Ik sta open voor een interview met jou hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef SCH het volgende:
Volgende interview met sjimz graag. Mag ik het doen?????? Please
Zou leuk zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sta open voor een interview met jou hoor
Dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou leuk zien.
SCH heeft meer te vertellen dan alleen het relnicht zijn
Geloof ik niks vanquote:Op woensdag 15 april 2009 01:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel.
Er is namelijk meer dan Fok, echt waar!
Noem je dat leven?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:16 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat velen verbaasd zullen staan bij het leven van SCH
Hij kent meer bekende mensen dan jij met je Schaefer en Wim Ruskaquote:
Je vergeet er nog een paar honderd.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:31 schreef tong80 het volgende:
Hij kent meer bekende mensen dan jij met je Schaefer en Wim Ruska
quote:Ik ben geboren in Amsterdam en mijn vader is fan van Ajax. 1 + 1 = 2.
?quote:en ik ga geen club supporten die toevallig in mijn woonplaats speelt.
Deal!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kent meer bekende mensen dan jij met je Schaefer en Wim Ruska
Alsof jij je bloot gaat geven aan SCH...quote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij je bloot gaat geven aan SCH...
Dat is nou juist het vakmanschap, laat dat maar aan mij overquote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij je bloot gaat geven aan SCH...
warenquote:De wedstrijden tegen PSV, Fiorentina en Olympique Marseille was echt ongekend.
hoogquote:De prijs was alleen duur
En dat is nou net wat we willen weten. Dat gezwam van je op FOK kennen we welquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ligt aan de vragen, zolang die niet te persoonlijk worden.
Goed idee, prima uitvoeringquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De reportersmicrofoon van RayMania lag al een tijdje in een hoekje en dat was voor Vaduz en rubbereend de aanleiding om voor eenmaal de rollen om te draaien.
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder wel een aardig interview. Al mogen er wel wat minder FOK! gerelateerde vragen komen. Dat was toch juist ook de bedoeling van deze reeks.
Ik zou het wel leuk vinden om over de persoon TR te lezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is een verschil tussen persoonlijk en te persoonlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om over de persoon TR te lezen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen persoonlijk en te persoonlijk
Maargoed laten we het maar weer over Raymania hebben.
Echter zal het interview om Sjimz draaien natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou leuk zien.
SCH heeft meer te vertellen dan alleen het relnicht zijn
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om over de persoon TR te lezen.
Je bent wel op de hoogte van het feit dat RayMania de geinterviewde ísquote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Riro het volgende:
Is het, als Raymania zo weinig tijd heeft, niet een idee om de geinterviewde het volgende interview te laten doen (en dus de nieuwe geinterviewde uit te laten zoeken)?
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte van het feit dat RayMania de geinterviewde ís
Wel prima idee trouwens. Ik vind het wel een leuke reeks, die kan op die manier toch wat meer in leven gehouden worden.
"Jij mag mij wel interviewenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Riro het volgende:
Is het, als Raymania zo weinig tijd heeft, niet een idee om de geinterviewde het volgende interview te laten doen (en dus de nieuwe geinterviewde uit te laten zoeken)?
Valt wel mee qua tijd. Ik had na het laatste interview veel andere dingen te doen, maar dat is nu ook weer over. In principe ben ik wel van plan om hier weer actief mee verder te gaan (één interview per maand is zeker haalbaar). Ben blij dat Vaduz & Eend het weer tot leven hebben gevraagd, want het blijft leuk om te lezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Riro het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan wel een "diepgaand" interview zeker?![]()
mag er naar Sonja Bakker gevraagd worden?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is dus een van de redenen waarom ik geen zin heb om te persoonlijk te worden. Alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt. En dat is op zich niet erg, humor moet kunnen. Ik zou precies hetzelfde doen. Ik heb ooit eens verteld dat ik 15 jaar geleden voor Ajax was, en 2 jaar geleden een keer 10 kg ben afgevallen dankzij de methode van Sonja Bakker... Ik schaam me hier allerminst voor maar ik word daar nu nog steeds regelmatig mee om de oren geslagen door weinig originele grappenmakers... Het is op een gegeven moment wel leuk geweest...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
mag er naar Sonja Bakker gevraagd worden?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag er naar Sonja Bakker gevraagd worden?
Agh je hebt iig niet met Sylvana geneuktquote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is dus een van de redenen waarom ik geen zin heb om te persoonlijk te worden. Alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt. En dat is op zich niet erg, humor moet kunnen. Ik zou precies hetzelfde doen. Ik heb ooit eens verteld dat ik 15 jaar geleden voor Ajax was, en 2 jaar geleden een keer 10 kg ben afgevallen dankzij de methode van Sonja Bakker... Ik schaam me hier allerminst voor maar ik word daar nu nog steeds regelmatig mee om de oren geslagen door weinig originele grappenmakers... Het is op een gegeven moment wel leuk geweest...
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is dus een van de redenen waarom ik geen zin heb om te persoonlijk te worden. Alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt. En dat is op zich niet erg, humor moet kunnen. Ik zou precies hetzelfde doen. Ik heb ooit eens verteld dat ik 15 jaar geleden voor Ajax was, en 2 jaar geleden een keer 10 kg ben afgevallen dankzij de methode van Sonja Bakker... Ik schaam me hier allerminst voor maar ik word daar nu nog steeds regelmatig mee om de oren geslagen door weinig originele grappenmakers... Het is op een gegeven moment wel leuk geweest...
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh je hebt iig niet met Sylvana geneukt
Die lag er wel erg dik bovenop.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef sjimz het volgende:
Laat ik dan maar niet komen met de opmerking: "Maak je niet zo dik."
En toen dacht jij: Laat ik het nog maar even dunnetjes overdoen?quote:
Ik heb een dikke huid voor dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
En toen dacht jij: Laat ik het nog maar even dunnetjes overdoen?
Volgens mij heb je daar wel eens een foto van laten zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid voor dit soort opmerkingen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef toma het volgende:
ik zou wel eens een interview met jorien willen lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |