ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.quote:
hahaquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.
Ik zag laatst bij een schoenenwinkel zwart met rode pumps, 3 maal raden aan wie ik toen als eerste moest denken
BlonT hequote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Roscovitch het volgende:
Lorena wat een kutkind.En als Bing over dat gas begint gaat er ook geen lampje branden bij haar ofzo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef Roberto258 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is/ter sprake gekomen is, maar..Not true !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Lief Dagboek,
Ik vind Dex nu maar stom. Noud is een schatje want ik had het koud buiten maar mocht niet gaan van Dex maar toen kwam Noud en die was zo lief.
Ben gestopt met stomme Telefonon. Laura zegt wel iets over contractbreuk maar als ze nu een ander vinden en die persoon mijn geld geven dan is er toch niks aan de hand? Heb sowieso geen tijd gehad om het uit te geven. Noud is echt mijn stoere held.
x0x0
Vicky
Het is ook net spangas hequote:
Hehe ja, daar zie je tenminste Fos ook weerquote:
Laat het Maxime zijn... Please!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Sk00p het volgende:
Beter verzorgt kapsel van Danny in the preview van vanavond![]()
Ik vraag me af welke dode gaat vallen in Teluma
Nee hij mag zeker niet dood want dan is er tenminste nog de hoop dat hij ooit terugkomt!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Frey het volgende:
Maar Christophe zou tot na de zomerstop blijven, dus weet niet...
Nick mag in elk geval niet dood.
Neeeeeeequote:
De cliff zou toch niet gaan over Lucas die iemand zoent hequote:De fans van Goede tijden Slechte tijden kunnen zich binnenkort weer gaan voorbereiden op de - ongetwijfeld - bloedstollende zomercliffhanger van dit seizoen.
De laatste uitzending van seizoen 19 zal worden uitgezonden op vrijdag 3 juli. In diezelfde week zal Ferry Doedens (Lucas) zijn entree maken in de serie. Daarnaast zullen in diezelfde periode de laatste scène's met Liza Sips als Vicky worden uitgezonden. De GTSTCourant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |