Waarschuw de brandweerquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze heel makkelijk kwam
Trusten DEquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:56 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, trusten allemaal en slaap lekker
Hou je taai, meissie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:56 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, trusten allemaal en slaap lekker
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Meer ditte als Lein komt:
[ afbeelding ]
"boem-WOW!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Trouwens, wat is de overtreffendd trap van: "WOW!"?
oei, das kut Hobjequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Avond
zo nieuw rooster gekregen,, kut, kutter , kutst
1e week redelijk.. dan 3 weken nachtdienst
zandzakken voor de deurquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarschuw de brandweerHaal alle spullen uit de kelders
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, wat is de overtreffendd trap van: "WOW!"?
Voilaquote:
Vagina, schede, poesje.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Vagina, schede, poesje.
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Ja maar, vind je hemquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag toffe dag gehad, gelunchtn in de stad met een collega (mannelijke) daarna naar de makro, hij heetf n pasjetijdens lunch nog gespot door 2 andere collega's dus dat zal wel een fijne roddel worden op t werk
Kusje op enkelquote:Op woensdag 15 april 2009 08:01 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! nog niet zo creatief op dit moment Freecellenkel doet goed pijn
tuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja het is inderdaad wel verevelend als je net alles geregeld hebt. Aan de andere kant, hoe sneller je ervan af bent, hoe beter toch?
zus heeft belangrijke dag morgen (daar zou ik notabene gaan oppassenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef freecell het volgende:
Dat vind ik geen zeuren!Dat is gewoon heel vervelend
Kan er niet iemand anders met je mee?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Prima dat ze me er tussen schuiven hoor maar vrijdag kon de mr meer mee, en thuis werken en morgen kan dat echt niet.. (jaja ik klink als een kleine zeur vind ik zelf maar goed..) dus morgen zou ik dan tot 18 uur alleen zijn na het onderzoek wat al plaatsvind om half elf...
Ethisch?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:39 schreef borisz het volgende:
Lekker in de tuin studeren. Nou ja eerder een ethisch onderwerp verzinnen voor een paper die we moeten schrijven.
Het is vaak zo dat er geschoven moet worden als een arts ineens een ander belangrijker? ding te doen heeft... maar ze wisten natuurlijk vantevoren allang dat er op vrijdag die onderzoeken niet gedaan worden toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef DarkElf het volgende:
nou ja toch maar goed dat ik een boek ging kopen al vandaag
En een dag minder om er tegenop te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat er geschoven moet worden als een arts ineens een ander belangrijker? ding te doen heeft... maar ze wisten natuurlijk vantevoren allang dat er op vrijdag die onderzoeken niet gedaan worden toch?![]()
Enig voordeel van deze 'overval' is dat je een dag eerder ervan af bent
Ben je weer terugquote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, begrijp ik nou dat je morgen weer een punctie moet? Ow, wat balen, zeg
Naar welk ziekenhuis moet je?
ben benieuwdquote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
BlijkbaarWas leuk, St Petersburg! Ik zal 's wat foto's plaatsen een dezer dagen.
Vrijdagochtend gevlogen... Ik ben niet lang weggeweest, hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wist nieteens dat je weg was CF
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrijdagochtend gevlogen... Ik ben niet lang weggeweest, hoor
Koud dat het was daar johde eerste twee dagen, althans. Ik zat echt te snakken naar mijn lange thermo-onderbroek
Yepzzz. krijg brochures en aanmeldingsformulieren e.d. opgestuurd. Zal morgen wel al in de brievenbus liggenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
En lees ik nou dat je overweegt om SChoevers te gaan doen? Hoe tof
DE, ik heb vorige week bij de wereldwinkel in het durp waar ik werk (die veel dichterbij is dan die in de stad) een potje za'atar gekocht, ken je dat? Dat is zooooo lekker bij hummusMoet je echt 's proberen!
Experimenteer eensquote:Op woensdag 15 april 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vrees alleen dat de Delhaize geen tahin verkoopt
Als je gewoon sesamzaad gebruikt, zou het dan wel mooi fijn worden?
Nee nieteens. Zijn echt allemaal restjes, ik heb alleen een basilicumplantje, de ciabatta en het zalmhaasje gekochtquote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Krijg je eters MK?
Zometeen naar de kapper en dan mss even richting zandvoort waar mijn zussie een paar dagen vakantie viert
miss zou je in het FOK!kookboek kunnen kijken?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:14 schreef Susi het volgende:
Ik breek even in hoor, maar hebben jullie een centraal receptenzoek topic hier of iets vergelijkbaars ?
Ben je op zoek naar een specifiek recept, of wil je graag zo'n topic starten?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:14 schreef Susi het volgende:
Ik breek even in hoor, maar hebben jullie een centraal receptenzoek topic hier of iets vergelijkbaars ?
We hebben zaterdag dus een datequote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MK, ik heb geroosterd en ongeroosterd sesamzaad; het zal er maar mee moeten
Ik heb nog ongeveer een theelepeltje tahinzaterdag in Delft, dan ga ik even bijshoppen (ergens koffiedrinken, of ben je er niet?).
Het eerste, maar het was ook een beetje is-het-een-idee-om-zo'n-topic-te-hebben-voor-onhandige-keukenprinsesjes-zoals-ik-die-ongeveer-een-idee-hebben-maar-het-niet-zeker-weten.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een specifiek recept, of wil je graag zo'n topic starten?
Je kan natuurlijk altijd een topic openen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Het eerste, maar het was ook een beetje is-het-een-idee-om-zo'n-topic-te-hebben-voor-onhandige-keukenprinsesjes-zoals-ik-die-ongeveer-een-idee-hebben-maar-het-niet-zeker-weten.
Het gaat in elk geval om Italiaanse koekjes die worden gebakken zonder melk en suiker, ze zijn ook heel hard. Mijn buurvrouw had ze van de week gebakken en ik vond ze lekker
Ik naar de 35% stickersquote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kijk voor ideen vaak in 'Wat eten we vandaag?'
Melkvrij weet ik 't wel, maar suikervrij?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Het eerste, maar het was ook een beetje is-het-een-idee-om-zo'n-topic-te-hebben-voor-onhandige-keukenprinsesjes-zoals-ik-die-ongeveer-een-idee-hebben-maar-het-niet-zeker-weten.
Het gaat in elk geval om Italiaanse koekjes die worden gebakken zonder melk en suiker, ze zijn ook heel hard. Mijn buurvrouw had ze van de week gebakken en ik vond ze lekker
Nee maar wel recht vanachter afgeknippeldquote:
ik ook veul laagjes maar dan een beetje erg opgeknipt...heb echt kort haar nuquote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee maar wel recht vanachter afgeknippeld
Veul laagjes zodat het danst, Pam
30 euro, half uurtje knippen, niet eens wassen of zoiets
Bedankt, Cup-a-Soup over mijn scherm en shirt.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Melkvrij weet ik 't wel, maar suikervrij?
Start een topic
Italiaanse biscotti worden gemaakt zonder melk of boter. Plenty recepten voor te vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Het kan ook wel alleen zonder melk geweest zijn, het was in elk geval zonder ingrediënten die je zou verwachten bij koekjes bakken
Ik denk trouwens dat de stickytopics eigenlijk wel de lading dekkenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Het kan ook wel alleen zonder melk geweest zijn, het was in elk geval zonder ingrediënten die je zou verwachten bij koekjes bakken
Dat is 'm, superquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Italiaanse biscotti worden gemaakt zonder melk of boter. Plenty recepten voor te vinden
quote:
Zoiets heb ik ook al gelezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Niet om de pret te bederven, borisz, maar het wordt morgen gewoon weer takkenweer
Néé, champignonsoep moet je lekker in flinke volumes etenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal ik het champignonsoepje serveren als amuse met een rondje geroosterd witbrood met daarop die basilicum-zongedroogde tomaatjesboter?
Te laat!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Néé, champignonsoep moet je lekker in flinke volumes eten
A) Dat is in Maastricht ook al aan de gang krijg ik door helaasquote:Op woensdag 15 april 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, twee dingen:
A) hier onweert®ent het al (en ik ben vanmorgen in m'n truitje naar m'n werk gefietst)
B) wat heb je toch een vreselijke muzieksmaak
Naarmate je ouder wordt verandert je smaak.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef borisz het volgende:
Champignon's ben ik pas vorig jaar weer te gaan waarderen. Toen Borisz nog klein was gingen alle champignons rechtstreeks terug te pan of vuilnisbak
.
champignonsoep heb ik dan nog nooit gegeten.
En tijd voor een mooie compositie.
Tnx!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:56 schreef DarkElf het volgende:
enne klinkt goed wat je allemaal aan t maken bent mk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DarkElf op 15-04-2009 17:24:37 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, achter de spolier want zo boeiend is t allemaal niet
zometeen eens wortel en komkommer in reepjes gaan snijden, radijs erbij en gember en dan in azijn gooien......mmmm....klinkt behoorlijk heftig allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal aan je denken morgen en de komende 2 weken!
*ff checken*quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
staafje plassen, oeh straks ben je zwanger steer
gelukkigquote:Op woensdag 15 april 2009 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*ff checken*
Nee, goede test gehaald.
Ik haat doktersquote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig
maareuh diabetesvermoedens dus?
moet je dan niet naar een dokter?
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, achter de spolier want zo boeiend is t allemaal niet
zometeen eens wortel en komkommer in reepjes gaan snijden, radijs erbij en gember en dan in azijn gooien......Dikke knuffel babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond ie het niet lekker, meid?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! En voorlopig ben ik klaar met koken
yeah!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Alright, test net gedaan: haske negatief.![]()
Morgen en overmorgen nogmaals herhalen dan maar.
tnxquote:
Dat weet ik niet aangezien hij zo goed als niks heeft gegetenquote:
Het was echt lekker, ook de dingen die experimenteel waren (basilicum/zongedroogdesjitboter en kikkererwtensalade)quote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
Gooi het eten maar hierheen hoor, ik lust ze wel
Wat is er gebeurt babe?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet aangezien hij zo goed als niks heeft gegeten![]()
Zelf heb ik wel alles op en het was heerlijk![]()
Alles wat over was heb ik weggeflikkerd uit boosheid
een knuffel van Lein is altijd lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yeah!
[..]
tnx
geloof dat ik die goed kan gebruiken en ik krijg er al zoveel
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Boze mannen gaan altijd naar de Mac![]()
Zonde dat je alles hebt weggegooid. Misschien had je het wel in de koelkast kunnen bewaren totdat iedereen en alles weer is afgekoeld.
SOL, het is FRIETquote:Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij ging net weg en ik van: ga je lekker een patatje halen schat?
![]()
het maakt juist helemaal geen indruk, was een btje sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had was en kussens op 1 hoop binnnen gestort......
Maakt het indruk als je het vouwt?![]()
Krakje heeft niet die ervaring, ze vonden het normaal.....
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij is al jouw eten tenminste aandacht-waardig.
Mijn leven is zo druk als ik het zelf maakquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het over eten, wat je anderen voorzet dus.
Je hebt een druk leven volgens mij en dan stop je ook nog veel tijd in koken.
Ik vraag me af en het gaat me niet aan. Naja.
voor vanavond mag je dat vinden, dat vind ik ook , maar je weet dat hij normaal ook wel heel erg goed voor me isquote:Op woensdag 15 april 2009 20:50 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikelja sorry hoor maar dat vind ik...
t eten hier viel wel in goede aarde gelukkigwas voor herhaling vatbaar en nu gaan we , voor de broodnodige ontspanning, badderen, met elkaar en wijn
tnxquote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef DarkElf het volgende:
voor de rest ken ik hem niet dus vel ik geen oordeel over maar wat dit betreft: eikel
genieten komt goed en spreek je snel weer
Wat een luxe en ohzo heerlijk! Strandquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Bluezz het volgende:
En ik maak geen woorden vuil aan cnk's gedrag verder, al is het moeilijk, 1 tip je bent daar wel voor jezelf hoop ik en niet alleen maar om hem te pleasen of zo
(komt ook door dat je het allemaal hier openbaar neerplempt waar ik veel moeite mee heb mk, maar dit moest ff )
Wij hebben lekker aan het strand gebierd met zus en zwager en een hapje hier in het dorp gedaan. Heerlijk zo doordeweeks zomaar op je vrije dag![]()
Rest vd week weer werken
zo kan je wel aan de gang blijven!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
*MK gelijk zijn was weer binnen gaat halen
Jouw fouten?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Enne Bluezz ik 'plemp'niet zoveel meer openbaarVanaaf wel en dat geef ik ook duidelijk toe.
Maar ik geef ook gelijk mijn fouten aan.
Daarom moet ze dit niet doen. Het is niet kies om het openbaar te doen waar D. zich niet kan verweren.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ff zeggen dat er natuurlijk aan elk verhaal 2 kanten zitten. CNK komt door wat MK vertelt, niet gunstig uit de verf. Telkens weer. Heeft iemand ooit bedacht dat CNK en MK elkáár misschien wel verdienen?
Ik neem niemand mee zaterdagquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het maar weer over eten hebben?
Veel plezier zaterdagquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga zo hummus met za'atar makenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:47 schreef MissHobje het volgende:
Zo pff einde werk wat een shift.. vet gaar gewoon zo druk bluh.
Nu weekend
weekend werk ik weer krijg een aardig pittig maandje maar achquote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerIk ga nog ff 2 dagen werken
Balen vaagsel
Heb je het over hardlopen?
He dulleme dusquote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef vaagsel het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrr!
Dacht dat de inschrijving voor de 4mijl van Groningen vandaag om 0.00 zou beginnen maar dat was dus gisteren. Om 13:00 was het al vol. Sta nu op de reservelijst maar gaat hem niet worden denk ik.
Er zijn nog wel meer van dat soort wedstrijden maar niet in deze orde van grootte. 15.000 deelnemers een een veelvoud daarvan die aan de kant staan aan te moedigen maakt het wel mooi. Daarbij is 6,5 km. net een mooie afstand, voor bv. 10 km. zou ik echt moeten gaan trainen en daar heb ik nou ook weer geen zin inquote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
He dulleme dus
Bummer zeg, komt er nog iets anders leuks?
geef ik jou wel een extra stevige knuffelquote:Op donderdag 16 april 2009 09:41 schreef Isabeau het volgende:
En de rest een wat minder stevige knuffel
Ik spring tussen julliequote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geef ik jou wel een extra stevige knuffel
Dat kan hij wel hebben, zolang jullie hem maar geen kopje kleiner makenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
wordt je wel een beetje plat gedrukt Steer
nog kleiner? kan dat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat kan hij wel hebben, zolang jullie hem maar geen kopje kleiner maken
Zaterdag wordt AZ KAMPIOENquote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef k_man het volgende:
Wat is er zaterdag?
Die meet ging toch niet meer door, of wel?
Vierde keer deze eeuw dat een ploeg tegen Vitesse kampioen wordtquote:
Hè Hobje, ik krijg altijd zo'n fijn vergenoegd gevoel van zulke postsquote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef MissHobje het volgende:
zo heb lekker inkopen gedaan op de markt
lekker visje en asperges endezeaumjam!
Nu ff op de fiets lekker naar de stad fietsen even genieten van laatste mooie weer, als ik de berichtgeving moet geloven
Tot laters
Vet lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een lekker kort werkdagje voor mij.
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Gut Freecell, dat klinkt een stuk leuker dan mijn baan, nuIk zit suffe mailtjes te versturen
ook namens mij!!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Isa for teh win
Geef haar een grote knuffel voor mij.
Lein!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja lik m'n bolle reet, ik ben niemands boodschappenfiguur! En D_H, doe normaal, je loopt al zo vreselijk lang te kleffen aan/met/over Isa. En je kan r morgen zelf knuffelen
Ja, morgen popjequote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Hee wat fijn dat het roesje werkte voor haar!! Tnxx voor de update
Hoe zat het nou met die foto's en verslag van St. Petersb CF?
Ook spannendquote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, morgen popjeIk ben nu bezig souffle te maken; dat eist al mijn aandacht op
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Suc7 (is dat voor een nieuwe baan?)
* Bluezz is van 33 naar 47 jaar gegaan op de Wii, dus niet meer de fitness test doen 's avonds laat bloes![]()
Doeg all, morgen weer naar poli chaos
Dat is nummer éénquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is daar een beleldiging aan?
Ja maf he?? baal er echt van want het leek me zo lekker.. maar door die structuur staat die hele smaak me niet aan. ik haal lekker weer griekse yoghurtquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef freecell het volgende:
HobjeDat had ik dus ook, ik verwachte een soort van stevige roer, heb je van die korrels. bluh!
Isa legt m uit en nu snap ik m ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Dat is nummer één
Lees het nog maar eens. Ze bedoelde het heus heus als belediging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt van Total 0% vet griekse yoghurt. En die is echt ontzettend lekker. Wel aan de dure kant, maar echt héérlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef MissHobje het volgende:
Ja maf he?? baal er echt van want het leek me zo lekker.. maar door die structuur staat die hele smaak me niet aan. ik haal lekker weer griekse yoghurtwel iets vetter maar ach..
Die is echt zo lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt van Total 0% vet griekse yoghurt. En die is echt ontzettend lekker. Wel aan de dure kant, maar echt héérlijk
Nee. Mensen van die generatie vinden je echt een hoer als je ongetrouwd kinderen hebt. En het was echt een erg subtiele beledigingquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, maar daar geloof ik niks van. Ik denk dat ze je gewoon als jonge vrouw zag....
Jij bent gewoon een beetje naiefquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, maar daar geloof ik niks van. Ik denk dat ze je gewoon als jonge vrouw zag....
Ze was een jaar of 75, wachtte even met het uitspreken, keek eerst naar Leander en zei het echt met nadruk, geloof me, zo bedoelde ze het welquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga altijd uit van het goede van de mens...![]()
Wat een onzinnige generalisatie zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee. Mensen van die generatie vinden je echt een hoer als je ongetrouwd kinderen hebt.
misschien komt je ware aard wel boven als je zo een middel ingespoten krijgt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
De arts zal wel gedacht hebben, DEEen flès wodka
Fijn, in je eigen bed. Heb je boeken en DVD's paraat?
Schat. Ik werk met bejaarden. Een heleboel bejaarden. En die denken er allemaal precies zo over. Serieus.quote:
Je praat er toch niet bijzonder veel over? Ik vind het in ieder geval niet hinderlijk, het is juist logisch dat je er over wilt praten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef DarkElf het volgende:
ok, maar als t annoying wordt gewoon zeggen hoorwant uitslagdag enzo zal ook me wel weer enorm gaan bezighouden en ik wil niemand lastig vallen
Oh ja, dat is waar. Ik kom nooit bejaarden tegen in m'n werk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Schat. Ik werk met bejaarden. Een heleboel bejaarden. En die denken er allemaal precies zo over. Serieus.
Babe, je krijgt een dikke knuffel van mequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwugh ik ben te dom voor mn studie. Als het zo doorgaat doe ik verdomme 5 jaar over mn bachelor, bah baal behoorlijk van mezelf. Steeds blackouts als ik moet presteren en de studentenpsycholoog hielp geen moer, alletwee (intake en de vervolgpsych in opleiding) namen me niet serieus en het kwam over alsof ik me aanstelde. Sta ook echt stijf van de stress mja gewoon doorgaan maar.
DE goed dat je weer thuis bent en alles goed gegaan is, nu afwachten maar en hopen op n toch gunstigere uitslag dan nu gedacht wordt
die heb ik al eens gehad en vind ik zo droog ieuwwwww die gaat er dus ook al niet inquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt van Total 0% vet griekse yoghurt. En die is echt ontzettend lekker. Wel aan de dure kant, maar echt héérlijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Memo: Mijn vriendin is al 4 jaar bezig met afstuderen. Ze heeft al 3 scripties geschreven, maar ze strandt telkens op het verdedigen omdat ze dan dichtslaat.
1 jaar maar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb verdomme al een jaar vertraging
Ze was gestopt. Maar met kerst kreeg ze een kaart van een lerares waar ze in het eerste jaar les van had dat het zo jammer was dat ze gestopt was. Nu wordt ze intensief begeleidt door twee leraressen. Ze moet nu nog 2 maanden stage lopen en dan kan ze weer verdedigen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Wordt het dan niet eens tijd voor een andere aanpak?
Keep up the spirit, MeMoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens boeken kopen voor volgende week en daarna werken
nou wéten is een groot woord maar DE is niet altijd zo saai en burgerlijk geweest als jij DE vindtquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
DE, hoe weet jij hoe je je voelt na een fles vodka?
Accenture wordt voorlopig niks. We kwamen er beide achter dat een stap naar Accenture op dit moment niet gaan lukken ivm mijn studie. Zou meer internationaal moeten gaan werken en dat gaat niet lukken. We houden wel contact
Ja ja! ik ga zo snel mogelijk. ze waren wel geinteresseerd om mij een thesis-onderwerp te verschaffen, zodat ik tijdens mijn studie toch nog een beetje de organisatie leer kennenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou wéten is een groot woord maar DE is niet altijd zo saai en burgerlijk geweest als jij DE vindt
Internationaal werk is leuk, opschieten met die studie men!
Ja das best zwaar werken en studeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had wel een goede reden om langer over m'n studie te doen, hoorIk werkte altijd een uur of 15,20 ernaast. En ik had een toffe baan
Heb nog een recept uit een kookboek wat ik wel eens heb gemaakt (van Aldo Zilli ofzo). Is met gerookte mozzarella maar kan ook prima met gewone mozzarella (zo heb ik het ook een paar keer gemaakt).quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef DarkElf het volgende:
CUL-Vraag:
heeft iemand een lekkere Gevulde kipfilet recept in zijn of haar repetoire?
Liefst iets met mozzarellaoid....
Gaat niet werken, als wij op modaal zitten houden we net zomin geld over als nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, misschien kan ik ook bij je in de leer?Onze netto maandelijkse inkomsten zijn echt ruim boven modaal, maar somehow houden we amper geld over
Ik vind het echt schrikbarendquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat niet werken, als wij op modaal zitten houden we net zomin geld over als nuOp de één of andere manier komt het bij ons altijd precies uit
En we zitten nu onder het sociaal minimum geloof ikEn we kunnen nog elke avond een glas wijn bij het eten drinken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Het is ook waar je de lat legt.
Ik ben opgegroeid in een gezin met minimumloon, maar ik heb in mijn jeugd echt nooit het gevoel gehad dat we ooit iets tekort kwamen.
Snappen jullie meteen waar mijn 35% tic vandaan komt
Grote mensen ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Kleine kinderen hebben helemaal geen duur spul nodig
Nee, weet ik ook wel... Maar je past je levensstandaard toch wel aan naar je inkomsten. Je blijft niet leven als studenten als je twee inkomens hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grote mensen ook niet![]()
Geluk haal je niet uit spullen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grote mensen ook niet![]()
Geluk haal je niet uit spullen.
Rijst met ragout. Toen ik dat voor het eerst hoorde. Zo boers en pauperesque's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef DarkElf het volgende:
of rijst met ragout
(bamisoup is idd niets mis mee, behalve veel te zout)
Ik ook. Dan mag ik al over 4 jaar met pensioen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ervoor dat als je 40 jaar gewerkt hebt dat je gewoon lekker met pensioen mag
That's me ja, boers én pauperigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Rijst met ragout. Toen ik dat voor het eerst hoorde. Zo boers en pauperesque's.
Ik vond het, toen ik het jaren later nog eens at, zo viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |