quote:En die nerf voor warriors is pretty lame. O.o Titan's Grip was ganz geil.... Nou goed, nog steeds veel meer damage met 2 two handers dan twee one handers natuurlijk.
Gast, mogen we ook es?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mensen die QQen over Titan Grip nerfschei toch uit man, een 51 point talent die in zijn eentje een dps boost van 30% geeft, meer dan terecht dat ie 'generfed zou worden.
gvd , wat een homo's daar gaat mn dps dusquote:
Ik heb hem net binnen 15 minuten binnen gehaald.quote:Op woensdag 15 april 2009 06:57 schreef avotar het volgende:
Sja, ik ben niet voor half 5 thuis en dan zou ik dus nog eerst 2 pcs moeten patchen. Ik heb de tijd.
Vertrouwen jullie gewoon op de Blizzard Downloader of halen jullie hem over het algemeen ergens anders vandaan.
Overigens moet mijn lock nog 63 bars
Drama in the world of online gaming. You gotta love it. <3 Is de patch al klaar?quote:Op woensdag 15 april 2009 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Oude GM 2 maanden terug zegt dat ie gaat stoppen met WoW, geeft mij de guild, 2 weken later is ie terug, zegt ie ineens dat hij GM gaat zijn tijdens Ulduar terwijl ik de guild moet recht trekken en dan vertel ik hem vanavond dat hij geen GM wordt omdat ie gewoonweg een slechte GM is maar een fantastische raid leader en ik heb graag als RL wil hebben doet ie emoquit.
Vooruitquote:
Wtf wat een noob.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Oude GM 2 maanden terug zegt dat ie gaat stoppen met WoW, geeft mij de guild, 2 weken later is ie terug, zegt ie ineens dat hij GM gaat zijn tijdens Ulduar terwijl ik de guild moet recht trekken en dan vertel ik hem vanavond dat hij geen GM wordt omdat ie gewoonweg een slechte GM is maar een fantastische raid leader en ik heb graag als RL wil hebben doet ie emoquit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |