quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.
Nee. Lijkt me ook echt onmogelijk.quote:
Zoek je dat mss niet als excuus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:42 schreef Fikfok het volgende:
Zou erg graag een tongpiercing willen maarja dat ijzerdraadje achter mijn tanden hé.
Heb ik ook maar je komt regelmatig met je tong daarlangs en schuur je dus met je piercing langs het draadje vandaar het idee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:16 schreef mijsje het volgende:
http://www.orthodontics.b(...)/retentiedraadje.jpg bij mij zag het er zo uit. en daar bleef ik met niks acher steken. (ondertussen is ie er bij mij wel weer uit, omdat ik knarstand 's nachts, en dan is de druk zo groot in je mond, dat je draadje om de haverklap los zit... dus het draadje was er al na ongeveer 2 maanden weer uit, ver voor ik m'n tongpiercing kreeg. ik kreeg er niks tussen toen ik het nog had, nog geen snoepjes of kleine nootjes... dus piercings zouden er bij mij ook niet achter kunnen blijven hangen...)
ik ook en echt werkelijk nergens last van gehad...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.
A.s zaterdag t/m zondagnacht 20% korting met FATHER2009quote:Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe vaak komt BAF met zo'n kortingscode?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef miss-piggy het volgende:
ooooh alleen voor die kleine rode hartjes wil je alleen al een groter gaatje!!! (alleen is het in de zorg niet echt handig denk ik)
Ik heb mijn neuspiercing!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha omg omg. Ik zat zo op het toilet, en ik zat met m'n tong met m'n lippiercing te spelen (een ringetje en achterkantje was al weg) en toen ik zo wou doortrekken, viel die in de wcmaar hij wilt dus niet doorspoelen, dus nu moet k hem er wel uit halen
![]()
![]()
Tof! Waar haal jij al die codes vandaan? Ik hoop dat ik me in kan houden tot 4 juli, scheelt toch wel een hoop want ik heb meerdere toffe pluggen gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
A.s zaterdag t/m zondagnacht 20% korting met FATHER2009
Zaterdag 4 juli t/m zondagnacht 30% korting met USA2009
Ze zijn cute he!! Ik ben er ook helemaal weg van.
Kun je niet op een creatieve manier een soort hengel fabriceren ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha omg omg. Ik zat zo op het toilet, en ik zat met m'n tong met m'n lippiercing te spelen (een ringetje en achterkantje was al weg) en toen ik zo wou doortrekken, viel die in de wcmaar hij wilt dus niet doorspoelen, dus nu moet k hem er wel uit halen
![]()
![]()
Ik heb begin dit jaar voor $5 de BAFkalender aangeschaft, en daar staan die codes in. Heb 'm heir naast me hangen bij de computer, dus altijd een overzichtje wanneer welke korting geldt (al zit ik nog maar $18,70 van de all time 10% korting afquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof! Waar haal jij al die codes vandaan? Ik hoop dat ik me in kan houden tot 4 juli, scheelt toch wel een hoop want ik heb meerdere toffe pluggen gezien. Is dat dan op 4 juli de hele dag, of hoe zit dat precies met tijden?
Zo zwart als een albino negerquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Alexandrite idd.![]()
En zwarte CZ.Ben ik zwart?
Dat kan he,quote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil een microdermal. Eigenlijk 3 onder elkaar op mijn onderarm/pols. En dan nog 1 in dat kuiltje onder je keel.
Oh dat is handig, zal ik ook maar eens bestellen danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar voor $5 de BAFkalender aangeschaft, en daar staan die codes in. Heb 'm heir naast me hangen bij de computer, dus altijd een overzichtje wanneer welke korting geldt (al zit ik nog maar $18,70 van de all time 10% korting af).
Zaterdags 4 juli geldt de korting heel de dag, evenals zondags 5 juli tot 23:59.
En wat heb je verder gezien dan?
Je mag er ook altijd naar vragen hoor, kan de codes makkelijk posten (heb al eens eerder een lijstje gemaakt maar die is nooit in de OP terecht gekomen.)quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh dat is handig, zal ik ook maar eens bestellen dan![]()
Goed idee ook die wishlist, heb ik ook maar eens samengesteld, nog vrij bescheiden volgens mij![]()
http://www.bodyartforms.com/wishlist.asp?userID=42191
Ergens in de zomer, zal augustus of september worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kan he,.
Al plannen wanneer je ze gaat nemen?
Omdat ik mezelf jaloers wil zitten maken op al die mooie piercingsquote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom niet gewoon kopen bij de piercer?
Ha, jij bent echt de BAF kenner hier, met namen en al. Ik moest al die namen weer even opzoeken hoor haha. Die livesavers ga ik denk niet bestellen, vind ze wel erg duur en er zitten ook nog veel andere leuke dingetjes in mijn wishlist. Hopelijk is alles nog op voorraad tijdens het bewuste kortingsweekend!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag er ook altijd naar vragen hoor, kan de codes makkelijk posten (heb al eens eerder een lijstje gemaakt maar die is nooit in de OP terecht gekomen.)
Die lifesavers zijn echt te hotmaar ze zijn wel verschrikkelijk duur. En die UV glow powder vind ik ook zo mooi, maar die zijn er pas vanaf 00g
. De pyrex colorfronts dragen echt heerlijk, zijn mijn standaard plugs eigenlijk. Drogen je oren niet uit maar veroorzaken ook niet zoveel earcake als acryl pluggen.
Wat zoek je dan precies? Want er zijn weinig sierraden echt speciaal voor een tragus. Je kunt er wel een neuspiercing in doen of anders gewoon een recht staafje met 2 bolletjes of een ringetje. En in ringetjes is ook vrij veel keuze in maat, kleur en vorm.... Ik heb zelf gewoon een klein recht staafje in mijn tragusquote:Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
En de OP heb ik gezien, maar ik vind toch dat er weinig leuks is te vinden specifiek voor tragus. Maar dan zal ik idd voor barbell + schroefballetje moeten kijken.
Ik ben redelijk verslaafd aan die website jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ha, jij bent echt de BAF kenner hier, met namen en al. Ik moest al die namen weer even opzoeken hoor haha. Die livesavers ga ik denk niet bestellen, vind ze wel erg duur en er zitten ook nog veel andere leuke dingetjes in mijn wishlist. Hopelijk is alles nog op voorraad tijdens het bewuste kortingsweekend!
Op hoeveel mm zit jij nu dan? 00g is echt een ideale maat
Anatometaaaal! Paar weken terug dus naar San Francisco geweest en die gasten kwamen dus ook text en uitleg geven over sieraden en materiaal. Hell yeah dat ik dus Anatometal of Industrial Strenght ga verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en als ik tegen die tijd weer een baan heb met een beetje nice salaris koop ik 4 juli misschien wel zoiets:
[ afbeelding ]
Vind de peridot heel erg mooi, en de ruby, clear en alexandrite ook.
Nice, dan heb je de kleurtjes ook in het echt kunnen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Anatometaaaal! Paar weken terug dus naar San Francisco geweest en die gasten kwamen dus ook text en uitleg geven over sieraden en materiaal. Hell yeah dat ik dus Anatometal of Industrial Strenght ga verkopen.
Ahh okay, wel interessant of niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ze hadden niks mee, ze kwamen echt om voor te lichten en niet om reclame te maken. Maar 1 van de medewerkers had allemaal blauwe sieraden in, ik neem aan van hun eigen merk, en die waren echt mooi blauw!
Aahhh, je wilt volleerd piercster wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja maar dat was de hele course.
http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
En waar beter beginnen dan bij Fakir himself!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aahhh, je wilt volleerd piercster worden.
Dat is dus echt de piercing goeroe begrijp ik? Vind het wel tof van je hoor, ik zou het niet durvenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En waar beter beginnen dan bij Fakir himself!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |