Ja sorry about thatquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoewel die kaarsjes op m'n lul geen succes waren.
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry about thatik dacht dat je wel van een beetje SM hield, maar ik had beter moeten weten!
Was dat die neger?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mis Reetveter, die kankermooiboy.
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Relnicht.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef behangplakker het volgende:
Morgen half 9 tentamens, kutkliek dat jullie zijn.
Hij boekt je op je toelie als je zo doorgaat.quote:
Ik zei dat het belachelijk was en dat hij op moest houden en dat ik anders wel stappen zou ondernemenquote:
Je zei vandaag 17:00.......quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef dagdag het volgende:
dagdag verkoopt zijn account
ik ga, morgen account verkocht. daarna op vakantie maand
daarna...
Is die dan ook zo stoned als een gebraden garnaal?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.
Haha, ok. Toch wel lekker dat het zo afloopt dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei dat het belachelijk was en dat hij op moest houden en dat ik anders wel stappen zou ondernemenzijn respons: 'Oke'
het hielp wel.
De fantasie van RickoKun, de schrijfstijl van een intellectueel.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Jij hebt echt een leuke schrijfstijl, seriously.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Hij boekt je op je toelie als je zo doorgaat.
Je komt hier verkapt uit de kast?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |