quote:
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[insert internet discussion plaatje]
Ah, mijn zoveelste geniale opmerking heeft weer indruk gemaakt, zie ik wel weer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[insert opmerking die NG maakte over aanraken met een stok]
Nee ik wel dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!11!!1
Wat verwacht je van een vers jongetje. Ik snap nog niet alles.
Foei meisje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengen
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Iedereen wil aan me likken!
Knuffel dan maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengendoet vast wonderen voor de sfeer hier
Knuffel knuffel knuffelquote:
Dat zegt nog niks, als ie z'n kloon goed wil verbergen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Emimich niet in het fobo van BT en WD post, anders had ik hem beticht van het zijn van IQM's kloon.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelmijn baas die meerdere malen heeft gezegd me graag onzedelijk te willen betasten geeft me ook altijd knuffels. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten.
Enerzijds een compliment, anderzijds een grove belediging.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Emimich niet in het fobo van BT en WD post, anders had ik hem beticht van het zijn van IQM's kloon.
Hij moet gewoon betalen, net als de rest!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelmijn baas die meerdere malen heeft gezegd me graag onzedelijk te willen betasten geeft me ook altijd knuffels. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten.
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit die post die te zijner tijd nog wel, wees maar niet bang. Ik begraaf de strijdbijl pas als ik de kracht er niet meer voor heb om kromme stijlfiguren te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
Nou bring it on, bitch
Laf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik edit die post die te zijner tijd nog wel, wees maar niet bang. Ik begraaf de strijdbijl pas als ik de kracht er niet meer voor heb om kromme stijlfiguren te gebruiken.
Vergeet die 3.3 voor Wiskunde maar, hier liggen je carrière-perspectieven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |