Van iemand met een hersenbloeding zekerquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Terechtplus1 het volgende:
ik zou je ook geen zakdoekje geven, voor je het weet heb je tegenwoordig een mes tussen je ribben
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef -En4Cer- het volgende:
Dus jij zat vanochtend tegenover mij in de trein viespeuk! Ik heb geen tijd voor een paint maar gelukkig heb ik nog een foto van je kunnen maken.
[ afbeelding ]
Nogmaals, leukemie..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:46 schreef boskameel het volgende:
Kut ja,ik heb t ook soms met fitness ineens. Fucking irritant. En laatst had ik ook tijdens t uitgaan ineens 2
bloedende neusgaten.
Nou en?quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 19:28 schreef Isaidboom het volgende:
@Mortexxdinges, ooit met een dichte neus gepraat? Bij mij komt het er heel raar uit...
Lekker toch, heb je weer wat te etenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is trouwens wel smerig als je je neus een tijdje dicht hebt geknepen zodat het bloeden stopt en je dan vervolgens die gigantische bloedknot uit je neus mag trekken.
Dat doe ik dan ook graag. Een lichtpuntje in de duisternis, zeg maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker toch, heb je weer wat te eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |