Dat verschilt per persoon maar ongeveer 1 tot 3 maanden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef lisettebooy het volgende:
Een vraagje:
Ik wil schuin onder mijn lip een piercing zetten alleen heb ik dus een klein probleempje.
Ik mag geen piercings dragen tijdens het werk, moet zelfs me neuspiercing uit doen :S.
Maar na hoe lang mag je zo'n piercing eruit doen? Zou iemand mij daar wat informatie over geven?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Dank voor je antwoord!
Ik knijp hem nog steeds heel erg hoor. Ik heb vertrouwen in mijn piercer en ik zit er niet mee om met de benen wijd te gaan maar toch....de pijn![]()
Het is ook meer dat je er geen idee van hebt hoe het voelt natuurlijk. Ik vind mezelf ook wel een mietje want tepels piercen én daarna laten stretchen deed ik wel zo.
Ik ga nog eens even denken
wat is dara mis mee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Debsterr het volgende:
AllOverPiercings heeft stretchingkits.. met ACRYL tunnels erbij.
Acryl is een poreus materiaal, en mag daarom nooit in een verse stretch (lees: wond) gebruikt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef Empathologica het volgende:
Opzich helemaal niks mis mee, dus het hoeft niet beschouwt te worden als een doodzonde ofzo.
Er zijn mensen die allergisch zijn voor acryl, en daarom is iedereen meteen van oeh ieh bah acryl is slecht terwijl dat opzich wel meevalt.
Oren stretchen ben ik nu mee bezig, daar voel ik niks van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
tepels stretchen.. interesse is gewekt.. pijnlijk? In de zin van de pijn van t zetten of minder pijnlijk als in oor stretchen? Ik heb er ook al een tijdje aan zitten denken om 2 maatjes groter te gaan met me tepels..
Het is natuurlijk geen wond wond, maar je moet het zeker wel zodanig behandelen. En dan is staal of glas een betere keuze omdat acryl niet 100% schoon te krijgen is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Empathologica het volgende:
Als je verse stretch een wond is, doe je iets héél erg fout....... En ik vind dat mensen zelf moeten beslissen wat ze dragen, de een stretched met hoorn, de ander met glas en de ander weermet acryl. Als het voor die personen werkt, nou prima.
Al moet ik zeggen toen AOP ongelakte fimo plugjes verkocht ik wel ff raar opkeek omdat daar zeker bekend van is dat dat rare stoffen af kan geven (net als die scoubidoushit), maar acryl.. Tsja ik vind er niks mis mee. Qua poreusheid vind ik het zelf ook erg mee vallen, mijn verse oortjes konden het toen goed hebben terwijl mijn al lang genezen oortjes gelakt hoorn en hout nog steeds niet moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |