10??quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Noukie![]()
Mss is het leuk om weer eens iets ontopic te doen:
10 manieren om je date te verpesten op een do-able manier:
Ja, als je 'online' iets zegt kan je het gesprek afkappen wanneer je wil.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anonimiteit (sowieso een lachertje, maar goed) en bedenktijd hebben niets met elkaar te maken natuurlijk.
[..]
Maakt die bedenktijd de reaktie minder waar? Is het plotseling iemand anders die dit tikt? Het ik mijn antwoorden van google gehaald? Of heb ik gewoon nét iets beter nagedacht wat ik zeg.
Als iemand bijv. om een relatie te beeindigen van te voren nadenkt wat hij of zij wil zeggen, is dat 'nep'? Is dat valsspelen?
[..]
Dat maakt communicatie ontegenzeggenlijk rijker, ja.
Ja is iemand echt beter aan het communiceren als hij direct een antwoord klaar heeft? Wat is er dan mis met even nadenken voordat je met een goed antwoord op de proppen komt? In het tweede geval heb je erover nagedacht, waardoor mijn inziens het antwoord waarschijnlijk meer betekenis heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je zal eerder pluspunten krijgen wanneer je zeer direct een goed / scherp antwoord kan geven...
Dat zijn dus 'echte' communicatie skills...
Niet iedereen heeft dit
En natuurlijk lul ook ik hier meer bullshit dan ik in het echt doe, dankzij de anonimiteit
En dan maak je geen 'misbruik van je anonimiteit'?? om even je eigen woorden te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je zal eerder pluspunten krijgen wanneer je zeer direct een goed / scherp antwoord kan geven...
Dat zijn dus 'echte' communicatie skills...
Niet iedereen heeft dit
En natuurlijk lul ook ik hier meer bullshit dan ik in het echt doe, dankzij de anonimiteit
Slaap lekker MNR!quote:
Ik kan ook heel hard wegrennen hoor als ik iemands antwoord niet wil horen.. of de muziek ineens heel hard zetten, mijn vingers in m'n oren stoppenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, als je 'online' iets zegt kan je het gesprek afkappen wanneer je wil.
Je hoeft de reactie van diegene niet aan te horen als je wil...
Thanks Noukie, jij ook sweet dreams voor straksquote:
Communicatieskills zorgen ervoor dat je kort en bondig een punt duidelijk kan maken aan je publiek. Dat dat met alle geweld in realtime moet, is toch echt jouw eigen idee. Neem bijvoorbeeld een speechschrijver. Het is helemaal niet nodig dat hij perfect vloeiend uit zijn woorden kan komen, maar geef hem een kladblok en een paar uur en hij zet een speech neer waar een redenaar (iemand met weer andere communicatieskills) een publiek helemaal mee verovert.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef KudFokker het volgende:
Dat zijn dus 'echte' communicatie skills.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks Noukie, jij ook sweet dreams voor straks
Oeh, ik denk dat ik dat ook zo ga doen.. Met laptop weer een keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
Oh ja, slapen, goed idee. Nou ja, bijna. Eerst nog even lekker in bed hangen.
Of gewoon negeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel hard wegrennen hoor als ik iemands antwoord niet wil horen.. of de muziek ineens heel hard zetten, mijn vingers in m'n oren stoppen
Nee, ik zeg dat ik meer plezier heb in het 'echt' communiceren, en dat dat me ook beter ligtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus wat je uiteindelijk wilt zeggen is dat jij maar één bepaalde vorm van communicatie onder de knie hebt. En dat is datgene wat jij niet onder alternatieve communicatie verstaat.
Dus als jij je achter het internet verschuilt, durf je eigenlijk niet toe te geven dat je het gewoon niet kan
Ik zeg toch ook dat het niet echt mijn ding isquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan maak je geen 'misbruik van je anonimiteit'?? om even je eigen woorden te gebruiken.
Omdat je haar niet durft te vertellen dat je haar maar niks vindt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
Sowieso.. waarom zou je die willen verpesten
Mooie dromen meis !quote:
Je krijgt een vloeiender gesprek, wat voor beide partijen dus prettiger is om te volgen !quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja is iemand echt beter aan het communiceren als hij direct een antwoord klaar heeft? Wat is er dan mis met even nadenken voordat je met een goed antwoord op de proppen komt? In het tweede geval heb je erover nagedacht, waardoor mijn inziens het antwoord waarschijnlijk meer betekenis heeft.
Niet dat dat laatste me stoort verderquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik meer plezier heb in het 'echt' communiceren, en dat dat me ook beter ligt
Ik geef dus ook eerlijk toe dat ik nog niet veel ervaring heb met internet, en dus zoals jullie zeggen vaak dingen zeg zonder er eerst over na te denken.
Gewoon ontopic en grappig, niet zo serieus hequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
10??
Sowieso.. waarom zou je die willen verpesten
Of iemand maakt zichzelf flink belachelijk omdat hij de grootste nonsens uitkraamt zonder eerst na te denken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
edit: het komt ook wel zelfverzekerder over denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |