Oh dan is ronde 2 aan mij voorbijgegaanquote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, in elke ronde komt er info bij, hij heeft in ronde 2 wat over zichzelf verteld dus daar kun je ook op afwegen nu.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jezus, ik heb nog nooit zo hard hoeven werken
Wij ookquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Houdnini het volgende:
Hallo zeg, ik word zeeziek van al het geswitch tussen de topics hier!
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Houdnini het volgende:
Hallo zeg, ik word zeeziek van al het geswitch tussen de topics hier!
Wat let je?quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef kbeurden het volgende:
tot hoelaat gaan we door? moet zo namelijk ff weg
Aha ok..quote:
Het is echt ziekelijk...quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja sorry, maar zonder dat switchen zou het één grote onoverzichtelijk chaos worden... Ik word er ook helemaal leip van
Wie is de volgende die gekeurd gaat worden?quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is echt ziekelijk...
Msn, 3 topics, PM's...
we stoppen er zo mee. Ik laat je wel weten wanneer de volgende ronde is. Ik ga ff bij de vrouwen inventariseren...quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef kbeurden het volgende:
tot hoelaat gaan we door? moet zo namelijk ff weg
Volgende week toch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de volgende die gekeurd gaat worden?
Ok, kan je ook ff bijkomen van al dat ge F5quote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we stoppen er zo mee. Ik laat je wel weten wanneer de volgende ronde is. Ik ga ff bij de vrouwen inventariseren...
Als dat geen neuken wordt..quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sorry, mij te politiek correct
ik zie je toch woensdag![]()
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |