bronquote:ROTTERDAM – Coca-Cola Nederland introduceert vanaf week 5 de energy-drink ‘Monster’ in Nederland. Dit van origine Amerikaanse merk wordt internationaal uitgerold en nu is Nederland aan de beurt.
Het merk Monster is eigendom van het Amerikaanse Hansen Natural Corporation, die voor de distributie buiten de VS gaat samenwerken met Coca-Cola Enterprises. ‘In Nederland heeft Coca-Cola nog geen merk energy drink, dus dit is een goede uitbreiding van ons portfolio', zegt Johan Boersma, marketing manager home bij Coca-Cola Enterprises.
Distributie
Er waren al wel geruchten dat Coca-Cola in Nederland een energy drink zou introduceren. Daarbij werd uitgegaan dat het om het merk ‘Burn’ gaat, dat Coca-Cola internationaal wél voert. Maar het is dus Monster geworden, dat vanaf week 5 verkrijgbaar zal zijn bij Albert Heijn, Super de Boer en de formules van Detailconsult. Met andere partijen is Coca-Cola nog in gesprek.
Monsterlijk
Monster wordt in drie varianten geïntroduceerd: regular, low carb en orange juice. Waar blikverpakkingen meestal 33 centiliter zijn, is Monster in halve-literblikken verpakt. ‘We positioneren het als een ‘monsterlijke’ hi energy drink’, zegt Boersma. ‘We hebben gekozen voor een aantrekkelijke prijsstelling. Qua literprijs zitten we in het midden van de markt.’
Maar omdat jij 0,17 cl per verpakking meer verkoopt lijk je dus een stuk duurderquote:Qua literprijs zitten we in het midden
Dat zal wel psychisch zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik ben gestopt met energy drankjes nadat ik na het drinken van 1 zo'n blikje tijdens mijn nachtdienst de halve nacht heb staan stuiteren
nehquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zal wel psychisch zijn
Dat spul werkt echt maar voor maximaal een kwartiertje nadat het gaat werken.
sissy!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh
dronk het vrij regelmatig, en zeker tijdens mijn nachtdiensten.
had 1 blikje op, stond de halve nacht te stuiteren, zweten, trillen, enz.
scary
Cafeine werkt maar een kwartiertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk dattie dan aan het opkomende gevoel went en dan gewoon stijf staat en dat amper merkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Cafeine werkt maar een kwartiertje
Waarom zou je 5 of meer blikjes achter elkaar willen drinken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
sissy!
ik merk het al niet eens meer als ik er 5 op heb![]()
Omdat het lekker is en de werking nihil is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 of meer blikjes achter elkaar willen drinken?
Omdat je dat lekker vindtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 of meer blikjes achter elkaar willen drinken?
Jij had ook een tien voor biologie hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HOAXquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Omdat het lekker is en de werking nihil is?
Ik drink ook wel eens meerdere blikjes achter elkaar
Oke, er zijn dus echt mensen die die smaak lekker vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Omdat het lekker is en de werking nihil is?
Ik drink ook wel eens meerdere blikjes achter elkaar
Bij mij in de winkel werken nog wel een paar cassieres die dat uitermate treffend kunnen slijten aan de klant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |