Ik vind dit echt een uitstekende reactie.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Lundegaard het volgende:
Ik maak me daar nooit zo quaad over.
Kwartshorloges bedoel je?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef Perico het volgende:
Vaak is het ook hoogst arbitrair.
Kwarts is SiO2, en de Engelse vertaling Quartz is het ook.
Maar we hebben het wel specifiek over Quartz horloges, terwijl we kwarts delven.
TS heeft supergehoor die dat verschil kan horen, net als dat er mensen zijn die verschil horen tussen het gebruik van normale luidspreker kabel en luidspreker kabel gesmeerd door elven bij maanlicht.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe wil je nu het verschil horen tussen 'kwa' en 'qua'?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef 2dope het volgende:
Neem me niet qualijk, kwuyxz_> !!_)_)~(! LOL
Komt omdat je blond bent..quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TS heeft supergehoor die dat verschil kan horen, net als dat er mensen zijn die verschil horen tussen het gebruik van normale luidspreker kabel en luidspreker kabel gesmeerd door elven bij maanlicht.
Kwantumquote:Op woensdag 15 april 2009 10:32 schreef fysicus het volgende:
Dat is net zo belachelijk als KWantummechanica..![]()
Quantum
Ben je nu quaad?quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja in de TT moet eigenlijk schrijven ipv zeggen
Klacht: TT is fout.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit zal ik met 3 voorbeelden onderbouwen:
Hoeveel kost dat kwa energie?
Wat is de qualiteit van die fiets?
Wat is 9 in het quadraat?
Ik zie natuurlijk wel meer spellingsfouten, maar ik vind deze altijd heel lelijk.![]()
Klacht: Zie TT
Komkommersla in de verleden tijd.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef B.E.D het volgende:
Leuk topic.
Precies doen waarover de TS quam klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |