Wordt vandaag 7 met MEchequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:25 schreef maartena het volgende:
A-Rod
Nog zo'n speler die ik niet mag, net als Manny.
Kansas City op bezoek bij de Angels vandaag, en die hebben 6 wedstrijden op rij gewonnen.
Hij is goed bezigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:59 schreef popolon het volgende:
Verlander weer een win en een complete game.9 innings, 2 hits. Bijna z'n tweede no-hitter.
Nope.quote:
En wat hebben ze hem ingemaakt. zegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk iig dat de Royals het tot nu toe zo goed doen. Pirates zakken na een goed begin weg. Vanavond wel Paul Maholm op de heuvel tegen de Mets
Tja, Maholm was de meest constante pitcher van de Pirates. En hij zit in mijn fantasy team. Daarom ben ik ook een beetje chauvinistisch als het op Maholm aankomtquote:Op zondag 10 mei 2009 01:42 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
En wat hebben ze hem ingemaakt. zeg![]()
dat bleef het ookquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef Colplay het volgende:
Damon slaat voor de Yankees een mooie drie run homerun, nu 5-3 voor in de top of the seventh.
Welnee, ze werden gesweept door de Halos, dus dan is het goedquote:
Werd tijd ook dat ze weer eens een serie van de Rays wonnen, begon een beetje een angstgegner te worden voor de Red Sox...quote:Red Sox weer gewonnen
Misschien omdat er een aantal teams van coast naar coast moeten. Red Sox moeten naar Anaheim, Dodgers naar Philliy, Toronto terug naar huis na een serie in Oakland en San Diego van Houston naar Chicago. Misschien dat er daarom zo weinig wedstrijden zijn. Zorgt er wel voor dat er meer wedstrijden op donderdag zijn (komt mij beter voor).quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
waarom vandaag zo weinig wedstrijden, toeval?
Maandag en donderdag zijn inderdaad meestal rustige dagen. Overige dagen is er altijd wel volledig programma. Maandag en donderdag zijn de reis- en rustdagen voor de ploegen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Zo af en toe word er een rustdagje ingeplanned..... meestal op dagen wanneer veel teams moeten reizen etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Wat een sof zou dat zijn, als Joe DiMaggio's record door Zimmerman verbeterd zou worden...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ryan ZImmerman is bezig aan een indrukwekkende hitting streak: 29 nu al. Misschien toch maar een tripje naar de Nationals maken als ik volgende maand in DC ben. Als de streak dan nog in leven is, staat hij op 56
Misschien is hij wel de nieuwe DiMaggioquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een sof zou dat zijn, als Joe DiMaggio's record door Zimmerman verbeterd zou worden...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de nieuwe DiMaggio![]()
ESPN Sun/MondayNight Baseball misschien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Download de laatste tijd wat meer MLB wedstrijden. Beetje ontspanning tijdens het afstuderen.
Zat net naar Dodgers - Nationals te kijken, maar die commentator heeft echt geen seconde zijn mond gehouden, abnormaal.
Vin Scullyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Download de laatste tijd wat meer MLB wedstrijden. Beetje ontspanning tijdens het afstuderen.
Zat net naar Dodgers - Nationals te kijken, maar die commentator heeft echt geen seconde zijn mond gehouden, abnormaal.
One HD ofzoiets. Locale (voor zover je dat lokaal kunt noemen in LAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN Sun/MondayNight Baseball misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |