Tja: Kut mediamarktquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu is het nog wachten op het KLB topic van iemand die morgen een kapotte dvd speler heeft gekocht aangezien ze em ongetwijfeld weer zo in het schap hebben gelegd
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:23 schreef Agiath het volgende:
Topic uitgeprint en opgestuurd naar Media Markt. Plus je adresgegevens en foto's.
En ja ik weet wie je bent.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dit topic net gemaild naar de mediamarkt zoetermeer en rijswrijknu den haag nog
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef 49euro het volgende:
prutsers die naar de mediamarkt gaan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
Briljant!![]()
Maar je kan dus ook gewoon een gratis DVD speler en je geld terugkrijgen op een andere manier.
-Koop een DVD speler en leg hem in de auto.
-Weer terug de winkel in (met bon), je pakt precies zo'n zelfde DVD speler en gaat naar de kassa.
-Zeg dat je 'm wil ruilen, geeft het bonnetje en je krijgt je geld terug.
Resultaat: 60 euro + DVD speler rijker
kassa =/= klantendienstquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
Briljant!![]()
Maar je kan dus ook gewoon een gratis DVD speler en je geld terugkrijgen op een andere manier.
-Weer terug de winkel in (met bon), je pakt precies zo'n zelfde DVD speler en gaat naar de kassa.
Het gaat zo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
Briljant!![]()
Hoezo 60 euro rijker dat heb je eerst toch betaald voor je dvd speler?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
Briljant!![]()
Je had hem ook om kunnen ruilen met die van je oma. Die hoort die pieptoon toch allang niet meer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef Grote-Smurf het volgende:
dit lukt ook bij de Kijkshop.
Hetzelfde heb ik 2 jaar geleden gedaan met een dvd speler van Philips.
Na een half jaartje trouwe dienst begon er een hoge piep toon tijdens afspelen.
Uiteraard ook geen bon.
Nieuwe gekocht en om laten ruilen door iemand anders die toch toevallig naar de stad gaat.
geld terug en een gloednieuwe dvd speler.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoezo 60 euro rijker dat heb je eerst toch betaald voor je dvd speler?
En alleen een gratis DVD speler is niet genoegquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoezo 60 euro rijker dat heb je eerst toch betaald voor je dvd speler?
Dat zeg ik niet maar jij claimt zowel een gratis dvd speler te verkrijgen én je geld terug te krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
En alleen een gratis DVD speler is niet genoeg
Gezien deze bewering feitelijk onjuist zijn krijg jij de gouden faalhaas award.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
[...]
hij heeft enkel geen extra 60 euro gekregen, maar wel een gratis dvdspeler.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar jij claimt zowel een gratis dvd speler te verkrijgen én je geld terug te krijgen.
Bewijs:
[..]
Gezien deze bewering feitelijk onjuist zijn krijg jij de gouden faalhaas award.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef SamStar het volgende:
[..]
hij heeft enkel geen extra 60 euro gekregen, maar wel een gratis dvdspeler.
die is ook 60 euro waard dus, kan je er van uitgaan dat je dus 60 euro winst hebt, of een dvdspeler rijker.
Het was die in Rotterdamquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dit topic net gemaild naar de mediamarkt zoetermeer en rijswrijknu den haag nog
Nah de klantenservice zit buiten de ingang, dus met die 2e dvd speler kom je niet buitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Hondenfluitje het volgende:
Briljant!![]()
En ik maar afvragen of iemand die topicuitprintfunctie wel eens gebruiktequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:23 schreef Agiath het volgende:
Topic uitgeprint en opgestuurd naar Media Markt. Plus je adresgegevens en foto's.
En ja ik weet wie je bent.
Jaah tuurlijk joh, gewoon ff proberen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:50 schreef Kadooosh het volgende:
Zou dat ook lukken bij laptops... eentje kopen met beter specs(zolang ze hetzelfde eruit zien) en dan de oude ruilen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |