Waarom neem je geen foto dan?!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
Bwahaha, ik liep er net langs, zag ik die gast ook, echt te ranzig, had die een doek in z'n hand op elke keer z'n voorhoofd af te vegen, en ondertussen ijsjes maken voor mensen. Ik twijfelde of ik een patatje zou halen, maar ik achte het risico te groot dat hij mijn patatje zou serveren.Damn, volkomen eens met klacht TS. Paint klopt behoorlijk goed trouwens
.
FOTO!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
Bwahaha, ik liep er net langs, zag ik die gast ook, echt te ranzig, had die een doek in z'n hand op elke keer z'n voorhoofd af te vegen, en ondertussen ijsjes maken voor mensen. Ik twijfelde of ik een patatje zou halen, maar ik achte het risico te groot dat hij mijn patatje zou serveren.Damn, volkomen eens met klacht TS. Paint klopt behoorlijk goed trouwens
.
Doe mij maar een wiener.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Sok41 het volgende:
Haha ik zie net een koffieautomaat met de optie: Wiener Melange
haha piemel melange haha
Pff, doe toch maarquote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Inverted_World het volgende:
Helaas geen foto inderdaad, mijn telefoon heeft geen camera en met mijn Canon EOS 350D met telelens die kerel gaan fotograferen is ook zo wat.
TVP, lang leve de smart phonesquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef FLuris het volgende:
haha Held tvp voor dikkert bij de smullers
Je kocht patat maar je kwam thuis met frieten ? Ik zou mijn geld terug eisen!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef keienlegger het volgende:
Ik was er vanavond nog even langs gelopen, hij was er niet, alleen een paar tokkies die zaten te pimpen met hun Citta. Heb toen maar een patatje speciaal gehaald... die toen ik thuis kwam helemaal niet gaar bleek te zijn... had ik dus alsnog zweterige frieten...
AF!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kocht patat maar je kwam thuis met frieten ? Ik zou mijn geld terug eisen!
Ik vinnem wel leukquote:
Verkapte TVPquote:
Ze zouden het sowieso merken in de omzet, ook al zou die dikkerd veel klanten helpenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Inverted_World het volgende:
Nu ik die dude gezien heb, kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die daar even lekker willen eten, nouja ze merken het vanzelf in de omzet!
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef Wijnbo het volgende:Bonusfoto!
[ afbeelding ]
Sallant detail : Tijdens het uploaden bij tinypic kreek ik de melding 'Bandwith Exceeded'
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef Wijnbo het volgende:Bonusfoto!
[ afbeelding ]
Sallant detail : Tijdens het uploaden bij tinypic kreek ik de melding 'Bandwith Exceeded'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |