Door een sleutelbos, mobiel en m'n portemonnee wanneer ik m'n riem ben vergetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Stroh het volgende:
Daar zakte mijn broek nou vanaf... wat mij leidt tot de vraag: waar zakt jullie broek nou van af?
Schetste. Schetste!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Stroh het volgende:
Wat schertste namelijk mijn verbazing (en nee, het was niet de t in schertsen)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef mdsk21 het volgende:
[..]
Door een sleutelbos, mobiel en m'n portemonnee wanneer ik m'n riem ben vergeten
Dan kunnen mensen alsnog je onderbroek zien.quote:
Ik probeer juist te minderenquote:
Taal Naziquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Schetste. Schetste!
Cliché doch waar: TS kan wel Nederlandse les gebruiken.
*Japsnars ziet de relatie met dit topic niet helemaalquote:
Ja, du hast Rechtquote:Op woensdag 15 april 2009 02:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
"Good Samaritan Law" is toch hetgene waardoor seinfeld en consorten worden opgepakt???
Bij een TS die zeurt over domme antwoorden tijdens de Nederlandse les mag hij best Taal Nazi zijnquote:
antwoordTquote:waarop deze klasgenoot antwoord
quote:
Jij bent écht vervelend en vooral niet grappig.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:45 schreef Alfons-Hatler het volgende:
EntschuldigungIch spreche nur English..
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:45 schreef Alfons-Hatler het volgende:
EntschuldigungIch spreche nur English..
Toen ik ict deed was er zo'n stinknerd met precies dezelfde grapquote:Op woensdag 15 april 2009 12:40 schreef devl1nsect het volgende:
Laatst op tv:
Een dokter tegen een verkouden kind van 6 jaar zegt: Je hebt last van een virus
waarop zij reageert: ja maar ik ben toch geen computer?
Net zo kansloos
Dit meisje van 6 was bloedserieus op TV en was niet grappig bedoeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Toen ik ict deed was er zo'n stinknerd met precies dezelfde grap
Wat?quote:Nu hebben wij als leraar die het tot zijn doel heeft gemaakt de jeugd wat bij te brengen op het gebied van spelling en semantiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |