Haha dat is een goeie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef TNA het volgende:
De iPhone is geniaal, maar Apple fanboys zijn irritant.
iPhonequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef TNA het volgende:
De iPhone is geniaal, maar Apple fanboys zijn irritant.
Met je mooie paarse broek!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Jin_Kazama het volgende:
Virussen komen er binnenkort in grote aantallen dat kan ik nu al voorspellen,
Dat is bij mij nog niet zo echt het probleem, meer tools zoals Visual Studio, Zend heb ik gewoon nodig. En tja, die draaien nou eenmaal niet op Mac.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Magistic het volgende:
Ach, sinds ik OSX gebruik heb ik nooit meer heimwee gehad naar Windows. Alles wat je op een PC kan, kan ook op een Mac.
Maar ik begrijp best dat veel mensen liever Windows gebruiken, iets nieuws vinden ze maar vreemd en moeten ze weer jaren in de boeken duiken om het een beetje te snappen. Dat geeft allemaal niets hoor.
Blijven jullie maar lekker op de PC, dan gebruiken wij de Mac wel. Mijn plezier zal er niet minder om worden.
Inderdaad, Windows Vista opstarten is als met een Prius wegrijden bij een verkeerslicht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
Vergelijk het maar met op benzine/diesel of op elektra rijden, elektra is het toch niet helemaal.
Tja als je Windows developer bent gebruik je uiteraard Windows. Al zou je een Mac ook kunnen booten naar Windows.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is bij mij nog niet zo echt het probleem, meer tools zoals Visual Studio, Zend heb ik gewoon nodig. En tja, die draaien nou eenmaal niet op Mac.
Er zijn misschien wel alternatieven voor, maar ja dat is het toch niet.
Vergelijk het maar met op benzine/diesel of op elektra rijden, elektra is het toch niet helemaal.
Suggereer je nou dat Apple kopers gelijk staan aan hoerenlopers?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef Kabolter het volgende:
Wat is er mis om voor een ´beleving´ te betalen? Doen de meeste mensen dagelijks.
Ik zat qua voorbeelden meer bij:quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Apple kopers gelijk staan aan hoerenlopers?
Oh hush, alsof esthetiek geen valide reden zou zijn om meer voor een apparaat uit te geven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn oude MacBook. Maar inderdaad, jammer van die fanboys die ze alleen kopen omdat ze er zo mooi uitzien.
Ja maar als je het alleen om de design gaat.. zegt genoeg lijkt mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, alsof esthetiek geen valide reden zou zijn om meer voor een apparaat uit te geven.
Dat ga je toch niet toegeven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, alsof esthetiek geen valide reden zou zijn om meer voor een apparaat uit te geven.
Dat zegt geen fuck.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja maar als je het alleen om de design gaat.. zegt genoeg lijkt mij?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zegt geen fuck.
Ik kan me best voorstellen dat mensen alleen maar een iMac kopen omdat ze niet zo'n lelijke zwarte Dellbak in hun woonkamer willen hebben staan. Net zoals sommige mensen meer geld uit geven voor mooie emokleertjes.
Er zijn anders genoeg dingen die ik zou kopen om design.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar als je het alleen om de design gaat.. zegt genoeg lijkt mij?
eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Levi12 het volgende:
Dat soort gasten zijn ook irritant. Ook ik ben een Mac gebruiker, maar je hoeft er toch niet mee te koop lopen? Alsof je beter bent als je een Mac hebt
Precies. Want dat ben je juist niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Levi12 het volgende:
Dat soort gasten zijn ook irritant. Ook ik ben een Mac gebruiker, maar je hoeft er toch niet mee te koop lopen? Alsof je beter bent als je een Mac hebt
Mooi. Dan zouden we ineens van alle apple ellende af zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef zovty het volgende:
Ach ts mag geen iphone kopen van z'n vriendin/moeder.
Jammer joh, want het zijn superslicke apparaatjes.
Ik heb een macbook gekocht want ik kan dat betalten en die is ook de bom. Alles wat apple maakt is namelijk de bom.
Sterker nog: als apple bommen zou maken dan zouden ze de oorlog aan apple verklaren om maar zo'n bom te krijgen.
Nou ja, je bent het natuurlijk wel, maar je hoeft er niet mee te koop te lopen, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Precies. Want dat ben je juist niet.
Dus omdat ik er als een van de eerste een had ben ik nu er meer mensen er een hebben een meeloperquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Gunner het volgende:
Overigens is het hebben van een iPhone alles behalve 'speciaal' meer tegenwoordig. Het toont alleen aan dat je een verschrikkelijke meeloper zonder eigen mening bent.
Zo zie je maar weer, vrouwen doen alles voor geldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En deze dames:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple computers zijn altijd duurder geweest. Ook toen het nog geen design had. Sterker nog, Apple computers worden steeds betaalbaarder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef DaMook het volgende:
En de prijs, tsja een imac is duurder dan een "hardware matige" gelijke windows machine, maar (zoals je al zei) betaal je ook voor het design wat ik gewoon zeer goed vind. Daarnaast is in osx alle hardware goed geintegreerd en heb je nooit driver problemen.
Ze moeten wel, want anders kan je nooit de markt van de gewone man betreden. Als je alleen maar een product maakt wat bij homo's en yuppen in de smaak valt, ben je snel uitgepraat als het over meekomen op de computermarkt gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Apple computers zijn altijd duurder geweest. Ook toen het nog geen design had. Sterker nog, Apple computers worden steeds betaalbaarder.
Oh jij bent er zo één die zich moet "onderscheiden" door een lekker alternatieve telefoon te kopen. Want stel je voor, straks denken mensen nog dat je niet uniek bent. En daar ben jij heel bang voor he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Jin_Kazama het volgende:
iPhone is niets in vergelijk met bijv. Xperia X1 en de enige reden die iemand had om een iPhone te kopen was dat capative touchscreen maar G1 en Arena hebben dat ook dus er is geen reden meer om een iPhone te kopen tenzij je natuurlijk een meeloophoer bent en persé met de massa mee moet gaan.![]()
Wat kan je met een iPhone dat een andere telefoon niet kan en die prijs van 700,- rechtvaardigt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
Apple fanboys zijn irritant, maar de iPhone is gewoon het beste toestel op de markt, tenzij je een specifieke eis hebt waaraan de iPhone niet voldoet, maar die groep zal niet heel groot zijn. Mensen die denken dat de iPhone 'overhyped' is snappen er niks van.
Waar haal je ¤700 vandaan?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat kan je met een iPhone dat een andere telefoon niet kan en die prijs van 700,- rechtvaardigt?
En je denkt dat dat apple fans zijn ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En deze dames:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar zijn argumenten.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik prefereer ook mac maar dat betekend niet dat ik Windows afkeur. Ik heb een collega die een stapje verder gaat, die is zo doorgeschoten dat hij Windows niet gebruikt uit principe, ook al is dat wel de bedoeling in verband met werk. En ook hij pakt elke om Windows eens goed door het slijk te halen, altijd en overal, soms best lastig werken.
Denk aan argumenten als:quote:Op woensdag 15 april 2009 00:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zijn argumenten.
Kan je dit uitleggen? Ik snap niet hoe het hebben van een iPhone aantoont dat je geen mening hebt. Evenmin snap ik waarom je een meeloper zou zijn als je een iPhone hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Gunner het volgende:
Overigens is het hebben van een iPhone alles behalve 'speciaal' meer tegenwoordig. Het toont alleen aan dat je een verschrikkelijke meeloper zonder eigen mening bent.
Wat een sukkel. Op een Mac kan je net zo goed een muis met twee knoppen gebruiken. Om eerlijk te zijn werkt dat nog fijner ook. Daarnaast is Safari iets van de laatste jaren en was daarvoor IE gewoon de standaard browser op een Apple computer.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Denk aan argumenten als:
- Je kan de namen van mappen niet goed veranderen. ->![]()
- Bij Mac heb je tenminste 1 muisknop. ->![]()
- Ik vind Safari 'gewoon' fijner. ->![]()
- Bij Windows is het bestand dat je weggooit ook definitief weg!-> CTRL + Z / Prullenbak
![]()
En verder nog heel wat van die onzin-argumenten die ik voorbij hoor komen.
Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal of dacht je soms dat Apple (Macintosh) sinds de jaren '70 van die designmeuk maakte. Juist door de prijs van de computers te verlagen en het een leuk uiterlijk geven, zijn nu ook de homo's Apple computers gaan kopen. Daarvoor was het alleen leuk voor nerds en vormgevers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want anders kan je nooit de markt van de gewone man betreden. Als je alleen maar een product maakt wat bij homo's en yuppen in de smaak valt, ben je snel uitgepraat als het over meekomen op de computermarkt gaat.
Oh en Steve Jobs is gay.
Daar gaat het mij niet om.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Magistic het volgende:
Ach, sinds ik OSX gebruik heb ik nooit meer heimwee gehad naar Windows. Alles wat je op een PC kan, kan ook op een Mac.
Maar ik begrijp best dat veel mensen liever Windows gebruiken, iets nieuws vinden ze maar vreemd en moeten ze weer jaren in de boeken duiken om het een beetje te snappen. Dat geeft allemaal niets hoor.
Blijven jullie maar lekker op de PC, dan gebruiken wij de Mac wel. Mijn plezier zal er niet minder om worden.
Het is mijn geld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef zovty het volgende:
Ach ts mag geen iphone kopen van z'n vriendin/moeder.
Jammer joh, want het zijn superslicke apparaatjes.
Ik heb een macbook gekocht want ik kan dat betalten en die is ook de bom. Alles wat apple maakt is namelijk de bom.
Sterker nog: als apple bommen zou maken dan zouden ze de oorlog aan apple verklaren om maar zo'n bom te krijgen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zegt geen fuck.
Ik kan me best voorstellen dat mensen alleen maar een iMac kopen omdat ze niet zo'n lelijke zwarte Dellbak in hun woonkamer willen hebben staan. Net zoals sommige mensen meer geld uit geven voor mooie emokleertjes.
Godverdomme wat is dat ding lelijk man.quote:
Probeer maar eens een configuratie qua desk- of laptop in elkaar te draaien die qua hardware gelijk is aan een Mac voor een lagere prijs. Apple computers zijn al lang niet te duur meer voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 15 april 2009 06:22 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om.
Alles van apple is gewoon waar overpriced en overhyped.
OS X is de laatste tijd ook zo stabiel nog niet vriend.
Terwijl al die macboys roepen ja loopt nooit vast crasht nooit etc. etc.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
de iPhone is gewoon het beste toestel op de markt
Figuren die persé zo'n telefoon met touchscreen en weetivkeelwatvoorcrap moeten hebben (jeweetwel, figuren zoals jij dus).....zijn dat geen meelopers?? (quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Jin_Kazama het volgende:
iPhone is niets in vergelijk met bijv. Xperia X1 en de enige reden die iemand had om een iPhone te kopen was dat capative touchscreen maar G1 en Arena hebben dat ook dus er is geen reden meer om een iPhone te kopen tenzij je natuurlijk een meeloophoer bent en persé met de massa mee moet gaan.![]()
Dat valt reuze mee.. matt groening is al jaren mac "fanboy", heeft zelfs projecten voor apple gedaanquote:
Matt Groening heeft ook best wel zo'n Apple fanboy uiterlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.. matt groening is al jaren mac "fanboy", heeft zelfs projecten voor apple gedaan
Dat bedoel ik dus, gewoon onvoldoende informatie om echte argumenten te kunnen vormen. En ik denk dat de één of twee muisknoppen ook weer een geval van gewenning is. Ik moet zeggen dat twee knoppen toch wel heel erg fijn werkt op OS X.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Op een Mac kan je net zo goed een muis met twee knoppen gebruiken. Om eerlijk te zijn werkt dat nog fijner ook. Daarnaast is Safari iets van de laatste jaren en was daarvoor IE gewoon de standaard browser op een Apple computer.
dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:47 schreef memrtn het volgende:
Windows gebruikers presteren het ook om OS X vast te laten lopen. Maar er is nog steeds geen mooiere speler als de iPod Classic. (wel met 160GB uiteraard
)
Dacht dat het zelfs ¤1000+ was.quote:
Gast, mijn iPhone kan echt poeptraag zijn. En nee ik heb geen gekke dingen erop staan.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef AlligatorNL het volgende:
De iPhone heeft gewoon de snelste OS van alle huidige telefoons, geen discussie over mogelijk. Dus als je een snelle telefoon wilt met veel leuke goodies, koop een iPhone en als je meer uit je telefoon wilt halen maar daar snelheid voor in wil leveren, koop een Smartphone van een ander merk.
Slotje plx
Wat een idioot ben jij. Ik geef duidelijk aan wat ik bedoel. Voor de gelegenheid zal ik mijn hele post er maar bij pakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Jammer alleen dat er geen navigatiesoftware op zit, bluetooth zit er dan weer wel op maar daar kan je alleen niets mee uitwisselen![]()
Maja, hij is wel mooi, er zitten witte dopjes bij en hij is van Apple dus![]()
[ afbeelding ]
Als je zo ontzettend graag bestanden via bluetooth wilt uitwisselen en zo ontzettend graag er mee wilt navigeren, dan moet je inderdaad géén iPhone kopen. Overigens is het zeer waarschijnlijk dat er met de firmwareupdate in de zomer wel degelijk navigatiesoftware voor de iPhone komt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
Apple fanboys zijn irritant, maar de iPhone is gewoon het beste toestel op de markt, tenzij je een specifieke eis hebt waaraan de iPhone niet voldoet, maar die groep zal niet heel groot zijn. Mensen die denken dat de iPhone 'overhyped' is snappen er niks van.
Dat is als je hem los koopt, zonder abonnement. Deze zijn geïmporteerd. Elke telefoon is dan duur. Met een abonnement is de iPhone niet veel duurder dan de Xperia.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
http://www.iphoneservicep(...)zz8pkCFYKB3godwlb4RA
http://www.maccity.nl/
Er zijn 2 mogelijkheden ; je wilt niet toegeven dat ie mooi is óf je hebt geen smaak.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat ding lelijk man.. Lijk wel weggelopen uit een of andere slechte jaren zeventig scifi serie.
.
Of jij hebt geen smaak. Dat ding is gewoon lelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:43 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden ; je wilt niet toegeven dat ie mooi is óf je hebt geen smaak.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef TC03 het volgende:
Als je zo ontzettend graag bestanden via bluetooth wilt uitwisselen en zo ontzettend graag er mee wilt navigeren, dan moet je inderdaad géén iPhone kopen. Overigens is het zeer waarschijnlijk dat er met de firmwareupdate in de zomer wel degelijk navigatiesoftware voor de iPhone komt.
Echt niet te geloven hoe dom mensen op Fok zijn en hoe slecht ze lezen.
Nee joh wat dacht je dan dat ik bedoelde ;quote:Op woensdag 15 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is als je hem los koopt, zonder abonnement. Deze zijn geïmporteerd. Elke telefoon is dan duur. Met een abonnement is de iPhone niet veel duurder dan de Xperia.
Navigeren en bestanden via bluetooth uitwisselen kan als het goed is wel na de firmwareupdate in de zomer. Nou blij? Het percentage mensen dat hier veelvuldig gebruik van maakt is zo klein. Dat er fanatiekelingen zijn die willen navigeren met hun telefoon kan ik me nog voorstellen, maar wat maakt het nou uit of je wel of niet bestanden via bluetooth kan verzenden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Jij zegt dat het het beste toestel op de markt is maar als je specifieke eisen hebt dan moet je een andere kopen. Een beetje 3G smartphone heeft de mogelijkheid om navigatiesoftware te installeren en bluetooth werkte al op de telefoons in 2000.
Dit zijn dus geen specifieke eisen maar gewoon standaardfunctionaliteiten voor een smartphone. Dat de ijfoon dat niet heeft is dus gewoon lachwekkend.
![]()
Niet dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Nee joh wat dacht je dan dat ik bedoelde ;
Dat ie ¤700 kost met abbonnement?![]()
Hij is nu al zwaar overpriced....
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor 95% van de mensen is er geen beter toestel denkbaar dan de iPhone.
Kan je lezen? Voor die 5% van de mensen die niet zonder navigatie en bluetooth kan is het geen goed toestel. 95% van de mensen zal hier echter nooit gebruik van maken, voor hen is de iPhone het beste toestel dat er is. Na de zomer is navigeren en bestanden via bluetooth uitwisselen wel mogelijk, dus dan is er voor niemand een beter toestel te vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan mij een idioot noemen![]()
Dus het is een geweldig toestel na de zomer?
Je hebt geen smaak dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of jij hebt geen smaak. Dat ding is gewoon lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |