Essentie van het topic moet natuurlijk goed tegenwoordigd zijn, de essentie is in dit geval picsquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
of reed deze persoon ook weg in een auto
Beter check je de smullers ookquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef stamppot het volgende:
Ik reis er zo langs, ff kijken.
Zal ik 2 patat bestellen?
1 voor mij en een voor haar?
LOL, gewoon dagelijks checkenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef superworm het volgende:
Vandaag werkt-ie overigens niet. Liep er even langs om te kijken toen ik naar m'n werk ging.
Gatver zeg, en dan zo'n klam bakje friet. Zouden mensen die onverhoopt door hem worden geholpen dan ook het lef hebben om te zeggen: "ik wacht graag even tot je fris uitziende collega mij van een overheerlijk bakje friet kan voorzien, want jij ziet er -no offence hoor- iets minder hygiënisch uit"quote:Op woensdag 15 april 2009 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
Bwahaha, ik liep er net langs, zag ik die gast ook, echt te ranzig, had die een doek in z'n hand op elke keer z'n voorhoofd af te vegen, en ondertussen ijsjes maken voor mensen. Ik twijfelde of ik een patatje zou halen, maar ik achte het risico te groot dat hij mijn patatje zou serveren.Damn, volkomen eens met klacht TS. Paint klopt behoorlijk goed trouwens
.
Dikkerd: Kan ik uw helpen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gatver zeg, en dan zo'n klam bakje friet. Zouden mensen die onverhoopt door hem worden geholpen dan ook het lef hebben om te zeggen: "ik wacht graag even tot je fris uitziende collega mij van een overheerlijk bakje friet kan voorzien, want jij ziet er -no offence hoor- iets minder hygiënisch uit"
(Dit mag natuurlijk ook in subtielere bewoording, maar ik kan me eigenlijk niet zo goed bedenken hoe je zoiets subtiel kan overbrengen
misschien was hij/zij wel even poepen, om vervolgens, zonder handen te wassen (want dat doet ze met haar/zijn zweet) jouw eten te maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Mr_DG het volgende:
Niet gezien vandaag, maar morgen weer een kans.
Die negerin bedoel je, ja dat is ook een een varken.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef RTB het volgende:
Zoeken ze mensen uit op hun gewicht ofzo bij Burgerking? Je zou dat gevaarte op CS Breda eens moeten zijn.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef VeX- het volgende:
Haha, ik ga straks misschien even kijken of ik het nummer van de Smullers in Amersfoort kan vinden en ze vragen of ze weten dat iemand, zonder toestemming en in het geheim, foto's van hun medewerkers neemt en deze op kwetsende toon op een van de grootste fora van Nederland plaatst. Onder vermelding van een link naar bijgevoegd topic natuurlijk. Interessant om te zien of ze er wat mee willen of kunnen doen.![]()
Zou lachen zijn als de fotoposters in de problemen komen.![]()
Maken niet nee, publiceren wel indien de persoon duidelijk belachelijk gemaakt wordt. Denk dat dat hier wel het geval isquote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef Thieske het volgende:
Alsof het verboden is om foto's te maken van openbare plekken.
Ah, de moraalnazi heeft het topic gevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef VeX- het volgende:
Haha, ik ga straks misschien even kijken of ik het nummer van de Smullers in Amersfoort kan vinden en ze vragen of ze weten dat iemand, zonder toestemming en in het geheim, foto's van hun medewerkers neemt en deze op kwetsende toon op een van de grootste fora van Nederland plaatst. Onder vermelding van een link naar bijgevoegd topic natuurlijk. Interessant om te zien of ze er wat mee willen of kunnen doen.![]()
Leuk ook dat die dikke man dan dankzij jou wsl ook dit topic te zien krijgt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef VeX- het volgende:
Dit is gewoon niet toegestaan volgens de wet hoor. http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrechtquote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alsof het verboden is om foto's te maken van openbare plekken.
Gewoon het hoofd censureren lijkt me genoeg om het portretrecht te ontwijken?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet toegestaan volgens de wet hoor. http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
En mijn reactie heeft niet zozeer met moraalridder zijn te maken als met het feit dat ik graag mensen (terug) krenk. Vooral mensen die zich op zo'n manier willen profileren om bij hun e-vrienden de blits te maken, gun ik het licht in de ogen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |