Was waarschijnlijk een reden om Martijn daar te krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop niet dat Valentijntje doodgaat want dan zie je Charlie en Barbaara weer 2 maand snikken en jammeren
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
BOEM!
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoor
Alleen gaat het hier om de dochter van Ludo Sanders en er zijn mensen die daar niet zo blij mee zullen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
Dacht ik ook al aan ja..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zandquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van Nick volgens mij een laptop en van Janine inderdaad iets van een fotoboek... beetje lullig cadeau vergeleken bij de auto van Ludo, maar wel heel lief natuurlijk![]()
ga nu even wat zand wegspoelen![]()
sorry maar ik vond het goedkoop en knullig. Er was amper vuur o.i.d. te zien. Nou begrijp ik dat gtst geen hollywood budget heeft maar komop..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.
Het zand zit diep, niet je opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zand) :p sorry schat
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het zand zit diep, niet je opmerkingNee hoor was gewoon om je nog even te "pesten".
me 2quote:
quote:
Hij is er eerder gek op geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Ik voel een romance Dex & Nina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop