ook behoorlijk. Redelijk duidelijk signaal dat de gemiddelde Indonesier tegen islamisering uit het Midden-Oosten is, want dat is het geloof dat hier opgelegd zou moeten worden, net als in Nederland. Een radicale stroming in de islam die het voor de meerderheid van de moslims verpest.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:55:31 #200
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68064837
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Die smileis waren om het leed een beetje te verzachten daar ik iemand ken die er problemen mee gehad heeft om zijn eigen dochter aan te raken in het openbaar. Perfect voorbeeld van de bekrompenheid van de stereotype Nederlander.
Het heeft niks met bekrompenheid te maken en de "stereotype Nederlander" begrijpt hier ook al jaren geen reet meer van. Het heeft te maken met de overdreven drang van de politiek correcte gemeente om maar "beschaafd" te willen zijn, desnoods ten koste van zichzelf.

Waarom hebben mensen dan jarenlang op die politiek correcte partijen gestemd, vraag je je dan af. Dat vraag ik me ook weleens af. Met het proberen te beantwoorden van die vraag kun je hier op fok zeker 10 topics vullen.
quote:
Hier kun je je kind gewoon een pak rammel geven als dat nodig is.
Uiteraard moet dat kunnen. Dat vindt bijna iedereen, ook hier in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')