abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67817738
Wow dit is niet zomaar een of andere theorie door zomaar een stel kneuzen....
Er zijn resten van thermite of zoiets gevonden. Vind wel dat dit wat meer aandacht mag krijgen

kan me heel moeilijk voorstellen wat de consequenties van gaan zijn.....

http://www.bentham-open.o(...)/00000001/7TOCPJ.SGM

check ook die pdf.
pi_67817782
NO WAAAAAAY

DAT DAT KAN IN NEDERLANDDDD
  woensdag 8 april 2009 @ 08:40:19 #3
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_67817856
2 punten van aandacht graag.
De bron is nogal gefocused op bevindingen die in hun waarheid ligt iets wat er dus op lijkt wordt gelijk opgepoetst om hun beweringen te versterken.
Daarnaast is het zo dat die thermite traces, die in elk explosief te vinden zijn, zoveel gebruikt zijn dat ze niet meer betrouwbaar zijn. Overal wordt er gesloopt met explosieven en daardoor ligt er praktisch overal van die thermite traces.
Kortom, leuk bewijs maar je moet het wel goed kunnen plaatsen.
pi_67819070
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
NO WAAAAAAY

DAT DAT KAN IN NEDERLANDDDD
Alles kan, zelfs in Nederland
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_67819311
Ik ben niet zo bekend met thermite maar er wordt veel gesloopd in New York dus het kan van alles komen. Uiteraard is het wel een punt van aandacht maar denk dat sommige echt alles tot in de microbiologie aan het zoeken zijn om bewijs te vinden voor iets wat er niet is.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 8 april 2009 @ 10:52:26 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67821429
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:40 schreef Noway666 het volgende:
2 punten van aandacht graag.
De bron is nogal gefocused op bevindingen die in hun waarheid ligt iets wat er dus op lijkt wordt gelijk opgepoetst om hun beweringen te versterken.
En nu nog een keer in het Nederlands?
quote:
Daarnaast is het zo dat die thermite traces, die in elk explosief te vinden zijn, zoveel gebruikt zijn dat ze niet meer betrouwbaar zijn. Overal wordt er gesloopt met explosieven en daardoor ligt er praktisch overal van die thermite traces.
Kortom, leuk bewijs maar je moet het wel goed kunnen plaatsen.
Zou zomaar kunnen inderdaad.

Lijkt me makkelijk te controleren door samples uit de rest van de stad en omliggende omgeving te testen.
Intelligent, but fucked up.
pi_67823896
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:40 schreef Noway666 het volgende:

Nooit geweten dat elk explosief met thermiet werkt. Volgens mij is tegenwoordig de meest springstof toch echt tnt of een ander plastic, en daarin zit geen thermiet, omdat thermiet helemaal niet hoog explosief is.

Thermiet wordt vooral gebruikt waar de enorme warmte nodig is
  woensdag 8 april 2009 @ 12:13:59 #8
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_67824414
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

En nu nog een keer in het Nederlands?
Je blijft zoeken naar dingen die je vermoeden kunnen bevestigen. Nu is er ook een hotdog stand gevonden tussen het puin, deze is dus ook gebruikt voor de aanslag!! OMG!
Dat soort feiten hebben niets te maken met de aanslag en het feit dat er veel hotdog stands in NY staan.

Get it ?
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat elk explosief met thermiet werkt. Volgens mij is tegenwoordig de meest springstof toch echt tnt of een ander plastic, en daarin zit geen thermiet, omdat thermiet helemaal niet hoog explosief is.

Thermiet wordt vooral gebruikt waar de enorme warmte nodig is
Ik ben de exacte benaming kwijt en kan het even niet vinden.
Het idee is dat ze speciale marks bij het explosief stoppen zodat je kan traceren waar de explosieven geproduceerd zijn en eventueel bij wie verkocht.

Maar dat idee keerde zich tegen de bedenker, die micro-dots zijn zo klein je kan ze wel vinden maar niet allemaal opruimen na een explosie. En ze liggen overal door de vele eerdere explosies.
Kortom het is niet meer bruikbaar.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:31:17 #9
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_67824975
Ze hebben geen thermiet gevonden. Dat blijkt uit hun eigen data. Hoax.
pi_67825016
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Noway666 het volgende:

Ik ben de exacte benaming kwijt en kan het even niet vinden.
Het idee is dat ze speciale marks bij het explosief stoppen zodat je kan traceren waar de explosieven geproduceerd zijn en eventueel bij wie verkocht.

Maar dat idee keerde zich tegen de bedenker, die micro-dots zijn zo klein je kan ze wel vinden maar niet allemaal opruimen na een explosie. En ze liggen overal door de vele eerdere explosies.
Kortom het is niet meer bruikbaar.
Maar die microdots hebben dus niets van doen met thermiet sporen waar men het dus over heeft. En aangezien er voor de meeste explosies totaal geen thermiet maar ander springstoffen gebruikt worden is het een goede vraag waarom in de resten van de WTC toren sporen van thermiet aangetroffen zijn.
pi_67825397
Ik denk dat ze maar even Alberto moeten inhuren!
pi_68018566
quote:
Een team wetenschappers heeft in de ruïnes van de WTC-torens onderdelen gevonden van een zeer professioneel gemaakt springtuig. Dat schrijft het Open Chemical Physics Journal.

Super-thermiet
Het team verzamelde in de dagen en weken na 9/11 stalen van het puin en vond daarin "rood-grijze chips en super-thermiet". Dat laatste is een mengsel van een metaalpoeder en metaaloxide dat gebruikt wordt bij brandgranaten, vuurwerk en in springladingen om gebouwen op te blazen. Super-thermiet is allesbehalve vrij te verkrijgen en in de VS wordt de handel volledig gecontroleerd door de overheid.

Rapport verwijderd, prof op brugpensioen

Het onderzoek werd geleid door Steven E. Jones, een professor van de Brigham Young University in Utah. In September 2006 werd zijn rapport uit de database van de unief verwijderd en werd Jones op brugpensioen gestuurd. De officiële conclusie van de overheid blijft dat de WTC-torens bezweken door de inslagen van de twee vliegtuigen, maar het rapport van Jones zal de samenzweringstheorieën weer nieuw leven inblazen. (bf)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uin-WTC-torens.dhtml

11-9 Is een grote hoax, die allemaal is voorbereidt door de regeringen van USA.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:40:22 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68018585
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 14 april 2009 @ 20:45:49 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_68018818
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_68018874
Dit "nieuws" van die meneer Jones stamt al van voor 2005...
En iedere keer duikt het weer op als "nieuws"...

Sorry Meki, leuk geprobeerd...
pi_68018888
Nu snap ik het! Dacht al dat er iets niet klopte

Gelukkig heb ik FOK! nog
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:54:43 #17
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68019141
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Dit "nieuws" van die meneer Jones stamt al van voor 2005...
En iedere keer duikt het weer op als "nieuws"...

Sorry Meki, leuk geprobeerd...
http://www.bentham.org/open/tocpj/openaccess-2.htm
Het artikel stamt uit 2009.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_68019174
Meki HELD
Ik zwaai naar dieren.
pi_68019191
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

http://www.bentham.org/open/tocpj/openaccess-2.htm
Het artikel stamt uit 2009.
Het artikel wel maar Steven E. Jones is geen nieuwe naam.
Dit verhaal is al zó oud...
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:59:19 #20
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68019320
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het artikel wel maar Steven E. Jones is geen nieuwe naam.
Dit verhaal is al zó oud...
Het verhaal is oud, maakt dat het minder interessant?
quote:
The Open Chemical Physics Journal is a peer-reviewed journal which aims to provide the most complete and reliable source of information on current developments in chemical physics. The emphasis will be on publishing quality papers rapidly and freely available to researchers worldwide.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:01:51 #21
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68019413
quote:
Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe
pp.7-31 (25) Authors: Niels H. Harrit, Jeffrey Farrer, Steven E. Jones, Kevin R. Ryan, Frank M. Legge, Daniel Farnsworth, Gregg Roberts, James R. Gourley, Bradley R. Larsen

Abstract:
We have discovered distinctive red/gray chips in all the samples we have studied of the dust produced by the destruction of the World Trade Center. Examination of four of these samples, collected from separate sites, is reported in this paper. These red/gray chips show marked similarities in all four samples. One sample was collected by a Manhattan resident about ten minutes after the collapse of the second WTC Tower, two the next day, and a fourth about a week later. The properties of these chips were analyzed using optical microscopy, scanning electron microscopy (SEM), X-ray energy dispersive spectroscopy (XEDS), and differential scanning calorimetry (DSC). The red material contains grains approximately 100 nm across which are largely iron oxide, while aluminum is contained in tiny plate-like structures. Separation of components using methyl ethyl ketone demonstrated that elemental aluminum is present. The iron oxide and aluminum are intimately mixed in the red material. When ignited in a DSC device the chips exhibit large but narrow exotherms occurring at approximately 430 °C, far below the normal ignition temperature for conventional thermite. Numerous iron-rich spheres are clearly observed in the residue following the ignition of these peculiar red/gray chips. The red portion of these chips is found to be an unreacted thermitic material and highly energetic.
http://www.bentham-open.org/pages/gen.php?file=7TOCPJ.pdf
pi_68019546
Die site ziet er ook echt uit of ie uit 1999 komt..
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_68019894
Hier was al een NWS topic over, 2 weken terug ofzo.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 21:45:07 #24
8781 crew  Frutsel
pi_68021058
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef Provinciaal het volgende:
Hier was al een NWS topic over, 2 weken terug ofzo.
idd viel mij dus ook al op, zijn nu samengevoegd
pi_68022075
Lambiekje heeft een stel mensen zo gek gekregen om bij hem op bezoek te komen en sprookjes aan hun verteld.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')