SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Bayern - BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Katwijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Merkie het volgende:
Tijd voor een goal van Dirkie Kuijt.
Ben je dom ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar nog steeds 2x, alleen nu binnen 30 min ja... niet zo'n groot bekkie muts
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:04 schreef Chadi het volgende:
Die commentator ook... snapt echt geen drol van voetbal.. Kuijt heeft het niet vanavondouwe doos hij was de eerste helft bij zowat elke actie betrokken
Wat doe je nou debiel? Bij een stand van 2-1 moet Liverpool 1 keer scoren om niet uitgeschakeld te zijn, bij 2-2 moeten ze 2 keer scoren. Ergo, er verandert wel wat, Liverpool moet nu namelijk 2x zoveel doelpunten maken als voor de 2-2.quote:
Zegt een Arsenal fan, waar de fans 10 minuten voor tijd het stadion verlaten omdat ze anders 5 minuten in de parkeergarage moeten wachten...quote:
Bayern - BarcalolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Het kwartje wil nog niet vallen bij hem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je nou debiel? Bij een stand van 2-1 moet Liverpool 1 keer scoren om niet uitgeschakeld te zijn, bij 2-2 moeten ze 2 keer scoren. Ergo, er verandert wel wat, Liverpool moet nu namelijk 2x zoveel doelpunten maken als voor de 2-2.
Hij is ook nog eens voor Ajaxquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zegt een Arsenal fan, waar de fans 10 minuten voor tijd het stadion verlaten omdat ze anders 5 minuten in de parkeergarage moeten wachten...
Hou es je muil dichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Die ref smeert Ashley Cole een kaart en schorsing aan.
Ik zeg dat er niet zoveel veranderd.... ik weet overigens prima hoe het allemaal in elkaar steekt dus doe niet zo uit de hoogte damnquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je nou debiel? Bij een stand van 2-1 moet Liverpool 1 keer scoren om niet uitgeschakeld te zijn, bij 2-2 moeten ze 2 keer scoren. Ergo, er verandert wel wat, Liverpool moet nu namelijk 2x zoveel doelpunten maken als voor de 2-2.
GPS systeem in die helm werkt niet echt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Mag die Cech niet eens een slechte wedstrijd keepen ofzo.
Bayern - BarcaWe houden het erop dat Barça krachten spaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat half lege stadion van jullie is primaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat fenomeen zal voor jou niet onbekend zijn
Jij gaat andere mensen dom noemen omdat ze je fout verbeteren. En 2x ipv 1x scoren vind ik een behoorlijk groot verschil.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niet zoveel veranderd.... ik weet overigens prima hoe het allemaal in elkaar steekt dus doe niet zo uit de hoogte damn
banquote:
Hij loopt alleen maar te zeiken op de scheids.quote:
Zijn vrouw heeft ook bar weinig belangrijks verzet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wat mij betreft breekt die golddigger zijn been ook nog tijdens de wedstrijd en krijgt hij ook nog direct rood
cole![]()
notoire vreemdganger en geldwolf
moet je hem 4 keer quotenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wat mij betreft breekt die golddigger zijn been ook nog tijdens de wedstrijd en krijgt hij ook nog direct rood
cole![]()
notoire vreemdganger en geldwolf
Valse tussenstanden, daar kan je voor geband worden.quote:
*Piep*piep*quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zegt een Arsenal fan, waar de fans 10 minuten voor tijd het stadion verlaten omdat ze anders 5 minuten in de parkeergarage moeten wachten...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niet zoveel veranderd.... ik weet overigens prima hoe het allemaal in elkaar steekt dus doe niet zo uit de hoogte damn
Ik quote je maar nog eens even. Nu kan iedereen zien hoe dom je bent. SCHANDPAAL ENZOquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef Espabilado het volgende:
Verandert weinig opzich, Liverpool moet nog steeds 2x scoren nu.
Is een benefit wedstrijd voor de overgang van Ribery naar Barcaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We houden het erop dat Barça krachten spaart.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ik quote je maar nog eens even. Nu kan iedereen zien hoe dom je bent. SCHANDPAAL ENZO
zo gaat het elke wedstrijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef Paar het volgende:
Lekker volwassen gedrag hier weer
Heb je op dit moment niet nodig idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
kuyt neem ik aan eruit, speelt slechhht
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is een benefit wedstrijd voor de overgang van Ribery naar Barca
heb je niks aan, ze moeten winnenquote:
How nice! Pool-supporters die met elkaar op de vuist gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ik quote je maar nog eens even. Nu kan iedereen zien hoe dom je bent. SCHANDPAAL ENZO
naja, 3 doelpunten binnen 10 min maken, daar doel ik opquote:
Wat is hij toch STERK zeg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
SOOOOOW Wat kan die gast schieten!
Net of iemand de hele avond gifjes op internet gaat lopen zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
iemand al een gifje van de goal van alex gevonden ?
Ik noemde d'r dom vanwege d'r toon. Maar ik ga niet blijven uitleggen, ik zei mn zin er van uitgaande dat elke debiel hier wel snapt wat de implicaties zijn, ik zeg alleen maar dat als liverpool het binnen 90 min wil beslissen ze er nog steeds 2 moeten scoren... bij 3-1 was het verlenging ja maar dan moet je alsnog met een goal komen of penalties winnen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij gaat andere mensen dom noemen omdat ze je foutief verbeteren. En 2x ipv 1x scoren vind ik een behoorlijk groot verschil.
Genoeg wedstrijdtopics hier voorbij zien komen waar 10 minuten na een goal er hier een gifje van stond hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of iemand de hele avond gifjes op internet gaat lopen zoeken
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Mijn toon? Jij verandert mijn quote opeens hoor, dus kijk naar je eigen euh.. toonquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik noemde d'r dom vanwege d'r toon. Maar ik ga niet blijven uitleggen, ik zei mn zin er van uitgaande dat elke debiel hier wel snapt wat de implicaties zijn, ik zeg alleen maar dat als liverpool het binnen 90 min wil beslissen ze er nog steeds 2 moeten scoren... bij 3-1 was het verlenging ja maar dan moet je alsnog met een goal komen of penalties winnen..
Maar zijn dan mensen die met bepaald toontje ff denken als enige te snappen hoe een fucking simpel iets als de uitdoelpunt regel werkt....
En nu gewoon met het spelletje verder aub
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Genoeg wedstrijdtopics hier voorbij zien komen waar 10 minuten na een goal er hier een gifje van stond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |