Haha ja, Australië. Anders was dat inderdaad óók een klacht geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef LaStrange het volgende:
KLacht: Nederlandse winkels met bordjes in het Engels
Edit: Of zit je in het buitenland![]()
Pak je tas, doe er zwemspullen in, loop naar het station, koop een kaartje naar Bondi Junction, stap in de trein, op Bondi Junction neem je of de bus naar het strand, of je loopt naar het strand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha ja, Australië. Anders was dat inderdaad óók een klacht geweest
Darn. Nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Je weet helemaal niet of het koffiezetapparaat stuk was!
Misschien had het personeel wel een grote orgie..
Neh, die kans acht ik niet groot. Door het rolluik heen zag ik twee mensen rondbanjeren door de winkel. Misschien dat de orgie ergens anders plaatsvond, en deze twee mensen alleen de wacht hielden. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Je weet helemaal niet of het koffiezetapparaat stuk was!
Misschien had het personeel wel een grote orgie..
Ja oké, dan moet je er wel even bij vermelden dat ik eerst even een vliegtuig naar Sydney moet nemen. Ik denk dat ze me in Perth een beetje vreemd aankijken als ik een kaartje naar Bondi wil kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:40 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Pak je tas, doe er zwemspullen in, loop naar het station, koop een kaartje naar Bondi Junction, stap in de trein, op Bondi Junction neem je of de bus naar het strand, of je loopt naar het strand.
Einde klacht.
Of neem de ferry naar Manly, maar ik prefereer Bondi
Maar dan mag je ook wel naar Scarborough Beach of North Fremantle. Scarborough kun je goed surfen!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:33 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ja oké, dan moet je er wel even bij vermelden dat ik eerst even een vliegtuig naar Sydney moet nemen. Ik denk dat ze me in Perth een beetje vreemd aankijken als ik een kaartje naar Bondi wil kopen
Maar, over 2 weken ofzo ben ik weer in Sydney. Zometeen een treinreis van 41 uur naar Adelaide.. waarom me dat leuk leek weet ik niet meer zo goed
Maar TS heeft een dikkekaasquote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Florian_ het volgende:
TS zit in Australië en durft een KLB topic te openen
Ik zit in het koude (nouja, vandaag valt het wel mee) Nederland, en moet de hele dag achter m'n bureautje zitten
TS zeurt zowiezo... praktisch elk hostel heeft gratis (oplos-)koffie. Bij Gloria jeans betaal je zo 4 dollar (=2.50 euro) voor je bakkie pleurquote:
Wat een zeurquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
TS zeurt zowiezo... praktisch elk hostel heeft gratis (oplos-)koffie. Bij Gloria jeans betaal je zo 4 dollar (=2.50 euro) voor je bakkie pleur
Oploskoffiequote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
TS zeurt zowiezo... praktisch elk hostel heeft gratis (oplos-)koffie. Bij Gloria jeans betaal je zo 4 dollar (=2.50 euro) voor je bakkie pleur
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Toevallig zijn ook net de Senseo apparaten teruggeroepen naar de Philips fabriek....
Dus je weet waar jouw dure koffie mee wordt gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |