Het gaat toch om het geval dat de man de knappe vrouw aan de kant zet?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
Niemand een reactie op mijn opmerking dat mannen ook kunnen denken dat vrouwen te goed voor hun zijn (te knap?) ? Of dat mannen denken dat vrouwen al bezet zijn (zo'n knap iemand kan toch niet meer single zijn?)
Vaak zijn het juist de knapste vrouwen die single blijven
Welke stress?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dipkip, take it easy voordat je al je veren verliest van de stress.
Ter informatie: waar ik vandaan kom gebruiken we het woord voor vogelverschrikkers.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Ter informatie: een hork is een onhandig/lomp iemand.
Ben je niet in de war met Plork?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ter informatie: waar ik vandaan kom gebruiken we het woord voor vogelverschrikkers.
En bij ons is het een lelijkerd.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Plork?
Een hork is een lomp, onbehouwen persoon.
Ik kom je niet in elkaar slaan, maar jouw hele dorp gebruikt de verkeerde uitleg voor het woordquote:Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En bij ons is het een lelijkerd.
Dus tenzij jij en piemel85 me in elkaar komen tremmen stel ik voor dat jullie me gewoon gelijk geven
Nee, de rest van de wereld doet dat. Maar daar hoor je ons toch ook niet over?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom je niet in elkaar slaan, maar jouw hele dorp gebruikt de verkeerde uitleg voor het woord.
Zelfs Van Dale zit in het complot!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, de rest van de wereld doet dat. Maar daar hoor je ons toch ook niet over?
qft.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En bij ons is het een lelijkerd.
Dus tenzij jij en piemel85 me in elkaar komen tremmen stel ik voor dat jullie me gewoon gelijk geven
ja, maar dat kan dus komen doordat een man zich eigenlijk te min voelt voor een vrouw.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat toch om het geval dat de man de knappe vrouw aan de kant zet?
Zei er iemand oppervlakkig?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Fantastisch, ik heb namelijk wel iemand gevonden waar ik over straat mee kan lopen zondder dat de hondenvanger uitrukt.
Kan.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja, maar dat kan dus komen doordat een man zich eigenlijk te min voelt voor een vrouw.
herkenning...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef muay-toy het volgende:
Jongens durven niet aan te maken met een lekkere chick omdat ze misschien afgewezen worden. Wanneer ze een normale/iets lelijkere nemen spelen ze het safe en lopen ze geen blauwtje.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
@TS
Jij bent zelf je vriendin volgens mij
Zij iemand hap....hap.....hap?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zei er iemand oppervlakkig?
TS, je vriendin (of jijzelf) moet maar op zoek naar een tweede Captain_Fabulous, die dumpt haar niet voor lelijker.
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:04 schreef the_witch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee eens. Met een goeie man, word iedereen zelfverzekerd, gewoon veel complimentjes geven
Aaaah dus daar komt het van dat ik nog steeds single benquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
Niemand een reactie op mijn opmerking dat mannen ook kunnen denken dat vrouwen te goed voor hun zijn (te knap?) ? Of dat mannen denken dat vrouwen al bezet zijn (zo'n knap iemand kan toch niet meer single zijn?)
Vaak zijn het juist de knapste vrouwen die single blijven
Hier maak je toch echt een grote fout. Als zij steeds aan de kant geschoven wordt kan je iets als persoonlijkheid niet achterwege laten. Natuurlijk zullen er mannen zijn die onzeker zijn en daarom een lelijker exemplaar zullen zoeken maar juist onzekere mannen zullen niet snel een bloedmooie vrouw gaan versieren. Lijkt me dus stug dat ze de hele tijd alleen maar onzekere knulletjes scoort...quote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Catrice het volgende:
Dat zie ik vaak in mijn omgeving gebeuren en laatst sprak ik met een hele mooie vriendin van mij daarover.
Ze vertelde me dat ze in haar leven zo vaak gedumpt is voor een lelijk exemplaar....of dat veel jongens niet serieus met haar wilden worden en haar meer als een scharreltje zagen en wél een relatie aangingen met een middelmatige meid...
Wie heeft zoiets ook vaker in zijn/haar omgeving gezien en waar komt dat door?
Wij dachten dat het kwam doordat veel mannen denken dat ze zo'n mooi meisje (persoonlijkheid laten we even achterwege) toch nooit alleen voor zichzelf zullen hebben, aangezien ze veel aandacht van andere mannen krijgt en liever genoegen nemen met een wat middelmatiger exemplaar, met wie ze zich wat "veiliger" voelen en een minder grotere kans hebben om zelf gedumpt te worden.
Idd als ze alleen maar mooi is en verder geen inhoud heeft dan lijkt het me logisch dat een man eens verder gaat kijken dan alleen de buitenkant en als zich dan een meisje aandient die misschien iets minder mooi is maar wél inhoud heeft vind ik het niet zo gek dat hij daar voor gaat..quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier maak je toch echt een grote fout. Als zij steeds aan de kant geschoven wordt kan je iets als persoonlijkheid niet achterwege laten. Natuurlijk zullen er mannen zijn die onzeker zijn en daarom een lelijker exemplaar zullen zoeken maar juist onzekere mannen zullen niet snel een bloedmooie vrouw gaan versieren. Lijkt me dus stug dat ze de hele tijd alleen maar onzekere knulletjes scoort...
Geeft niet hoor, je vrouwtje vindt je looks toch belangrijker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
ZijZei iemand hap....hap.....hap?
het was leuk, maar dit onderwerp bloedt een beetje dood, dus ik houd er maar mee op. Ander onderwerp verder buiten spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |