Ik vond het wel een aardige poging.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef CasB het volgende:
Matige lemming.
Prutsers bij de mediamarkt :')
Ze zijn ook vaak duurder dan de rest, jaar geleden Logitech X-230 speakers gekocht voor ¤ 30 bij Computerland, nu nog bij MediaMarkt voor ruim 40 euro ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef Sakura het volgende:
tsja, en dat is dus de mediamarktbij uitstek, troep die teruggebracht wordt gaat gewoon het schap weer in voor de verkoop, net zo lang tot er een gek is die er in trapt.
Daarom zal je mij dus echt nooit meer zien bij die oplichters.
Inderdaad, alleen jammer dat er maar 7 minuten tussen de posts zitquote:
Ja, dat zal ze een zorg zijn, dat jij die low-budget pauperspeakers niet bij hun haalt maar bij Compjoeterland.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ze zijn ook vaak duurder dan de rest, jaar geleden Logitech X-230 speakers gekocht voor ¤ 30 bij Computerland, nu nog bij MediaMarkt voor ruim 40 euro ofzo
Kankerquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef SerieJunk het volgende:
Wat een kankertopic. Als je dit echt grappig vind moet je wel een zware tumor in je humor hebben
Copyrighted door een of andere groep 7/8 leerlingquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Kanker
een klein woordje,
met zo'n groot effect.
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
van 6 letters groot
voor de één een scheldwoord
voor de ander de dood.
hey mijn opa is dood gegaan aan humor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef SerieJunk het volgende:
Wat een kankertopic. Als je dit echt grappig vind moet je wel een zware tumor in je humor hebben
Dat grapje is zooo 2008quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Shoombak het volgende:
[..]
hey mijn opa is dood gegaan aan humor!
zon slecht gedicht vind ik het niet. jammer dat het op de verkeerde manier wordt gebruiktquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Copyrighted door een of andere groep 7/8 leerling
Een kankergedicht jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:36 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zon slecht gedicht vind ik het niet. jammer dat het op de verkeerde manier wordt gebruikt
Je bericht gaat het ook al niet worden?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Auto
een klein woordje,
met zo'n groot effect.
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
van 4 letters groot
voor de één een z'n brood
voor de ander de dood.
Maar niet voordat je een topic op klb hebt geopendquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef defibrillator het volgende:
Nu heb ik gewoon een kapotte dvd speler gekocht en kan ik weer terug naar die kutwinkel!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |