Wist niet dat je er één had, joh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Voor dingen over VHC's enzo kunnen jullie trouwens ook gewoon hier terecht: Intieme Piercing III
In dat topic is het juist zo verdomde rustig altijdterwijl het hier best vaak over intieme piercings gaat.
Ja ben er nog steeds erg blij mee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wist niet dat je er één had, joh.
Leuk!
VCH?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds erg blij mee!
Bij mij deed het amper pijn, het was even een fel prikje maar had niet eens tranen in m'n ogen staan, wat ik toch wel snel heb als iets écht pijn doet.. En sindsdien heeft het ook nooit meer pijn gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier lijkt mij de pijn heel erg meevallen, omdat het zo'n dun velletje is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Heb er ook wel eens aan gedacht, dus zit nog altijd in twijfelmode.![]()
.
Joh waarom zou je? Het is zijn/haar baan hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een vch maar zie er t meest tegenop om met mn benen wijd voor de piercster/piercer te gaan
Bij mij was het ook heel spontaan, ik wilde eigenlijk een afspraak maken om 'm te laten zetten.. Zegt ze, ooh ik heb over 5 minuten ook wel tijd voor je hoor! *Slik* nouja ehh, oké dan maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
true maar dan nogach mezelf kennende komt t er toch wel een keer van. "spontaan"
Ik kan me er wel iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een vch maar zie er t meest tegenop om met mn benen wijd voor de piercster/piercer te gaan
iedereen zei dat t geen pijn deed, ik heel stoer daar heen, ik zei heel hard tering en het was niet leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier lijkt mij de pijn heel erg meevallen, omdat het zo'n dun velletje is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Heb er ook wel eens aan gedacht, dus zit nog altijd in twijfelmode.![]()
.
Maar jij bent naar eigen zeggen dan ook DramaQueen #1 he!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iedereen zei dat t geen pijn deed, ik heel stoer daar heen, ik zei heel hard tering en het was niet leuk![]()
viel dat even vies tegen godverdomme hé
dramaqueen, maar heb een zeer hoge pijngrens, enigste wat echt pijn deed was tepel, en nog trouwens na 1,8 maanden somsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar jij bent naar eigen zeggen dan ook DramaQueen #1 he!
Ben 21quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar op een gegeven moment "moet" je ook voor dingen zoals een uitstrijkje, daar word je pas echt niet blij vanDit is gewoon een sieraad erdoor en bingo, klaar!
![]()
![]()
En je kunt ook nog een vrouwelijke piercier zoeken![]()
En het is ook wel een uitdaging om het dan alsnog te doen en een week een gigantische egoboost te hebben, dat je het tóch gedaan hebt
Ahhh, arme jijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dramaqueen, maar heb een zeer hoge pijngrens, enigste wat echt pijn deed was tepel, en nog trouwens na 1,8 maanden somsclithood zat er niet ver naast, en mn tattoo over me ruggengraat was ook niet lekker anderhalfuur lang, maar liever dat dan nog een keer een tepel of clithood, ik bloedde ook echt als een rund, en toen ging ik thuis douchen zat er een heel vies dik vel overheen ik helemaal bang dat me hele clithood velletje kapoet was
Nou het onderste balletje zal misschien snel naar links of rechts van de clit gaan zitten. Dacht ik dan. Ik weet het ook niet preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)
Snap niet helemaal wat je zegt over dat er aan een van de zijkanten een balletje komt te zitten. Bedoel je dan een horizontale ofzo? Want bij mijn verticale zit er niks aan de zijkant, alle twee zitten in het midden zeg maar. Is dus juist handig dat je vanaf de zijkant te werk gaat, zit het niet in de weg.
En vergis je niet in hoe flexibel de boel is hoor. Ik had van te voren ook zoiets van oh jee en hoe moet dat dan in bed. Nu weet ik dat ik de piercing 180 graden kan draaien als het moet dus het schuift heus wel op. Dat kan dan ineens vanwege dat handvat![]()
Mijn gouden tip als je een VCH laat zetten... Plak een briefje op je wc deur. NIET NORMAAL AFVEGEN. Dat deed ik een paar uur na het zetten per ongeluk, is zo'n automatisme. PIJN!!!Je moet dus leren net ónder de piercing te beginnen met vegen, ik was altijd gewend gewoon vanaf de navel naar beneden zeg maar
Een vch is een van de eerste die ik zelf gezet heb (bij iemand dus). Het was hooguit 4 seconden 'wennen'.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom haal ik ook echt niet mn tepelpiercing eruit, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, want ik krijg 110% zeker weten spijt en ik doe het echt niet nog een keerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, arme jijdat klinkt wel nogal kut ja.. Achja, gewoon zorgen dat dat ding erin blijft en dan hoef je nooooit meer
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |