Als jij daar zin in hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Kunnen we de OP niet een keer aanpassen dat als je op de avatars klikt je gelijk bij het profiel komt?
Ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jaja, pwnt.
Heb trouwens pics met zonder shirt, kijken of dat in mn fobo kan
Beter als dat zwart/wit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geel is lelijk. Oranje ook. Geel meer, maar toch. Geel.
En heeft nooit koppijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Perfect, nooit gezeik of geruzie, hij is er altijd als je m nodig hebt![]()
Laterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké eh jongens volgens mij moet ik weg.
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter als dat zwart/wit.
Dat past helemaal niet bij me
Ik ben een fleurig persoon, en dan zo'n zwart/witte UI, dat past niet
Spellingnazi's doen we niet aan hier, ga maar naar KLB.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Maar ik ga geen rekening houden met andere mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.
Ja ik weet, kijken of je wel opletquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |